K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Niin? No miksi sitten alat puolustella kirjoitteluasi, kun kirjoitin sinulle näin: "Ihan outoa, että ahdistut siitä, mitä joku muu kuin itse ajattelee Bojanille mahdolliseksi, jos itse ajattelet eri lailla." ?
Sä et nyt selvästikään ymmärrä mistään yhtään mitään, joten heippa. Mene hakemaan vastauksia vaikka kaupan pakastealtaalle.

vierailija
Me ei tiedetä hänen kuvioista paljonkaan, niin kyllä kaikkein luotettavin lähde musta silloin on se, mitä hän itse sanoo. Ei mulla ole mitään syytä epäillä niitä sanomisia. Hän osaa kyllä hyvin kiertääkin asian, jos ei jotain halua kertoa.
Meinaatko että B kertoisi haastatteluissa, kuinka p*nee ympäri kyliä? Tottakai he haluavat olla tahdikkaita ja korrekteja.

vierailija
Öööööö onko sun mielestä ihmiset kuuluisia vain jos heitä tunnetaan jossain muualla kuin omassa maassa? Eli esim suomessa on tällä perusteella vain muutamia julkkiksia?
Fakta on kuitenkin se, että B voi esim. Lontoossa toteuttaa itseään melko rauhassa. Ei häntä siellä oikein kukaan tunnista. Vähän naiivia ajatella, että B on kuuluisa. Ei hän sitä ole.

vierailija
Fakta on kuitenkin se, että B voi esim. Lontoossa toteuttaa itseään melko rauhassa. Ei häntä siellä oikein kukaan tunnista. Vähän naiivia ajatella, että B on kuuluisa. Ei hän sitä ole.
Lontoon kokoisessa kaupungissa paljon suuremmatkin nimet saavat toteuttaa itseään hyvin rauhassa. Sen sijaan on ihan kummallista ajatella että me tässä keskustellaan kyseisestä slovenialaisesta henkilöstä ja käydään läpi sen vastauksia kymmeniin eri haastatteluihin, ja sä sanot että se ei ole kuuluisa.

vierailija
Onko joku väittänyt, että esim. Tähkä olisi kuuluisa kotimaan rajojen ulkopuolella?
Ei? En muutenkaan tajua mistä nuo kotimaan rajat tähän keskusteluun tuli. Bojan on ehdottomasti kuuluisa Sloveniassa ja mitä ilmeisimmin kroatiassa ja serbiassakin. Ja se että me tässä puidaan sen elämää johtuu tasan siitä että se on kuuluisa.

vierailija
No onhan. Sulla ois vähän tarkistettavaa määritelmälle kuuluisa. Kukaan ei väittänytkään, että hän on maailmankuulu, pöllö. Eri asioita.

vierailija
Lontoon kokoisessa kaupungissa paljon suuremmatkin nimet saavat toteuttaa itseään hyvin rauhassa. Sen sijaan on ihan kummallista ajatella että me tässä keskustellaan kyseisestä slovenialaisesta henkilöstä ja käydään läpi sen vastauksia kymmeniin eri haastatteluihin, ja sä sanot että se ei ole kuuluisa.
Ohis. B ei ole kuuluisa kuin kotimaassaan niinkuin täällä on jo useasti kirjoitettu. Suomessa hänet tunnistaa ehkä pari tuhatta ihmistä. En siis kutsuisi häntä kuuluisaksi ja jos haluat häntä kutsua sillä tavoin, niin suhteellisuuden tajua kuitenkin niihin väitteisiin kiitos.

vierailija
Eikö tässä ollut pointtina se, että joku sanoi, ettei B uskalla harrastaa seksiä kenenkään kanssa, koska pelkää kameroita jne., koska on kuuluisa kotimaassaan. Ulkomailla hän kyllä voi harrastaa seksiä niin paljon kuin haluaa, koska ei ole kuitenkaan maailmankuulu.

vierailija
Ohis. B ei ole kuuluisa kuin kotimaassaan niinkuin täällä on jo useasti kirjoitettu. Suomessa hänet tunnistaa ehkä pari tuhatta ihmistä. En siis kutsuisi häntä kuuluisaksi ja jos haluat häntä kutsua sillä tavoin, niin suhteellisuuden tajua kuitenkin niihin väitteisiin kiitos.
Siis nimenomaan sen kuuluisuuden takia mä tiedän koko tyypin.

vierailija
Tästä mä olen samaa mieltä. Kavereiden kanssa on helppo pelleillä, mutta se oikea rakkaussuhde tai potentiaalinen kumppani ehdokas pidetään visusti pois somesta, jos se vaan on mahdollista. Voithan sä toki olla ihastunut kaveriisi tai kaveruus muuttaa muotoaan, mutta silti näkisin, että B haluaa pitää sen mielitiettynsä salassa.
Riippuu varmaan just miten tapaa. Esim K ja B jutut tuli heti viisujen kautta. Tuskinpa sitä ois edes voinut suodattaa mitenkään. En siis usko mihinkään rakkauteen vaikka shippasinkin heitä ennen enemmän. Tietysti nykyään välit on erilaiset.

vierailija
Kuuluisa ihminen on ja keskustelu käytiin siitä voiko sen takia luottaa, että löytää jäneen vilpittömästi suhtautuvan kumppanin. Lähinnähän puhe oli ajasta, jolloin hän tiedetysti ed kerran seurusteli, eli 7-8 vuotta taaksepäin. Hän on ollut sen koko ajan ikäistensä parissa Sloveniassa kuuluisa.

Yhteistyössä