vierailija
Tässä rakkaudessa balanssi on kaukana, mut on yks, joka koittaa pitää vaakakuppeja tasoissa, kun toinen ei pysty.
Ja miksi se sairas tyyppi on täällä. Eiks se oo mielenkiintoisempi kysymys?Kuka on ylipäätään niin sairas, että kellon ajasta riippumatta vedättäisi. Toki yö myöhään, tuo huolen sekasorron aiheuttaminen iskee kovimmillaan.
Ei minulta tämä.Sinusta on viime aikoina paljastunut piirteitä, joista en pidä yhtään. Järki tietää jo, että eroon pitää päästä. Sydämen kanssa vielä työstettävää.
Ei ketjussa. Irl ihan muutama päivä sitten tajusin monta asiaa. Toivottavasti tämä rajaa sivullisia huolestujia pois. En halua aiheuttaa kenellekään turhaa mielipahaa, mutta en ole trollikaan. Luultavasti hän ei näitä edes lue.Kerro, mistä asioista konkreettisesti. Ketjussa vai irl? Jos ketjussa, kannattaa olla aika varovainen tulkintojen kanssa.
Nyt on aika pulleaa settiä.Tässä rakkaudessa balanssi on kaukana, mut on yks, joka koittaa pitää vaakakuppeja tasoissa, kun toinen ei pysty.
Älä luovu toivosta, tee jotakin onneis ja tulevaisuuteis eteen, yritä hyvä ihminen, älä ole itsesi pahin vihollinen, maailma ei ole kelatoimisto. Kaikkea hyvää sinulle sivusta, tarkoitus ei ollut ilkeillä kuten nuo jonnet ja elämänkoululaiset, joskus vain asiat on kerrottava siten kuin ne ovat.Turhaan on minulle sellaista, mitä ei edes teoriassa olisi mahdollista saada kokea, saatikka mahdollista saada, edes hetkeksi. Unelmoida öiitä ja päiviä täydellisestä utopiasta. Kuvitella mahdollista tulevaisuutta. Miettiä muutaman päivän lomaa joka menisi vällyjen välissä nautiskellen ja keskustellen samoista asioista. Kuvitella että saisit minut avautumaan täydellisesti. -?-
Kiitos vastauksesta. Selvensi.Ei ketjussa. Irl ihan muutama päivä sitten tajusin monta asiaa. Toivottavasti tämä rajaa sivullisia huolestujia pois. En halua aiheuttaa kenellekään turhaa mielipahaa, mutta en ole trollikaan. Luultavasti hän ei näitä edes lue.
Väsyttää. Menen nukkumaan.
Sen saat selville jos haluat.
Kyllä, näin todistetaakka toimii.Kun alkaa syyttää toista, on velvollinen kertomaan, mistä syyttää ja tarkasti.
Ja minä sinua. Hyvää yötä.Kaipaan sinua. Hyvää yötä.
Sinut? Kyllä rakasHaluatko?
Narnia?Joskus sitä saattaa paskoa oman kuvansa toisen/toisten silmissä ja siitä ei ole paluuta. Turha väittää minulle olevansa aivan erilainen ja olen ymmärtänyt väärin. Ihan oikein olen ymmärtänyt. Ihan eri asiaan hypätäkseni niin Metin touhut AR:ssä kuvastaa hyvin ihmistä, joka paskoo asiansa. Kiukuspäissään hänkin esitti toteamuksen, jonka voisi ottaa laittomana uhkauksena. Heipä hei ja hyvää iltaa ja jatkakaa vain. Joskus muuten ajattelin erään tutun kirjoittavan täällä. Hänhän on oikein hyväntahtoinen ihminen ja kiinnostaa toisten asiat ja on niin paljon tukena. Mutta kun selän kääntää niin ne toisten asiat on hyvä juoruilun lähde ja mitä huonommin toisella menee niin sen iloisempi kuningatar on. Hän myös päättää ketkä menevät yhteen ja ketkä ei. Kyllä sen on näin mentävä hänen valtakunnassaan. Ainakaan naapurin Pirjo ja Pertti eivät avioidu, koska hän on itse kiinnostunut Pertistä. Pertti ei vaan oikein perusta kuningattaresta millään tavalla. Mutta se on kuningattaren tahto. Onhan Pertilla kuusi lammasta, jotka kuningatar tahtoo itselleen. Kuningas muuten juoksi karkuun ja pystytti oman valtakuntansa kauas kuningattaresta.
