Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Liisa ihmemaassa -syndrooma (engl. Alice in Wonderland syndrome) on harvinainen neuropsykologinen oireyhtymä, jossa esiintyy havaintojen ja kokemusten vääristymiä.

Lewis Carrollin lastenkirjan hahmo Liisa koki ihmemaassa ympäristönsä joskus pienentyneen.
Oireyhtymään kuuluu subjektiivisia harhoja, kuten derealisaatio, depersonalisaatio ja somatopsyykkinen duaalisuus, sekä aistiharhoja, kuten liikkumattomien ja muuttumattomien esineiden kokojen (mikropsia ja makropsia), etäisyyksien ja sijaintien näennäiset muutokset, leijumisen tunne sekä ajan kulun vääristymiset. Myös monet ruumiinkuvan vääristymiset luetaan oireiden joukkoon. Yleisintä on kokea oma pää ja kädet todellista suurempina.

Oireyhtymän arvellaan välittyvän etupäässä aivojen päälakilohkon kautta. Tila on täydellisessä muodossaan hyvin harvinainen. Yksittäisiä oireita esiintyy usein samanaikaisesti jonkin aivojen toimintahäiriön, kuten migreenin, psyykkisen sairauden, aivovamman, ohimolohkon epilepsian, hypnagogisen tilan, kuumehoureiden tai aiemman hallusinogeenien käytön yhteydessä. Joskus oireet aiheutuvat viruksesta, kuten mononukleoosista, Epstein–Barrista tai Coxsackie B1:stä.

Oireyhtymän määritteli vuonna 1955 brittiläinen psykiatri John Todd. Hän nimesi sen Lewis Carrollin lastenkirjahahmon Liisan mukaan, sillä Liisan kokemukset muistuttavat tämän syndrooman oireita. Kirjailija Carrollin on arveltu joko kärsineen itse näistä oireista migreeninsä vuoksi, tai koska oli lukenut hallusinogeenisista sienistä tai kokeillut niitä itse.

vierailija
Voe rähmä Nimittäin eh. Silmät kiinni nyt, jalasta kiinni nyt. Speden speleissä tänään vieraina vierailija, vierailija, vierailija ja vierailija Tervetuloa! Kiitos kiitos! Tämän viikon toistaiseksi parhain juttu tämä, nimittäin. Eh.

vierailija
Voe rähmä Nimittäin eh. Silmät kiinni nyt, jalasta kiinni nyt. Speden speleissä tänään vieraina vierailija, vierailija, vierailija ja vierailija Tervetuloa! Kiitos kiitos! Tämän viikon toistaiseksi parhain juttu tämä, nimittäin. Eh.
Toisessa ketjussa sinulla pidempi versio tästä savolaispilkastasi sisältäen maininnan Juupajoesta.

Juupajokelainen/juupajokinen
- miten sen sanottekaan, sen
kirjoitit isolla keskellä lausetta.
Väärin. Helsingin asukki on > helsinkiläinen. Pienellä. Juupajoen amiksen äikäntunnit män siulta ohi. Eikö olekin hurmaavaa ja mieltä lämmittävää olla v#ttuileva, katkera, pilkkaava, päätäaukova mulkvisti? Se on niin
tavattoman helppoa.🥳👍

vierailija
Toisessa ketjussa sinulla pidempi versio tästä savolaispilkastasi sisältäen maininnan Juupajoesta.

Juupajokelainen/juupajokinen
- miten sen sanottekaan, sen
kirjoitit isolla keskellä lausetta.
Väärin. Helsingin asukki on > helsinkiläinen. Pienellä. Juupajoen amiksen äikäntunnit män siulta ohi. Eikö olekin hurmaavaa ja mieltä lämmittävää olla v#ttuileva, katkera, pilkkaava, päätäaukova mulkvisti? Se on niin
tavattoman helppoa.
Psykoosit tulille sieltä. Kirjoitus oli harmiksesi ihan tarkoituksella kielioppien vastainen ja ei todellakaan pilkkaava. Se eu palstakaren sisällä mitään murteeltaan, perinteiltään, historialtaan ja identiteetiltään ominaislaatuista ryhmää vähättelevää sisältöä. Oletko sinä kuullut meemeistä. PS. sinuna en puuttuisi kieliopillisiin asioihin.

