Joskus sitä saattaa paskoa oman kuvansa toisen/toisten silmissä ja siitä ei ole paluuta. Turha väittää minulle olevansa aivan erilainen ja olen ymmärtänyt väärin. Ihan oikein olen ymmärtänyt. Ihan eri asiaan hypätäkseni niin Metin touhut AR:ssä kuvastaa hyvin ihmistä, joka paskoo asiansa. Kiukuspäissään hänkin esitti toteamuksen, jonka voisi ottaa laittomana uhkauksena. Heipä hei ja hyvää iltaa ja jatkakaa vain. Joskus muuten ajattelin erään tutun kirjoittavan täällä. Hänhän on oikein hyväntahtoinen ihminen ja kiinnostaa toisten asiat ja on niin paljon tukena. Mutta kun selän kääntää niin ne toisten asiat on hyvä juoruilun lähde ja mitä huonommin toisella menee niin sen iloisempi kuningatar on. Hän myös päättää ketkä menevät yhteen ja ketkä ei. Kyllä sen on näin mentävä hänen valtakunnassaan. Ainakaan naapurin Pirjo ja Pertti eivät avioidu, koska hän on itse kiinnostunut Pertistä. Pertti ei vaan oikein perusta kuningattaresta millään tavalla. Mutta se on kuningattaren tahto. Onhan Pertilla kuusi lammasta, jotka kuningatar tahtoo itselleen. Kuningas muuten juoksi karkuun ja pystytti oman valtakuntansa kauas kuningattaresta.