Lapsettomuushoidoissa olevat

Tyyn3, onpa tympeetä, mutta toisaalta hyvä ettei mene viikonlopulle. Jospa ens viikolla ois ihan loistofolli siellä sitten köllimässä. ❤ Ymmärrän ton laskeskelun, meillä tosiaan meni kaks edellistä lauantaille eli ei päästy edes yrittämään ja nyt näyttää siltä että seuraava menis itsenäisyyspäivälle. 🙈
Teilläkin on kyl huonoa tuuria noiden suhteen!

En tiiä, käykö täällä tällä hetkellm muut kuin mä 😅 Mut purampa silti turhsutumistani: Nyt toka letrokierto ja kp 16, vieläkään ovistetit ei oo näyttäny plussaa. Oletin sen kp 10 ultran takia, että ovisplussa tulis eile tai tänää. Viimeeks helmikuussa tuli ovisplussa näi myöhää. Ja eniten ihmetyttää, kun ekassa letrokierrossa oli 2 follia ja ovisplussa kp 13 ja nyt ei lähelläkään ovista kait...Kehon merkitkin on aika sekavat ovulaation suhteen. Limat alko viime pe, mut su ja eile ollu melko vähäiset, kuiteki alavatsalla pieniä tuntemuksia oikealla, niin kuin muulloinkin oviksen tienoilla. Mut sit taas öisin ollu niitä kuumia aaltoja ja unettomuutta, jota ei normaalisti oo vähään ennen ovista. Pelottaa, että tästä tulee ovuloimaton kierto ja taas mahikset päästä ekaa inssiin menee ohi.

En tiiä, käykö täällä tällä hetkellm muut kuin mä Mut purampa silti turhsutumistani: Nyt toka letrokierto ja kp 16, vieläkään ovistetit ei oo näyttäny plussaa. Oletin sen kp 10 ultran takia, että ovisplussa tulis eile tai tänää. Viimeeks helmikuussa tuli ovisplussa näi myöhää. Ja eniten ihmetyttää, kun ekassa letrokierrossa oli 2 follia ja ovisplussa kp 13 ja nyt ei lähelläkään ovista kait...Kehon merkitkin on aika sekavat ovulaation suhteen. Limat alko viime pe, mut su ja eile ollu melko vähäiset, kuiteki alavatsalla pieniä tuntemuksia oikealla, niin kuin muulloinkin oviksen tienoilla. Mut sit taas öisin ollu niitä kuumia aaltoja ja unettomuutta, jota ei normaalisti oo vähään ennen ovista. Pelottaa, että tästä tulee ovuloimaton kierto ja taas mahikset päästä ekaa inssiin menee ohi.
Kyllä täällä lueskelemassa käydään aktiivisesti, mutta omat jutut on nyt vähäisiä, kun ei tapahdu mitään konkreettista 😅 Ainoastaan mielen sisällä tapahtuu 🙈

Plääh ompa kurja kun plussaa ei kuulu. Onko testit olleet edes lähellä plussaa vielä? testaatko 1 vai 2x päivässä?

Jos jotain positiivista, niin onneksi nyt on vasta tiistai 😊 vielä on päiviä jäljellä ennen vkloppua.

Kyllä täällä lueskelemassa käydään aktiivisesti, mutta omat jutut on nyt vähäisiä, kun ei tapahdu mitään konkreettista 😅 Ainoastaan mielen sisällä tapahtuu 🙈

Plääh ompa kurja kun plussaa ei kuulu. Onko testit olleet edes lähellä plussaa vielä? testaatko 1 vai 2x päivässä?

