Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Originelli E sie olet koko meidän paikkakunnan ylpeys. Tiedoksi vain että rinta rottingilla me täällä taustalla ollaan.Trollit sieltä huuteloo kateuspäissään. Haluavat ressukat olla yhtä lahjakkaita kuin sie ole. Vaan eivätpä nuo ole.
(⁠っ⁠.⁠❛⁠ ⁠ᴗ⁠ ⁠❛⁠.⁠)⁠っ❤

💙⊂⁠(⁠・⁠﹏⁠・⁠⊂⁠)

Minulla on tavattoman
syvä Rakkaus tähän
paikkaan lapsuuteni
nostalgisten
Mummola-muistojen
tähden. Olen koronaevakkoni
aikana saanut tasokasta,
kohteliasta, hymyilevää asiakaspalvelua kaikissa paikoissa,
joissa olen asioitani toimittanut.
Randomitkin keskustelutuokiot paikallisten kanssa olleet kylillä
hyväntuulisia ja mukavia.
.
Talossamme 'suursiivon'
jälkeen ollut hyvä, rauhallinen henki. Uudet ihmiset
näyttävät oikein
mielellään tähän freesattuun
taloon muuttavan, sen havainnut!
.
Ei enää ainediilereitä riesanamme.
Kiitosta kovin tsempistä.
.
.
.

E

vierailija
Monta kertaa olet luvannut, toivotaan että tällä kertaa selkäranka ei murru.
Oletko sinä tämän kirjoituksen tekijä narsistinen psykopaatti?
Kuka kirjoittaa tällaista? Jollekin noin aidolle ja herttaiselle erittäin fiksulle tyypille kuin kyseinen. Mikä ongelma sinulla on ylipäätään että pitää jollekin täysin tuntemattomalle omaa raivoasi kohdentaa? sivulta ihmettelevä lukija

vierailija
Oletko sinä tämän kirjoituksen tekijä narsistinen psykopaatti?
Kuka kirjoittaa tällaista? Jollekin noin aidolle ja herttaiselle erittäin fiksulle tyypille kuin kyseinen. Mikä ongelma sinulla on ylipäätään että pitää jollekin täysin tuntemattomalle omaa raivoasi kohdentaa? sivulta ihmettelevä lukija
Ihme hommaa kun tää "ihana" E muka kokee silti oikeudekseen paitsi kehua itseään, mutta myös haukkua muita mitä ilkemmin sanankääntein sivupersooniensa avulla.

PS: Turha koittaa väittää että ne on muita ihmisiä. Oudosta sanajärjestyksestä, rivityksistä ja yhdyssanoista tunnistaa kyllä

eri

vierailija
Ihme hommaa kun tää "ihana" E muka kokee silti oikeudekseen paitsi kehua itseään, mutta myös haukkua muita mitä ilkemmin sanankääntein sivupersooniensa avulla.

PS: Turha koittaa väittää että ne on muita ihmisiä. Oudosta sanajärjestyksestä, rivityksistä ja yhdyssanoista tunnistaa kyllä

eri
Väärin nyt meni. Sinä oletko itse tuo selkärankakommentin kirjoittaja? Mikä tämä naisen nillityskampanja täällä sivulla oikein on? Mikä helvetti teillä on?

vierailija
Onko se kyseisen äly ja karisma samassa paketissa hoikan varren ja nätin naaman kanssa sekä täydellinen riippumattomuus (miehestä) jollekin tyystin sietämätön kestää? Taitaa olla syyt siinä. Ei voi noin suunnattomasti muuten raivostuttaa ja tuollaista kateutta aiheuttaa.

vierailija
Onko se kyseisen äly ja karisma samassa paketissa hoikan varren ja nätin naaman kanssa sekä täydellinen riippumattomuus (miehestä) jollekin tyystin sietämätön kestää? Taitaa olla syyt siinä. Ei voi noin suunnattomasti muuten raivostuttaa ja tuollaista kateutta aiheuttaa.
Ei täällä tietääkseni ole kenestäkään kuvaa näkynyt, että eipä voi tietää minkä näköinen tyyppi tuolla toisella puolen ruutua on. Mitään älykkyysosamääräkään ei ole kukaan kertonut. Katetutta ei siis ole. Turhautumista vain kun ketju on täynnä yhden ja saman ihmisen viestejä.

vierailija
Ei täällä tietääkseni ole kenestäkään kuvaa näkynyt, että eipä voi tietää minkä näköinen tyyppi tuolla toisella puolen ruutua on. Mitään älykkyysosamääräkään ei ole kukaan kertonut. Katetutta ei siis ole. Turhautumista vain kun ketju on täynnä yhden ja saman ihmisen viestejä.
Onko mahdollista ehdotukseni. JOLLEI sinulla ole antaa kiitosta eikä sinulla ole yhtään mitään hyvää eikä positiivista lausuttavaa toiselle, niin ÄLÄ SILLOIN SANO YHTÄÄN MITÄÄN. Me jokainen arvostetaan aika paljon ihan pieniäkin kannustuksen ja hyvän tahdon sanoja ja toivotuksia. Eikö sinulle ollenkaan tullut mieleen esimerkiksi toivottaa Helsinkiin muuttajalle "Lykkyä sulle niihin muuttohommiin"? Ei pysty tämän tason junttiutta eikä kylmyyttä käsittämään millään.
(Totta puhuen kielelläni maistuu sovinistinen naisviha).

