K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kuten k ja b, b ja dkin oli musta vaan esitystä. Ei oikeita tunteita ja suhteita näytetä somessa. Siksi myös uskon, että Bn ja Sn välillä oli/ on oikeesti jotain, koska siitä ei oo näytetty mitään, tiedetään vaan lentelyt ja salakuva.
Tää on kyllä aika heikko peruste. Oikeita tunteita ja suhteita kyllä näytetään myös sosiaalisessa mediassa. Todella monet julkkikset jakavat kuvia parisuhteistaan ilman mitään ongelmia eikä se ole syy ajatella että ne suhteet ja tunteet eivät olisi oikeita.

vierailija
Tää on kyllä aika heikko peruste. Oikeita tunteita ja suhteita kyllä näytetään myös sosiaalisessa mediassa. Todella monet julkkikset jakavat kuvia parisuhteistaan ilman mitään ongelmia eikä se ole syy ajatella että ne suhteet ja tunteet eivät olisi oikeita.
Joo, monet kyllä jakavat, mutta toistaiseksi kukaan heistä ei ole todennäkösesti näyttänyt todellisia tunteitaan ja suhteitaan somessa.

vierailija
Kirjoitin googleen "Sadie Sink" ja avasin kuvahaun ekan tuloksen. Valtavasti pisamia kasvoissa. :D
Laita mulle linkki johonkin! Mulle tulee vaan sellasia kuvia joissa sillä on ihan tasaiseksi puunattu iho. Mä oon siis jo aiemmin pohtinut tätä asiaa ja aluksi mietin että onko se luonnostaan punatukkainen vai värjätty. Damonin kuvissa näkyy kyllä jotain pilkkuja lähinnä otsassa mutta niissä se mustavalkoisuus vähän estää näkemästä. Niissä armanin kuvissa se on mun mielestä ihan pisamaton mutta ne on tietty käsiteltyjä. Tyhmää mielestäni, kun pisamat on tosi kauniita ja niitä harvalla julkkiksella on, ainakaan paljon.

vierailija
Mäkin katsoin nyt sadien instassa olevia kuvia ja kieltämättä niissä tosi monessa näyttää ettö ei olisi pisamia. Jotkut punapääthän on sellasia hyvin kalvakoita eikä siis ole pisamiakaan, eli ihan luonnolliselta se silti näyttää. Mutta lapsuuskuvissa ainakin STn ekoilta kausilta näkyy kyllä hyvin pisamat. Toki niitä on voitu siihen korostaakin, ja sitten taas joillakin pisamat jonkin verran haaleneekin kun ikää tulee lisää. Mutta veikkaan että noissa kuvissa on käsitelty pisamia piiloon koska ne jonkun silmään näyttää ihon epätasaisuudelta.

Yhteistyössä