vierailija
Osaatko internetin käytön?Enhän mä tiedäkään? Kysyin koska en avaa sitä, mutta toi sama nimi aina linkissä.
Osaatko internetin käytön?Enhän mä tiedäkään? Kysyin koska en avaa sitä, mutta toi sama nimi aina linkissä.
Uaa, Bojan niin söpönä Jokereiden uudella videolla instassa... Very beauty face
Maybe some day *huokaus*
Hyi, täysin mauton sanon minä.
Toivottavasti kertoisivat vähän lisää jossain haastattelussa. Voi tietysti olla niin kuin sanoit, että on tehty monitulkintaiseksi ihan tarkoituksella. Mut olis tosi kiinnostavaa kuulla miten he itse näkevät sen.Oon myös itse pähkäillyt tuota eikä mulla ole selvää tulkintaa ylitse muiden. Ehkä se on tarkoituksella kirjoitettu monitulkintaiseksi. Tai sitten siinä on jotain nyansseja jotka aukeaa natiivipuhujille.
Musta ois mielenkiintoista nähdä B samoilla silmillä, kuin häneen palavasti ihastuneet fanit. En vaan näe sitä taikaa, mitä te näette. Lahjakas, älykäs, upea ääni ja symppis, mutta ei herätä mun mielenkiintoa.Uaa, Bojan niin söpönä Jokereiden uudella videolla instassa... Very beauty face
Maybe some day *huokaus*
Miksi? Ihana hyvänmielen klippi.Hyi, täysin mauton sanon minä.
No on tosiaan!
H on kyllä ihanaKatsonut sen videon kuitenkin jo kymmeniä kertoja ja huokaillut H:n takia.
Nace on myös niin ihana aina kun repeää nauramaan. Se aika tuore haastattelunpätkä, mitä ei kai ole käännetty vielä, missä Bojan ja Nace nauroi molemmat oli kans supersymppis.Nace
Toivottavasti tulisi vielä joku promojuttu jossa avaavat vähän levyn jokaista biisiä.Toivottavasti kertoisivat vähän lisää jossain haastattelussa. Voi tietysti olla niin kuin sanoit, että on tehty monitulkintaiseksi ihan tarkoituksella. Mut olis tosi kiinnostavaa kuulla miten he itse näkevät sen.
Mautonta ja kliseistä, voisko hiukan skarpata.Miksi? Ihana hyvänmielen klippi.
Joo mäkin toivon tätä!Toivottavasti tulisi vielä joku promojuttu jossa avaavat vähän levyn jokaista biisiä.
Se paita, mitä pesi haisi. B tuoksuu hyvältä tietenkin.Ja haisevaksi, makunsa kullakin.
Harvemmin.Peppukiva kuuluu myös heteroille.
Veikkaan kanssa samaa, täällä aika tosikko vanhoillista porukkaa nykyisin, niin eivät vaan kehtaa sanoa.Katsonut sen videon kuitenkin jo kymmeniä kertoja ja huokaillut H:n takia.
Ei vaan makeaa ja tuorettaMautonta ja kliseistä, voisko hiukan skarpata.
Niin se ei siis saanut hajua pitäjältään vai mitä tarkoitat?Se paita, mitä pesi haisi. B tuoksuu hyvältä tietenkin.
Onko täällä näin vanhoillista porukkaaEi vaan makeaa ja tuoretta
En varmaan sit. Kunhan kysyin, ku osunnut monta kertaan silmään toi sama "Osaatko internetin käytön?
Se oli muutenkin kiva haastattelu. Nace puhu Pinosta ja mulle uus juttu sille oli, että sillä on 7 kitaraa kotona! Ja yllättäen esim Kris ei osaa lomailla kunnolla, kun kahden päivän lomailun jälkeen on katsomassa sähköposteja sun muitaVoi Bojania, toi trumpetinsoitto on sille siis ihan oikee ja tärkee juttu, eikä pelleilyä 🥹 JO Subsin kääntämässä haastattelussa puhuu asiasta, löytyy Youtubesta.
Mä tulkitsen niin, että "I'm gone" tarkottaa että kertoja on mennyttä, ja että vuodenkin jälkeen hän vielä odottaa.Miten te muuten tulkitsitte ne ATVNB:n lyriikat? Kun siinä (englanninkielisessä käännöksessä) sanotaan että I’m gone, niin tarkoitetaanko siinä että en odottele sinua enää vai että olen mennyttä? Ja kun lopussa ennen vikaa kertsiä sanotaan että A year has passed, tarkoittaako se, että hän on nyt päästänyt irti vai että vuosi meni ja hän edelleenkin toivoo? Kiinnostais teidän tulkinnat, kun itse näen tossa niin monta eri mahdollisuutta.
Mä ajattelinkin että harjoittelee sitä tosissaan, kun se tuntui olevan joka paikassa mukana. Mut hassultahan se alkuvaiheessa kuulostaa kaikilla, Bojanhan repesi itsekin nauramaan jossain klipissä sille soitolleen. En oo vielä katsonut sitä haastattelua, kiva että on tullut taas uusi!Voi Bojania, toi trumpetinsoitto on sille siis ihan oikee ja tärkee juttu, eikä pelleilyä 🥹 JO Subsin kääntämässä haastattelussa puhuu asiasta, löytyy Youtubesta.
Siis B oli hikoillut ja se paita oli kai muhinut useamman päivän jossain pussissa, esitätkö tyhmää?Niin se ei siis saanut hajua pitäjältään vai mitä tarkoitat?