vierailija
En myöskään edellistä laittanut (vaan ne pitkät tässä taannoin) mutta itse alle sekunnin kommenttia katsottuani tajusin että siinä toivottiin että enklanninmaan kielellä integritynä tunnettua piirrettä löytyisi eli sellaista ryhdikkyyttä, rehellisyyttä tai luotettavuutta toteuttaa se väitetty aie tai ylipäätään toimia puheidensa mukaan.. mutta toki sitä saa vapaasti tulkita sen myös väkivaltaisena kuvastona jos moista tykkää miettiä jo muuten, niin voi sitten mongertaa siitä sitten vuorostaan.

Meillä ei ole yhtä sanaa tuolle niin tekijä on mennyt kuvakielen kautta vähän tahdittomasti tosin eipä tulisi koittamallakaan mieleeni tulkita sitä tuohon tapaan, toisen motivaatioita spekuloiden ja kliseisiä mediatäkyjä tähänkin narratiiviin projisoiden.. tosin en ole psyykosin partaalla toisaalta, hmm. Taikka hellyyttävästi hölmö. Tuota termiäkin löytyy sen verran että piti tähänkin väliin sitten tulla, ihan sivusta vielä. =)

vierailija
Ai siksikö tuo yksi raivostui, kun ei tajunnut että selkäranka murtuu on vertauskuva. Luuli että joku toivottelee sille oikeasti selkärangan murtumaa. Nyt ymmärrän. Ihmettelinkin että mikä tuo käsittämätön raivo ja toisen narsistiseksi psykopaatiksi haukkuminen oli.

vierailija
Ettekö te oo suomenkielisiä, kun teille on noin vieras asia tuo termi että jollain on selkärankaa. Sitähän käytetään jo ala-asteella, että pitää olla vähän selkärankaa. Töissäkin jatkuvasti. Miten ootte voineet olla kuulematta?

vierailija
En myöskään edellistä laittanut (vaan ne pitkät tässä taannoin) mutta itse alle sekunnin kommenttia katsottuani tajusin että siinä toivottiin että enklanninmaan kielellä integritynä tunnettua piirrettä löytyisi eli sellaista ryhdikkyyttä, rehellisyyttä tai luotettavuutta toteuttaa se väitetty aie tai ylipäätään toimia puheidensa mukaan.. mutta toki sitä saa vapaasti tulkita sen myös väkivaltaisena kuvastona jos moista tykkää miettiä jo muuten, niin voi sitten mongertaa siitä sitten vuorostaan.

Meillä ei ole yhtä sanaa tuolle niin tekijä on mennyt kuvakielen kautta vähän tahdittomasti tosin eipä tulisi koittamallakaan mieleeni tulkita sitä tuohon tapaan, toisen motivaatioita spekuloiden ja kliseisiä mediatäkyjä tähänkin narratiiviin projisoiden.. tosin en ole psyykosin partaalla toisaalta, hmm. Taikka hellyyttävästi hölmö. Tuota termiäkin löytyy sen verran että piti tähänkin väliin sitten tulla, ihan sivusta vielä. =)
Psykoosi ja psykopaatti ei muuten ole sitten sama asia. Ihan eri juttuja.

vierailija
(⁠っ⁠.⁠❛⁠ ⁠ᴗ⁠ ⁠❛⁠.⁠)⁠っ

⊂⁠(⁠・⁠﹏⁠・⁠⊂⁠)

Minulla on tavattoman
syvä Rakkaus tähän
paikkaan lapsuuteni
nostalgisten
Mummola-muistojen
tähden. Olen koronaevakkoni
aikana saanut tasokasta,
kohteliasta, hymyilevää asiakaspalvelua kaikissa paikoissa,
joissa olen asioitani toimittanut.
Randomitkin keskustelutuokiot paikallisten kanssa olleet kylillä
hyväntuulisia ja mukavia.
.
Talossamme 'suursiivon'
jälkeen ollut hyvä, rauhallinen henki. Uudet ihmiset
näyttävät oikein
mielellään tähän freesattuun
taloon muuttavan, sen havainnut!
.
Ei enää ainediilereitä riesanamme.
Kiitosta kovin tsempistä.
.
.
.

E
🥰

vierailija
Pöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Ikävä sinua. 🥺
Olet hyvin rakas minulle. 🥰
Mun flunssa/yskä tauti on pahentunut. Mua on sattunut rintakehän alueelle ja ollut hengenahdistusta niin että taju meinannut lähteä monta kertaa. On myös tullut ihottumaa suun limakalvoille. Varmaan mentävä huomenna lääkäriin.
Rakkaudella M.K.K

Yhteistyössä