vierailija
Psykoosit tulille sieltä. Kirjoitus oli harmiksesi ihan tarkoituksella kielioppien vastainen ja ei todellakaan pilkkaava. Se eu palstakaren sisällä mitään murteeltaan, perinteiltään, historialtaan ja identiteetiltään ominaislaatuista ryhmää vähättelevää sisältöä. Oletko sinä kuullut meemeistä. PS. sinuna en puuttuisi kieliopillisiin asioihin.
Whatever, darling.

Mökkihyttysen ininällä on mulle enemmän painoarvoa kuin
sinun tai kenenkään
palstatrollin jorinoilla.

Olet juuri tuollainen jopa tuikituntemattoman ventovieraan hlön kanssa väenvängällä
riitaa kylvävä mustamielinen m#lkku - ihmistyyppi. Eli
n a u t i t matalista vibraatioista.
Elät draamasta.

Vähän niinkuin tiedätko
kuka? Tuo jo 5 vuotta riitakaronkkashowta
mediassa pyörittänyt
Helena Koivu. Hän on
juuri tätä ihmistyyppiä.

Ihan tarkoituksella sä tulit savolaisuutta vauvalle pilkkaamaan heti minun
kommenttini perään -
älä mlln 'meemeillä' siinä
yritä jälkiselitellä.
[Moinen sanojen
pyörtäminen
muuten on
klassista sosiopaattista
gaslight-käytöstä].

Mitäs mä muuten olen
sinulle koskaan pahaa
sanaa sanonut tai tehnyt,
että minuun kohdistat
piiloaggressiotasi - edelleen
korostan ventovierauttani
suhteessani sinuun. Mikä
minussa sinua noin triggeröi?

Siitä nimittäin tasan tarkkaan
on kyse.

Tutkailepa rakas aikuislapsi
nyt itseäsi.
Mikä asia vaatii työstöä?
Oletko misogynisti?
Ärsyynnyt naisen
älykkyydestä?
Oliko ex-puolisosi kenties savolainen, johon katkeruussuhteessa yhä
olet, kun savolaisuutta
noin halveksit?

Ignooraan sinut täysin,
mikäli vielä tulet samalla vidduiluporeella.

En halua enää jatkaa tätä
dialogia kanssasi.

~ Kaikkea hyvää sinulle
joka tapauksessa.

vierailija
❗💭 💬❗E vielä:
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

En ole 'Kihis' tai mikään
muukaan 'palstahahmo',
en liioin omaa rekisteröityä
profiilia mssn anoalustoissa -
olen ollut 6 kk näissä vasta.

En myöskään ole koskaan kirjoittanut:

Jodel/Ylilauta/S24.

[Joku syytti minua Kihis-hlöksi].

Vielä. Nimeni ole 'Maj-Len',
kuten eräässä
huumorikommentissani
vitsailin.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

vierailija
E vielä:
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

En ole 'Kihis' tai mikään
muukaan 'palstahahmo',
en liioin omaa rekisteröityä
profiilia mssn anoalustoissa -
olen ollut 6 kk näissä vasta.

En myöskään ole koskaan kirjoittanut:

Jodel/Ylilauta/S24.

[Joku syytti minua Kihis-hlöksi].

