Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Toisaalta onko poikamaisuus huono asia, miten senkin jokainen ymmärtää, on hyvä just sellasena kun on.
Riippuu henkilöstä. Minä en ole ikinä tykännyt poikamaisista. Oman ikäiset oli nuorena liian nuoria. Tykkäsin vanhemmista, mutta nyt kun olen vanhempi niin käy itseäni nuorempi, kunhan ei ole nuori poikanen. Semmonen +30v alkaa olla ok. Oikeastaan aina ollut +30v oli ikäni mikä vain. Sitä nuoremmat on mielestäni olleet liian lapsellisia.

vierailija
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Saisinko sinut omaksi seikkailu kumppanikseni. Kanssasi olisi ihanaa tutkia, ihmetellä ja ihailla luontoa. 🥰 Tämmöisen päivän jälkeen voisi sängyllä pötkötellä sylikkäin. 😍
Pidän sua outona kun tykkäät mun ulkonäöstä. Sen verran monesti saanut kuulla näyttäväni pojalta tai kysytty että olenko trans. 🤨😂 Taidan luovuttaa sen suhteen että saisin lisää painoa ja lihasmassaa. Se on niin vaikeaa. 😒
Rakkaudella M.K.K
Hyvää yötä.

vierailija
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia.
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle.
Saisinko sinut omaksi seikkailu kumppanikseni. Kanssasi olisi ihanaa tutkia, ihmetellä ja ihailla luontoa. Tämmöisen päivän jälkeen voisi sängyllä pötkötellä sylikkäin.
Pidän sua outona kun tykkäät mun ulkonäöstä. Sen verran monesti saanut kuulla näyttäväni pojalta tai kysytty että olenko trans. Taidan luovuttaa sen suhteen että saisin lisää painoa ja lihasmassaa. Se on niin vaikeaa.
Rakkaudella M.K.K
Miehenä 24 v. totean, että parempi lievä poikamaisuus ja hoikkuus kuin rönsyilevät ihrat tai granny tätiolemus. Äläkä ikinä hakkaa leimoja ihoos ja pilaa silosta nahkaas musteella. Yack naisten inksleevet kaikki feikki on turn off.

Yhteistyössä