vierailija
Kuinkakohan kauan taas kestää että joku tulee päivittelemään tänne miten monta ketjua tälle aiheelle tarvitaan?
Kuinkakohan kauan taas kestää että joku tulee päivittelemään tänne miten monta ketjua tälle aiheelle tarvitaan?
Mayday mayday, ennustaja pongattu.Eihän tiedä, tämä on vain kehittämäsi mielikuvitusjuttu.
Ei niitä kirjoittajia pysty tunnistamaan täällä?Ennustaja on näiden ketjujen Jar Jar Binks. Ärsyttävä, tunkee joka paikkaan eikä kukaan pidä hänestä.
Sut kyllä tunnistaa.Ei niitä kirjoittajia pysty tunnistamaan täällä?
Ainakin niistä viesteistä tunnistaa, joissa liki maanisesti toistellaan samoja asioita aina samoilla sanoilla ja samat kirjoitusvirheet toistuu.Ei niitä kirjoittajia pysty tunnistamaan täällä?
Mitkä kirjoitusvirheet?Ainakin niistä viesteistä tunnistaa, joissa liki maanisesti toistellaan samoja asioita aina samoilla sanoilla ja samat kirjoitusvirheet toistuu.
En kerro ,ettet ala korjata niitä jatkossa. Helpompi tunnistaa.Mitkä kirjoitusvirheet?
Kun hyvännäköiset ihmiset kohtaa, siinä on helppo olla näkevinään jotain ylimääräistä.Ei tossa ole mitään latautunutta minun silmään.
En kirjoita virheitä viesteihini, sekoitat johonkin muuhun? Siihen, joka kirjoittaa sen å ä:n tilalla.En kerro ,ettet ala korjata niitä jatkossa. Helpompi tunnistaa.
Ihana kun juttelee sille, onkohan ne kovia höpöttelemään puhelimessa.Otetaas tänne H&B klippi, joka teilattiin edellisellä palstallaHungarian Baby Boo
Of course they have a cutout of Bojan 📹Häärijä’s ig story 2024.11.07.www.tumblr.com
Ei ole nyt tuollaisesta virheestä kyse.En kirjoita virheitä viesteihini, sekoitat johonkin muuhun? Siihen, joka kirjoittaa sen å ä:n tilalla.
Mutta eri henkilöstä puhutaan kuitenkin.Ei ole nyt tuollaisesta virheestä kyse.
Komppaan tätä. Eniten diggailen Joksujen musaa ja myös K:n ja oon Bojanisti mut kaikki nää mainitsemasi jutut kiinnostaa. Samoin Joksujen kautta tulleet muut balkanilaiset bändit ym. on kiva lisä, esim. Siddharta ja Buc Kesidi.BoJan ja Jance fiilistelijä paikalla.Tykkään sekä Kärtsyn että Joksujen musiikista. Keskustelu kummastakin ja kummankin crew:sta käy mulle. Damon
Onkohan Jan tehnyt pianosävellyksen ja B vokaalimelodian, kun B sanoi jossain yleisesti, että sanat ja vokaalimelodiat on hänen. Musta tää ois loogista.Jan on ainakin suurimmaksi osaksi tai oikeastaan ilmeisesti kokonaan säveltänyt Soncen ja B kai tehnyt sanat. Jossain haastattelussa oli tästä mainintaa, mutta en nyt muista mikä niistä monista haastiksista se oli
Joo hyvin mahdollista. Veikkaisin kans näin, että Jan on pianosävellyksen tehnytOnkohan Jan tehnyt pianosävellyksen ja B vokaalimelodian, kun B sanoi jossain yleisesti, että sanat ja vokaalimelodiat on hänen. Musta tää ois loogista.
Oo, tää on ihanaMä olen aina valmiina fiilistelemään BoJania. https://x.com/yoda_bor/status/1852287224181612789?s=61
Ilmiannoit itsesi tällä viestillä, pölhö.En kirjoita virheitä viesteihini, sekoitat johonkin muuhun? Siihen, joka kirjoittaa sen å ä:n tilalla.
Totta, musta erityisesti Bojanilla ja Janilla on oikeastikin latausta. Enkä tarkoita tällä että olis suhdetta tms. Ja on niillä jotain latausta koko bändin kesken myös. Lisäksi Jan ja Nace, Bojan ja Kris, Bojan ja Nace. Näen jotain näissä kaikissa.Tämä kohtaus on oikeasti kuin jostakin elokuvasta. Entä teistä muista? Miten Joksut osaavatkin luoda sellaisen latautuneen tunnelman välilleen oli sitten kombo mikä tahansa?
Enhän, ei täällä minua tunnisteta ja ei muuallakaan? Ihan rauhassa olen saanut kirjoitella.Ilmiannoit itsesi tällä viestillä, pölhö.
Ja toi å kirjoittaja on se K:n haukkuja, minä en häntä nimittele.Enhän, ei täällä minua tunnisteta ja ei muuallakaan? Ihan rauhassa olen saanut kirjoitella.
Kukaan täällä ei ole väittänyt sinua häneksi. Sut tunnistaa ihan muista jutuista.Ja toi å kirjoittaja on se K:n haukkuja, minä en häntä nimittele.
Älä loukkaa Jar Jar Binksiä.Ennustaja on näiden ketjujen Jar Jar Binks. Ärsyttävä, tunkee joka paikkaan eikä kukaan pidä hänestä.