vierailija
Jaetaanko tätä samaa videota aina vai miten aina toi sama nimi tolla? En koskaan aukaise näitä oletettavasti tiktok linkkejä.
Jaetaanko tätä samaa videota aina vai miten aina toi sama nimi tolla? En koskaan aukaise näitä oletettavasti tiktok linkkejä.
Tätä mäkään en ole voinut olla ajattelematta, vaikka en haluaisi, mielikuvat tuli liian suuriksi, pahoittelutJa haisevaksi, makunsa kullakin.
Härtsän tiktok.Mistä videosta puhutaam?
Tänä iltana täällä näyttää olevan paljon huonon huumorin ystäviä.Mikä on huonoa huumoria? Ei sitä voi määritellä, mielipideasioita.
Something moret haisee pahemmalle kuin kompostin jätteet.Koska K:lla ja B:llä on se something more, ihana, kun sanoo aina B:tä kauniiksi.
Vai oletko vaan varautunut kyynikko? Hauskat jutut kuuluu tähän kanavaan.Tänä iltana täällä näyttää olevan paljon huonon huumorin ystäviä.
Kai mä nyt sen tiedän, että ovat perillä siitä, että homous on muotia. Riittääkö se kuitenkaan syyksi siihen, että tuollainen valinta on tehty. Aika helppo syy olisi.Koska he on ajan tasalla nykymaailmasta, toisin kuin sinä, senkin vanhanaikainen
Jännä, musta se oli positiivinen ja ihan hyviä kysymyksiäkin. Mut niinhän me ihmiset nähdään toisemme eri tavoin.Mun mielestä se toimittaja oli vähän rasittava.
Yhtä pahalle kuin Bojanin paidat?Something moret haisee pahemmalle kuin kompostin jätteet.
Luehan edellinen postaus uudelleen.Kai mä nyt sen tiedän, että ovat perillä siitä, että homous on muotia. Riittääkö se kuitenkaan syyksi siihen, että tuollainen valinta on tehty. Aika helppo syy olisi.
Iskee yllättävän moneen.Kai mä nyt sen tiedän, että ovat perillä siitä, että homous on muotia. Riittääkö se kuitenkaan syyksi siihen, että tuollainen valinta on tehty. Aika helppo syy olisi.
Kivan palveluksen K teki tuolla jutulla kaverilleen.Tätä mäkään en ole voinut olla ajattelematta, vaikka en haluaisi, mielikuvat tuli liian suuriksi, pahoittelut
Something moret haisee pahemmalle kuin kompostin jätteet.
Jos se something more tarkoitti just sitä löyhkää.Something moret haisee pahemmalle kuin kompostin jätteet.
Hei jes, vihdoin paljastui mitä se tarkoitti!Jos se something more tarkoitti just sitä löyhkää.
Niin minustakin oli. Täällä on joukossa selvästi joku vähän negatiivisempi ihminen.Jännä, musta se oli positiivinen ja ihan hyviä kysymyksiäkin. Mut niinhän me ihmiset nähdään toisemme eri tavoin.
Joskus se helppo syy on se oikea. 20-30-vuotiaiden sukupolvi toimii ja ajattelee monista asioista eri tavoin kuin vaikka 70-vuotiaat. He ovat syntyneet ihan eri maailmaan.Kai mä nyt sen tiedän, että ovat perillä siitä, että homous on muotia. Riittääkö se kuitenkaan syyksi siihen, että tuollainen valinta on tehty. Aika helppo syy olisi.
Koin säälittävän hetken tänään töissä kun hyllystä löytyi uusi tuote, jossa sattui olemaan selosteet tässä järjestyksessä:Iltalehdessä oli muuten eilen taas juttu Sloveniasta.
Oon myös itse pähkäillyt tuota eikä mulla ole selvää tulkintaa ylitse muiden. Ehkä se on tarkoituksella kirjoitettu monitulkintaiseksi. Tai sitten siinä on jotain nyansseja jotka aukeaa natiivipuhujille.Miten te muuten tulkitsitte ne ATVNB:n lyriikat? Kun siinä (englanninkielisessä käännöksessä) sanotaan että I’m gone, niin tarkoitetaanko siinä että en odottele sinua enää vai että olen mennyttä? Ja kun lopussa ennen vikaa kertsiä sanotaan että A year has passed, tarkoittaako se, että hän on nyt päästänyt irti vai että vuosi meni ja hän edelleenkin toivoo? Kiinnostais teidän tulkinnat, kun itse näen tossa niin monta eri mahdollisuutta.
Ei välttämättä tarvitse olla 70 vuotias, kyllä tuollaista ajattelua on myös nuoremmissa ikäpolvissa ja se on ikävääJoskus se helppo syy on se oikea. 20-30-vuotiaiden sukupolvi toimii ja ajattelee monista asioista eri tavoin kuin vaikka 70-vuotiaat. He ovat syntyneet ihan eri maailmaan.
Mistä sitten tiedät, että on sama?Jaetaanko tätä samaa videota aina vai miten aina toi sama nimi tolla? En koskaan aukaise näitä oletettavasti tiktok linkkejä.
Enhän mä tiedäkään? Kysyin koska en avaa sitä, mutta toi sama nimi aina linkissä.Mistä sitten tiedät, että on sama?
Katsonut sen videon kuitenkin jo kymmeniä kertoja ja huokaillut H:n takia.Mistä sitten tiedät, että on sama?