K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Musta tuntuu että niillä ei oo tässä asiassa mitään yhteistä linjaa. Kris selvästikin kokee luontevaksi kertoa parisuhdestatuksestaan, mikä varmaan on osin ihan kotoakin saatu malli, kun julkisuus on kohdellut heidän perhettä käsittääkseni varsin hyvin. Sitten taas jure ei kertonut edes ensipusustaan mitään vaikka muut avautuivat jostain lapsuusmuistoistaan Tiedän että täällä aina joku ehdottaa sitä että bojan ei voisi seurustella avoimesti, kun fanit lakkaisi seuraamasta, mutta tää tuntuu musta niin faneja aliarvioivalta ajatukselta. Nuo ei ole kuitenkaan mikään levy-yhtiönbrakentama kpop-bändi jossa jäsenten luonteenpiirteetkin annetaan valmiina. Lisäksi oon valmis uskomaan sen bojanin open book -lausahduksen vaikka toki se nyt oli vaan heitto haastattelutilanteessa. Mutta sen verran ainakin voisin uskoa että se ei ehkä kokisi mieluisaksi valehdella että ketään ei ole. Ehkä se jotenkin kiertelisi ja puhuisi laveasti ja mutkikkaasti jotain yleistä ihmissuhteista tms jos ei olisi täysin valmis vastaamaan myöntävästi.
Bojanin tapa on selittää laveasti ja rönsyillen aina, kun se ei halua vastata. Aika usein se pyörittelee. Se olisi hyvä poliitikko - puhuu paljon, mutta ei sano oikeastaan mitään.

vierailija
Mä oon eri mutta voin hyvin uskoa ettei mitään sellaista ole ollut mitä voisi suhteeksi kutsua. Ehkä nyt jotain deittailuja mutta tuskin siis kenenkään yksittäisen kanssa useampaan kertaan. Aina joku sanoo että eikö muka bojanin kaltaisella olisi vientiä, kun totta kai olisi! Kyse on mun mielestä ennemminkin siitä että se ei itse löydä mieluista tai ne mieluisat eivät ole saatavilla. Eihän se hyvännäköisyys sitä tarkoita että hän ottaisi jonosta kenet tahansa vuorollaan ja kokeilisi että kolahtaako.
Se odottaa sitä oikeaa 😀.

vierailija
Mä en todellakaan ahdistu täällä B:n puolesta, kyllä se on ihan jotkut muut.. Mulla ei ole mitään henkilökohtaisista mielenkiintoa B:tä kohtaan. Kunhan toin vaan esiin sen asian, että B:lle saattaa olla ihan luontaista olla suhteessa, koska selvästi tykkää läheisyydestä ja se on hänelle niin luonnollista.
Ai jaa? Muuten vain kirjoitit: "Mun mielestä tää kuulostaa kauhealta vaihtoehdolta"

vierailija
Minusta hän ei kuitenkaan vaikuta miltään parisuhdeihmiseltä. Ihastuu nopeasti, rakastuukin, mutta pystyykö silti sitoutumaan? Ja kun on julkisuuden henkilö, on suhteen aloittaminen aika hankalaa. Uskaltaako luottaa siihen, että toinen ei vain hae julkisuutta rinnalla, onko suhde toisen puolelta aito. Bojan on minusta jotenkin epävarma tällaisten juttujen suhteen.

Eikö tällaisesta vähän ole K n kohdallakin puhuttu? Tai siis kun puhutaan gf:stä, nousee tämä "julkkisboyfriend" aina välillä näkökulmaksi.
Ihan tuoreessa haastattelussa heiltä kysyttiin että parisuhde vai kevyempiä suhteita (en muista tarkkaa termiä) ja hän vastasi parisuhde. Joksut myös sanoivat että B menisi ensimmäisenä naimisiin, kun heiltä sitä kysyttiin. Musta hän vaikuttaa erittäinkin paljon sellaiselta ihmiseltä joka on alkaa suhteeseen ja on luotettava, jos oikea ihminen vaan löytyy. Luultavasti hän ei kiinnostu ihan joka toisesta vastaantulijasta kuitenkaan, eli ehkä on ollut vaan vaikea löytää sellaista ihmistä jonka kanssa kiinnostus heräisi molemmin puolin ja toinenkin olisi valmis suhteeseen. Muista ei niin vakavista tapailuista en osaa sanoa mitään, ihan varmasti jotain ainakin on ollut.

vierailija
Tai sitten B harrastaa tosi paljon yhdenillan suhteita tai hänellä on vakikumppani. Ei me näistä asioista tiedetä mitään ja jotkut selvästi haluavat nähdä B:n jonain pyhimyksenä.
Musta taas täällä usein näkyy se että B ajatellaan vähän hermoheikoksi ja rassukaksi joka ei uskalla aloittaa suhdetta kenenkään kanssa. Ehkä tulkitaan samoja vastauksia vaan eri tavoin, mutta en oo kyllä huomannut että bojania pidettäisiin millään tavalla pyhimyksenä vaikka täällä ajateltaisiinkin että sillä ei ole ketään.

vierailija
Niin, minusta se kuulostaa kauhealta vaihtoehdolta, jos joutuisin elämään ilman seksiä 7-8 vuotta. Se on mun mielipide, koita päästä jo yli siitä, että mä en haluaisi elää niin.
Niin? No miksi sitten alat puolustella kirjoitteluasi, kun kirjoitin sinulle näin: "Ihan outoa, että ahdistut siitä, mitä joku muu kuin itse ajattelee Bojanille mahdolliseksi, jos itse ajattelet eri lailla." ?

vierailija
Ihan tuoreessa haastattelussa heiltä kysyttiin että parisuhde vai kevyempiä suhteita (en muista tarkkaa termiä) ja hän vastasi parisuhde. Joksut myös sanoivat että B menisi ensimmäisenä naimisiin, kun heiltä sitä kysyttiin. Musta hän vaikuttaa erittäinkin paljon sellaiselta ihmiseltä joka on alkaa suhteeseen ja on luotettava, jos oikea ihminen vaan löytyy. Luultavasti hän ei kiinnostu ihan joka toisesta vastaantulijasta kuitenkaan, eli ehkä on ollut vaan vaikea löytää sellaista ihmistä jonka kanssa kiinnostus heräisi molemmin puolin ja toinenkin olisi valmis suhteeseen. Muista ei niin vakavista tapailuista en osaa sanoa mitään, ihan varmasti jotain ainakin on ollut.
Siinä oli parisuhteen vaihtoehtona yhden illan jutut. En oikein usko että niistä kukaan haluaisi vastata tv-haastattelussa niin vaikka sellaisia harrastaisikin 😄

vierailija
Se on ihan sama mitä hän sanoo, kaikkea ei pidä uskoa jonain faktana. Biisi voi olla tota, mutta se, oliko se totuus hänen elämästään on täysin toinen asia. Itse en usko, vaan pidän kappaletta huumorivetona.
Me ei tiedetä hänen kuvioista paljonkaan, niin kyllä kaikkein luotettavin lähde musta silloin on se, mitä hän itse sanoo. Ei mulla ole mitään syytä epäillä niitä sanomisia. Hän osaa kyllä hyvin kiertääkin asian, jos ei jotain halua kertoa.

Yhteistyössä