Missä?Ei näy aitoja tunteita mitä K:lla ja B:llä on.
Siis kun Jan ja Bojan halaa. Kn ja Bn haleissa on tunnetta mukana.Ei näy aitoja tunteita mitä K:lla ja B:llä on.
Ei näy aitoja tunteita mitä K:lla ja B:llä on.
Voitko antaa esimerkin piilovittuilusta ja perustella väitteesi?Onhan, taidat olla niitä, jolle menee kaikki piilovittuilut läpi.
Mua huvittaa myös se BoTom.Mä oon hihitellyt tolle junakeskustelulle niin paljon
Ja BoTomi oli mahtavaMä oon hihitellyt tolle junakeskustelulle niin paljon
🥱Ja BoTomi oli mahtava
Hih laitettin samaan aikaanMua huvittaa myös se BoTom.
Hei, BoTomi on tietty B ja H, BoTom on B ja Tommy C.Ja BoTomi oli mahtava
En voi, on niitä tuotu tänne ennenkin. Riitti minun osalta nyt.Voitko antaa esimerkin piilovittuilusta ja perustella väitteesi?
Tää oiskin hyvä, teen seuraavalle Joksujen keikalle rannekoruja:B ois laittanut sen korun ranteeseensa vaikka siinä olisi lukenut ”mummun tössykkä”. Se laittaa kaikki mitä faneilta saa.
Kyllä olin, mutta merch myyjät ei ainakaan ollut kukaan tämä oletettu gf.Etpä tainnut olla
Eli sellaista ei ole vaan kyseessä on oma asenteellisuutesi.En voi, on niitä tuotu tänne ennenkin. Riitti minun osalta nyt.
Taidat olla niitä jotka näkee kaikkialla piilovittuilua koska olet ikävä ihminen ja ajattelet että kaikki muutkin ajattelee yhtä ikävästiOnhan, taidat olla niitä, jolle menee kaikki piilovittuilut läpi.
No hänestä on kuvia Forumissa myymässä merchiä joten kuvioissa on edelleen.Kyllä olin, mutta merch myyjät ei ainakaan ollut kukaan tämä oletettu gf.
Oli kylläKyllä olin, mutta merch myyjät ei ainakaan ollut kukaan tämä oletettu gf.
Tosta ilmapiiristä on useampi tänne kyllä kirjoitellut, aiemmin siis.Taidat olla niitä jotka näkee kaikkialla piilovittuilua koska olet ikävä ihminen ja ajattelet että kaikki muutkin ajattelee yhtä ikävästi
Työntekijänä mahdollisesti, muusta ei tiedetä.No hänestä on kuvia Forumissa myymässä merchiä joten kuvioissa on edelleen.
”Useampi” = ennustaja ja aito. Joka kerta.Tosta ilmapiiristä on useampi tänne kyllä kirjoitellut, aiemmin siis.
Miksi te roikutte siellä kyttäämässä jos ilmapiiri ei miellytä? Ne varmaan perusti sen discordin ihan sen takia etteivät vastaavasti tykänneet enää ilmapiiristä vauvalla tai täälläTosta ilmapiiristä on useampi tänne kyllä kirjoitellut, aiemmin siis.
Joltain palstoiltako se sen tiedon oli saanut? Vai ihan vaan siitä ohjelmasta? Siitä että osa menee paikan päälle ei voi syyttää muita kuin häntä itseään. Ja sille ei kauheasti ole mitää tehtävissä. Paitsi tietysti se että pitää asuinpaikkatietonsa mahdollisimman salassa eikä esim. jaa keneltä asunnon on ostanut jne,Mun mielestä tällainen touhu on aina kyseenalaista. Jokuhan oli selvittänyt, että missä yksi Lomittajat sarjan henkilö asuu ja ajanut pihaan sekä yrittänyt päästä katsomaan hänen eläimiään. Osalla ihmisistä se ei jää pelkäksi stalkkaukseksi, vaan sitä julkkista aletaan oikeasti seuraamaan. Näitä esimerkkejä on Suomi ja muu maailma pullollaan. Eminemin kotiin joku sairas fani oli päässyt murtautumaan vartijoista huolimatta ja uhannut tämän henkeä.
H&BJa BoTomi oli mahtava
Mitä päätäntävaltaa siellä on annettu yhdelle ja miten se valta ilmenee? Onko moden oikeudet vain yhdellä vai miten? Mistä yksi henkilö päättää tai on päättänyt?Ennemmin mua huvittaa siellä, kun yksi yritti tänään kyseenalaistaa tän yhden diktaattorin päätäntävaltaa siellä ja hiljennettiin heti hovin kera