Aapeen keltainen neste on aina koholla.Keltainen neste nousi Sannan kalseaan päänuppiin.
”Ruumenia sekoitettiin myös täydentämään lehmien talviruokaa, koska suomalaisessa karjanpidossa vähät heinät varattiin enimmäkseen hevosille, joiden työpanosta tarvittiin talvisinkin.[3]Aapeen keltainen neste on aina koholla.
Hänen kannattaa rekksteröityä nimimerkillä Somekyhmy. Sen saa, kun kyyhöttää jatkuvasti niska köyryssä netin äärellä.
Ap:n Sanna-jankkausura alkaa olla katkolla, kun näköjään pitää kaivella vanhoja Seiska-ruumenia.
Itse päivystät 24/7 jos Sanna mainitaan jossain ja kirjoitat puolustelun 5 minuutin sisään ympäri vuorokauden ja sitten arvostelet muita netin käytöstä.Aapeen keltainen neste on aina koholla.
Hänen kannattaa rekksteröityä nimimerkillä Somekyhmy. Sen saa, kun kun kyyhöttää jatkuvasti niska köyryssä netin äärellä.
Ap:n Sanna-jankkausura alkaa olla katkolla, kun näköjään pitää kaivella vanhoja Seiska-ruumenia.
Ei pidä paikkaansa. Minun vuorokausi mitataan valovuosikellolla. Olen Alien, joka tarkkailee Tellukselta hupijuttuja.Itse päivystät 24/7 jos Sanna mainitaan jossain ja kirjoitat puolustelun 5 minuutin sisään ympäri vuorokauden ja sitten arvostelet muita netin käytöstä.
otteensa ikäihmisellä alkaa jo lipsumaan pahastiNoin 45 min ja Alepa riensi keltainen muovikassi kädessään puolustamaan politiikan rokkistaraa.
- - . Olen Alien, joka tarkkailee Tellukselta hupijuttuja.
Et arvaakaan miten paljon ulkoavaruudessa jutuillesi nauretaan.
Aha. Käsityskyvyssäsikin on vikaa! Sinun rummon mielestä aamulla julkaistu juttu on vanha!Ap:n Sanna-jankkausura alkaa olla katkolla, kun näköjään pitää kaivella vanhoja Seiska-ruumenia.
Valovuosi on matkan mittayksikkö, ei ajan, noin 9,46 biljoonaa kilometriä.Ei pidä paikkaansa. Minun vuorokausi mitataan valovuosikellolla. Olen Alien, joka tarkkailee Tellukselta hupijuttuja.
Aapeen keltainen neste on aina koholla.
Hänen kannattaa rekksteröityä nimimerkillä Somekyhmy. Sen saa, kun kun kyyhöttää jatkuvasti niska köyryssä netin äärellä.
Esitetyillä perusteilla meidän ehkä pitäisi muuttaa kutsumanimi Alepa Somepaiseeksi?Itse päivystät 24/7 jos Sanna mainitaan jossain ja kirjoitat puolustelun 5 minuutin sisään ympäri vuorokauden ja sitten arvostelet muita netin käytöstä.
Mut ehkä niillä alieneilla tuo tarkoittaa aikaa niillähän voi olla eri käsitteet kuin meillä täällä maapalolka?Valovuosi on matkan mittayksikkö, ei ajan, noin 9,46 biljoonaa kilometriä.
Olethan niin ystävällinen etkä laita kuvaa A. Somepaiseesta joka vastaa hänen oikeaa ikaansä, eli noin 60 v päälle tuon hehkeän neitokaisenEsitetyillä perusteilla meidän ehkä pitäisi muuttaa kutsumanimi Alepa Somepaiseeksi?
kivat somekyhmyt pilkottavat
Olethan niin ystävällinen etkä laita kuvaa A. Somepaiseesta joka vastaa hänen oikeaa ikaansä, eli noin 60 v päälle tuon hehkeän neitokaisen
-kaikkien palstalaisten psta-
Anne rauhoitu joEi pidä paikkaansa. Minun vuorokausi mitataan valovuosikellolla. Olen Alien, joka tarkkailee Tellukselta hupijuttuja.
Älä unta nääAnne rauhoitu jo
Älä unta nää
[/QUOTE
Tämän palstan vakioreppanat kiihtyvät nollasta sataan sekunnin murto-osassa.
Tänään vietetään naisiin kohdistuvaa väkivallan päivää.
Jos henkiset mustelmani tämän palstan takia muutettaisiin tekoälyllä fyysisiksi, jokainen teistä istuisi linnassa (ei presidentin) loppuikänsä.
Googlettakaa seuraavaksi mitä tarkoittaa henkinen väkivalta.
Siementäjä ehkä on Hoo Moilanen, kun asia vakenee hänelle. Naisilla on kehorauha. Kysykää asiaa Katariina Sourilta, jos jotain jäi epäselväksi.