Jos jotain positiivista, niin onneksi nyt on vasta tiistai 😊 vielä on päiviä jäljellä ennen vkloppua.
Kiva kuiteki, että käyt lukemassa. Tai helpottaa ainaki mun olotilaa, kun jollekin voi purkaa 😊 Jotenki koen tän ryhmän itelleni paremmaksi kuin sen haave-ryhmän. Viivat ollu melko haaleita, mut yleensä mul saattaa pysyäkin melko haaleena ja sit tulee se plussa, ei selkeästi vahvistu päivä kerrallaan.
Normaalisti testaan vaa aamusin, mut nyt oon parina päivänä testannut myös illasta. Pääosin oon oppinut tunnistamaan kehon toiminnasta, millo ovis on ja testejä ei oo tarvinnu montaa tehä. Tietty nyt hoidoissa pitää alottaa testaaminen tiettynä päivänä ja tässä kierrossa ovistestejä on kulunut jo iha älyttömästi. Jotenki toi aamuyön heräily ja kuumat aallot huolestuttaa, kun ne selkeästi liittyy matalaa estrogeenitasoon mulla. Ja estrogeenitason pitäs olla korkeampi lähempänä ovista.

Kiva kuiteki, että käyt lukemassa. Tai helpottaa ainaki mun olotilaa, kun jollekin voi purkaa Jotenki koen tän ryhmän itelleni paremmaksi kuin sen haave-ryhmän. Viivat ollu melko haaleita, mut yleensä mul saattaa pysyäkin melko haaleena ja sit tulee se plussa, ei selkeästi vahvistu päivä kerrallaan.
Normaalisti testaan vaa aamusin, mut nyt oon parina päivänä testannut myös illasta. Pääosin oon oppinut tunnistamaan kehon toiminnasta, millo ovis on ja testejä ei oo tarvinnu montaa tehä. Tietty nyt hoidoissa pitää alottaa testaaminen tiettynä päivänä ja tässä kierrossa ovistestejä on kulunut jo iha älyttömästi. Jotenki toi aamuyön heräily ja kuumat aallot huolestuttaa, kun ne selkeästi liittyy matalaa estrogeenitasoon mulla. Ja estrogeenitason pitäs olla korkeampi lähempänä ovista.
Sama juttu täällä, haave-ryhmä on ihan jees mutta se ei tunnu enää omalta. Ärsyttää enemmänkin vain lukea niitä pikaonnistumisia. Ja todellakin on hyvä että suurimmalla osalla ei ole raskautumishaasteita, en niitä toivo kenellekään, mutta tässä kohtaa on ehkä parempi pysyä sieltä poissa, kun tulee vain paha mieli.

Voisikohan terolut aiheuttaa noita kuumiksia? 🤔 Pidetään peukkuja että tikku näyttää plussaa viimeistään ylihuomenna 😍

Mä koen olevani tällä hetkellä semmoinen aavemainen, mikään ei tunnu miltään paitsi mieli on harmaata massaa 😅 ei ole energiabuusteja (eikä halu-buustia) mitä tulee yleensä oviksen aikoihin, ei tule selkeää luteaalivaiheen rauhallisuutta, ei mitään luonnollisen kierron juttuja. Aivan typerät pillerit 🫣

Mäkin käyn täällä päivittäin kurkkaamassa, mutta ei oo tullut aktiivisesti kirjoiteltua, kun oma tilanne on nyt lähinnä odottelua. Ovis oli oireista päätellen torstaina kp 16, mikä on mulle normaali. Kierto ei siis ainakaan mennyt korvauskierrosta sekaisin 🤞Hetkellisesti nousi jo toiveet pintaan luomuplussasta, mutta palautin itseni nopeasti maanpinnalle. Oishan se aika ihme, jos plussa luomuna tulis, kun kahta hyvälaatuista blastoa ei oo saatu tarraamaan kiinni 🤦‍♀️

@Tyyn3 kiva siis kun päivittelet tilannetta tänne, pysyy palsta elossa 😊 Ärsyttävää, kun kroppa ei toimi odotusten mukaisesti 😣 Toivotaan et se plussa sieltä pian ilmestyis!

• Tykkää
Reactions: Tyyn3
Mäkin käyn täällä päivittäin kurkkaamassa, mutta ei oo tullut aktiivisesti kirjoiteltua, kun oma tilanne on nyt lähinnä odottelua. Ovis oli oireista päätellen torstaina kp 16, mikä on mulle normaali. Kierto ei siis ainakaan mennyt korvauskierrosta sekaisin Hetkellisesti nousi jo toiveet pintaan luomuplussasta, mutta palautin itseni nopeasti maanpinnalle. Oishan se aika ihme, jos plussa luomuna tulis, kun kahta hyvälaatuista blastoa ei oo saatu tarraamaan kiinni

@Tyyn3 kiva siis kun päivittelet tilannetta tänne, pysyy palsta elossa Ärsyttävää, kun kroppa ei toimi odotusten mukaisesti Toivotaan et se plussa sieltä pian ilmestyis!
Mitä tuo korvauskierto tarkoittaa käytännössä?