Kohtuullisen hapokasta settiä.Joskus sitä saattaa paskoa oman kuvansa toisen/toisten silmissä ja siitä ei ole paluuta. Turha väittää minulle olevansa aivan erilainen ja olen ymmärtänyt väärin. Ihan oikein olen ymmärtänyt. Ihan eri asiaan hypätäkseni niin Metin touhut AR:ssä kuvastaa hyvin ihmistä, joka paskoo asiansa. Kiukuspäissään hänkin esitti toteamuksen, jonka voisi ottaa laittomana uhkauksena. Heipä hei ja hyvää iltaa ja jatkakaa vain. Joskus muuten ajattelin erään tutun kirjoittavan täällä. Hänhän on oikein hyväntahtoinen ihminen ja kiinnostaa toisten asiat ja on niin paljon tukena. Mutta kun selän kääntää niin ne toisten asiat on hyvä juoruilun lähde ja mitä huonommin toisella menee niin sen iloisempi kuningatar on. Hän myös päättää ketkä menevät yhteen ja ketkä ei. Kyllä sen on näin mentävä hänen valtakunnassaan. Ainakaan naapurin Pirjo ja Pertti eivät avioidu, koska hän on itse kiinnostunut Pertistä. Pertti ei vaan oikein perusta kuningattaresta millään tavalla. Mutta se on kuningattaren tahto. Onhan Pertilla kuusi lammasta, jotka kuningatar tahtoo itselleen. Kuningas muuten juoksi karkuun ja pystytti oman valtakuntansa kauas kuningattaresta.
Näistä ei kumpikaan E.Älä luovu toivosta, tee jotakin onneis ja tulevaisuuteis eteen, yritä hyvä ihminen, älä ole itsesi pahin vihollinen, maailma ei ole kelatoimisto. Kaikkea hyvää sinulle sivusta, tarkoitus ei ollut ilkeillä kuten nuo jonnet ja elämänkoululaiset, joskus vain asiat on kerrottava siten kuin ne ovat.
Vähän sellanen kuva on syntynytkin viimeaikoina.Haluan yhden toisen naisen tällä hetkellä.
Luithan sinä sen itsekinKohtuullisen hapokasta settiä.
Pirjo ja Pertti?Joskus sitä saattaa paskoa oman kuvansa toisen/toisten silmissä ja siitä ei ole paluuta. Turha väittää minulle olevansa aivan erilainen ja olen ymmärtänyt väärin. Ihan oikein olen ymmärtänyt. Ihan eri asiaan hypätäkseni niin Metin touhut AR:ssä kuvastaa hyvin ihmistä, joka paskoo asiansa. Kiukuspäissään hänkin esitti toteamuksen, jonka voisi ottaa laittomana uhkauksena. Heipä hei ja hyvää iltaa ja jatkakaa vain. Joskus muuten ajattelin erään tutun kirjoittavan täällä. Hänhän on oikein hyväntahtoinen ihminen ja kiinnostaa toisten asiat ja on niin paljon tukena. Mutta kun selän kääntää niin ne toisten asiat on hyvä juoruilun lähde ja mitä huonommin toisella menee niin sen iloisempi kuningatar on. Hän myös päättää ketkä menevät yhteen ja ketkä ei. Kyllä sen on näin mentävä hänen valtakunnassaan. Ainakaan naapurin Pirjo ja Pertti eivät avioidu, koska hän on itse kiinnostunut Pertistä. Pertti ei vaan oikein perusta kuningattaresta millään tavalla. Mutta se on kuningattaren tahto. Onhan Pertilla kuusi lammasta, jotka kuningatar tahtoo itselleen. Kuningas muuten juoksi karkuun ja pystytti oman valtakuntansa kauas kuningattaresta.
Kyseinen henkilö kyllä tietää keitä tarkoitan.Pirjo ja Pertti?
Boomeripolven nimiä.
Kukas 68- v. Pertistä ja hänen
lampaistaan nyt on kiinnostunut?
Otahan nyt ne iltaneuroleptit.
Hyvää yötä.