Vielä. Nimeni ole 'Maj-Len',
kuten eräässä
huumorikommentissani
vitsailin.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Sinussa ja Kihiksessä on hyvin paljon samaa. Ainoa vain että Kihiksellä ei ole noin ylihyvä itsetunto.

vierailija
Sinussa ja Kihiksessä on hyvin paljon samaa. Ainoa vain että Kihiksellä ei ole noin ylihyvä itsetunto.
.
.
Okei.
En tunne tätä Kihis-
'palsta-karaktääriä',
joten en voi häntä
näillä spekseillä
kommentoida/
vertailla/itseeni peilata.
.
Minulla todella ollut erikoislaat.
tilanne sikäli, että enemmän kuin
yksi < miesoletettu > tässä omassa
kotitalossani ollut kiinnostunut seurastani, toinen heistä I R L
evakkojaksoni alussa, toinen
hra ihan viime kuukausina.
Muista en mainitse mtn.
.
Mutta minä se vain
omillani dallaan enkä jutustelua
edemmäksi ole herroja päästänyt.
.
Näiden talotyyppien lisäksi
vielä tässä lähellä asuvia heeboja kirjoittanut anopalstoilla mulle terkkujaan silloin tällöin.
Ovikelloakin on tuntematon
päiväaikaan joskus soitellut.
[Ei lähetti, nämä ovat eri asia].
Sitten on vielä Hgin kaipaajakin
mahdollisesti.. 🤓
.
Siksi olen toisinaan
kysellyt 'onko minulle?' Olen
hämmentyneenä ihmetellyt,
että kukas siellä nyt ja mitenkäs nämä urbaanin Helsinki-preussislaavi-naisen vibat jstn kumman syystä näkyy kumman hyvin toimivan Savon miekkosiin 🧐🤔💁😅😸 Vaddu vie, sydikset
vaan lentelee.. ! 💬❤🥳
.
P.s. Olen I R L kuvioissa
hillitty ja asiallinen, kohtelias,
cool & calm & collected olemukseltani
kind of a female - tuo kätketty,
riehakas lapsenkaltainen humoristi minussa näyttäytyy vasta kahdenkeskisessä tuntemisessa myöhemmin.
.
.
Se oli siinä.
Eiköhän päivän plörinät tässä.
.

📧📩💌📬 x

vierailija
.
.
Okei.
En tunne tätä Kihis-
'palsta-karaktääriä',
joten en voi häntä
näillä spekseillä
kommentoida/
vertailla/itseeni peilata.
.
Minulla todella ollut erikoislaat.
tilanne sikäli, että enemmän kuin
yksi < miesoletettu > tässä omassa
kotitalossani ollut kiinnostunut seurastani, toinen heistä I R L
evakkojaksoni alussa, toinen
hra ihan viime kuukausina.
Muista en mainitse mtn.
.
Mutta minä se vain
omillani dallaan enkä jutustelua
edemmäksi ole herroja päästänyt.
.
Näiden talotyyppien lisäksi
vielä tässä lähellä asuvia heeboja kirjoittanut anopalstoilla mulle terkkujaan silloin tällöin.
Ovikelloakin on tuntematon
päiväaikaan joskus soitellut.
[Ei lähetti, nämä ovat eri asia].
Sitten on vielä Hgin kaipaajakin
mahdollisesti..
.
Siksi olen toisinaan
kysellyt 'onko minulle?' Olen
hämmentyneenä ihmetellyt,
että kukas siellä nyt ja mitenkäs nämä urbaanin Helsinki-preussislaavi-naisen vibat jstn kumman syystä näkyy kumman hyvin toimivan Savon miekkosiin Vaddu vie, sydikset
vaan lentelee.. !
.
P.s. Olen I R L kuvioissa
hillitty ja asiallinen, kohtelias,
cool & calm & collected olemukseltani
kind of a female - tuo kätketty,
riehakas lapsenkaltainen humoristi minussa näyttäytyy vasta kahdenkeskisessä tuntemisessa myöhemmin.
.
.
Se oli siinä.
Eiköhän päivän plörinät tässä.
.

x
❤❤❤❤❤

vierailija
Reelsien mielestä olen ilmeisesti perehdytyksen tarpeessa sen suhteen kuinka miehet osoittavat kiinnostustaan. Videoista päätellen mikä tahansa voi tarkoittaa mitä tahansa, joten olen edelleen sillä linjalla, että perinteinen kolkkaus ja luolaan raahaaminen lienevät selkeimmät merkit.
Olen tästä ilmeisesti samaa mieltä kanssasi. Anteeksi

Yhteistyössä