Onpa noita ihmeitä saanut näilläkin palstoilla todistaa ☺ Vaikka ei sitä toiveita halua nostattaa toistuvien pettymysten jälkeen, mutta faktahan se on että joka kierrossa on kuitenkin mahdollisuus siihen ihmeeseen 🤩 Tää lisääntyminen on kyllä yks iso mysteeri 🤯

Tsemppiä @Mariamimi sinne odotteluun, ja toivotaan meille ihan kaikille plussia sitten kun aika on oikea ❤

Sama juttu täällä, haave-ryhmä on ihan jees mutta se ei tunnu enää omalta. Ärsyttää enemmänkin vain lukea niitä pikaonnistumisia. Ja todellakin on hyvä että suurimmalla osalla ei ole raskautumishaasteita, en niitä toivo kenellekään, mutta tässä kohtaa on ehkä parempi pysyä sieltä poissa, kun tulee vain paha mieli.

Voisikohan terolut aiheuttaa noita kuumiksia? 🤔 Pidetään peukkuja että tikku näyttää plussaa viimeistään ylihuomenna 😍

Mä koen olevani tällä hetkellä semmoinen aavemainen, mikään ei tunnu miltään paitsi mieli on harmaata massaa 😅 ei ole energiabuusteja (eikä halu-buustia) mitä tulee yleensä oviksen aikoihin, ei tule selkeää luteaalivaiheen rauhallisuutta, ei mitään luonnollisen kierron juttuja. Aivan typerät pillerit 🫣
Terolutia en oo ikinä käyttänyt. Nyt oli letrot käytössä kp 3-7 ja ne aiheuttaa kuumiksia, mut ei niiden enää niitä pitäs olla, kun nyt jo kp 16. Luomukierroissa tota unettomuutta ja kuumiksia esiintyy luteaalivaiheessa. Sillo dhea-lääkettä syödessä useammin, koska se nosti testosteronitasoja eli periaatteessa estrogeenitasot laski, ja nyt letrot myös aiheuttaa, kun ne laskee estrogeenitasoja. Eli selkeästi kärsin noista oireista kierron niissä vaiheissa, kun estrogeenitasot matalalla sekä luomu-että lääkekierroissa. Tänää ei oo enää tullut ovislimoja. Eli tässä on nyt kolme vaihtoehtoa:
1. Ovis meni jo, enkä saanut tikuilla kiinni. Tähän en kyllä usko!
2. Tästä tulee samanlainen kierto kuin viime helmikuussa ja joskus muulloin luomukierroissa, eli ovis yrittää tuloaan, sit kaikki oireet häviää pariksi päiväksi ja sit ovis yrittää uudestaan tuloaan ja onnistuu. Esim. Helmikuussa ovislimat oli kp 11-14, sit ne alko uudestaan kp 17-20 ja tuolloin ovis oli kp 20.
3. Tästä tulee kokonaan ovuloimaton kierto.

Edelleen jaksaa ihmetyttää, miten noi letrot ei tässä kierrossa yhtää auttanut ovista.

Mä taas niin usein kaipaan elämää pillereiden kanssa. Sillo mun elämä oli niin seesteistä ja helppoa. Nyt tuntuu, että iha kamalaa, jota tietysti lisää tää pitkää yrittämisen henkinen puoli. Just noi luonnollisen kierron oireet ja vaihtelevuus ärsyttää sekä fyysiset että henkiset. Mut ymmärrän, että sun tilanteessa on todella turhauttavaa käyttää pillereitä, kun toive on tulla raskaaksi, ja varsinkin, jos ei koe niitä muutenkaan itselle mieluisana/sopivana.

Yhteistyössä