Ihana Mimosa

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Missä olet käynyt, ei ne mitkään pallot joo ole mut ne on luomut upeat rinnat, nännit tuijottaa minua silmiin jos sinua varpaisiin niin taisit käydä naapurin mummoa tapaamassa 🤣🤣🤣, pari kertaa nähnyt että naapurissa mummoilee mummeli🤣🤣🤣 Mummelin pillussa tummeli, kostuu se niinkin tunneli, taisit olla kummeli kun alkoi kiinnostaa mummeli 🤣🤣🤣

vierailija
Maku asia on maku asia. Yks tykkää äidistä ja toinen tyttärestä ja kolmas molemmista. Ei siinä. Itse tykkään kyllä Mimmusta ja hänessä se aito nauttiminen on ihan parhautta 🥰

vierailija
Mitä mieltä siitä että ei anna nuolla eikä suudella eikä anaaliin. Kumi pitää olla kaikissa tilanteissa. Oma kanta on että sit voisi sormen työntää ensin pilluun ja sit suuhun. Ok sit sitä ei voi enää laittaa uudestaan pilluun mut yksi kerta riittäisi minulle! Voisi kyllä harkita anaalia esim pienempi aseisen kanssa, pillu on tiukka mutta anaali on vaan niin upea kokemus. Suutelun suhteen voisi harkita jos käy vakiosti. Suihin otossa hänellä on musta vyö ja pillu on mielettömän upean tuntuinen, tässä rekkakuskin aamun avaus, päiviä muillekin ❄

vierailija
Voisin kommentoida ihan itse😊
Suutelu on itselle paljon intiimimpää kuin ihan se seksi itsessään, suutelu saattaa tulla mukaan jos tunnelma ja fiilis vie ja keskinäiset kemiat klikkaavat. Peppuilut eivät vaan ole kaikkien juttu ja minä en niistä pidä tai etenkään nauti, niin siltä osin tämän pitäisi olla ihan selkeä homma. Arvostan kaikkien terveyttä ja turvallisuutta ja siitä syystä olen erityisen tarkka, suuseksissäkin on tauti ja infektioriski olemassa. Nautin seksistä ja tapaamisista ihanat miehet, olen elementissäni🥰
- Kalunpalvoja ja peniskuiskaaja M

vierailija
Hintojen kysyminen ei ole kiusantekoa. Rahaa vastaanhan Mimosa palveluitaan myy.

Hinnat löytyvät RE-sivustolta - tai sitten kysymällä suoraan palveluntarjoajalta.
RE-sivustolta löytyy myös kuvia ja arvosteluja. Myös Seksisaitilla on muutama arvostelu. Lankoja taitaa olla kaksi ja ainakin toiseen on myös Mimosa kirjoitellut tai kommentoinut.

vierailija
Hintojen kysyminen ei ole kiusantekoa. Rahaa vastaanhan Mimosa palveluitaan myy.

Hinnat löytyvät RE-sivustolta - tai sitten kysymällä suoraan palveluntarjoajalta.
RE-sivustolta löytyy myös kuvia ja arvosteluja. Myös Seksisaitilla on muutama arvostelu. Lankoja taitaa olla kaksi ja ainakin toiseen on myös Mimosa kirjoitellut tai kommentoinut.
Kiusantekokommenttini ei tarkoittanut hintakyselyä vaan ihan yleisellä tasolla😊 Ei koskaan hyvää ettei joku olisi sitä tarkoituksellisesti pilaamassa kateudella, kiusalla tai jollain käsittämättömällä negatiivisuuden viljelynä.

vierailija
Ollaan järjestämässä pikkujouluja mökkeilyn merkeissä Meillä on ollut tapana 1 nainen ja useita miehiä yhdistelmä Järjestetty jo monena vuonna ja on todella mahtavaa olla hyvän porukan kanssa ja saada vielä pillua niin paljon kuin vaan jaksaa painaa. Tiedossa paljon munaa, mukana myös pari jättikalun omistajaa ja maratooni mies joka voi painaa menemään tuntitolkulla, kondomit ei lopu kesken että kyytiä tiedossa. Kiinnostaako Mimmua tai jotain muuta naista lähteä nauttimaan kunnolla? Talkoo hengellä eli kukin maksaa mökistä ja ruuasta oman osuuden myös nainen mutta miehet hoitaa kokkailun eli nainen voi keskittyä nauttimaan 🍆

vierailija
Muuten olisin lähtenyt / tarttunut tilaisuuteen mutta en tykkää munakoisosta, jos olisi kasvis ruokia muuten niin voisin tullakin N 36 pienet tissit ja iso perse ja orgiat on mun juttu Vaihtakaa munakoiso vaikka kesäkurpitsaan niin tuun mut paljon pitää maksaa osuutta mökistä ja ruuista ja mistä saan numeron kelle soittaa ja milloin tämä olisi

Yhteistyössä