K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Täähän se on. Niinkuin Antti Tuisku sanoi, niin ihmiset näkevät sitä mitä haluavat. Myönnän, että mun D ja B näkemys voi olla pelkkää kuvitelmaa. Silti näitä on kiva pohtia muiden samalla tavalla näkevien kanssa. Mä vaan tykkään niin kovasti D:stä kaikin tavoin.
Mä tykkään myös hurjasti Damonista ja musta ois ollut aivan ihanaa jos se ja bojan ois päätyneet yhteen! Kyllähän ne kieltämättä tarjoili aika makoisaa kuvastoa tätä haavetta tukemaan 😁

vierailija
Mullekin S jäi hyvin etäiseksi, en oo oikein osannut kuvitella heille mitään. Damonin ja bojanin yhdessäoloa kuitenkin nähtiin aika paljonkin. Oon sit vaan arponut että onko se ollut vain shippausta (koska selvästikin tykkäsin katsella niitä yhdessä) vai tulkitsinko oikeasti ne niitten sylittelyt jonkinlaiseksi, ei ehkä ihan suhteeksi, mutta vähintäänkin kunnon flirttailuksi.
Mua kyllä vakuutti ne tapaamiset pitkästä välimatkasta huolimatta ja tapaamisten salailu. Jos Bojanin tulevasta pidemmästä lomasta käy selville sen verran, että ei Sadieta lennä tapaamaan, niin alan uskoa, että suhdetta ei ainakaan enää ole. Sadie ei edes ole mun suosikki B lle. Heh heh, mulla on tietynlainen mielikuva omasta suosikista, vaikka mun toiveilla ei tietysti ole mitään merkitystä.

vierailija
Musta se näyttää että S siinä on ollut inspiraationa. Kyllähän he paljon näkivät toisiaan Lontoon jälkeen, joten eiköhän se suhde kariutunut myöhemmin vasta. Ei sanoja kirjoiteta aina juuri niin kuin kaikki tapahtui, vaikka ne olisi tehty joku ihminen mielessä. B sanoi että se oli kirjoitettu ensin rakkauslauluksi mutta kävikin niin ettei rakkaus ollut häntä varten ja biisistä tuli surullinen.
Eli onko sun lähtökohta se että niillä oli suhde ja tuo laulu on saanut siitä inspiraation? Vai niin päin että tuon perusteella pidät varmana että niillä oli suhde?

vierailija
Kuuntele miten sitä henkilöä kuvaillaan biisin alussa. Lisäksi S oli se, jonka kanssa he matkustivat tapaamaan toisiaan pitkin kesää ja kevättä, esittelivät toisensa perheelle ja ystäville jne. Mäkin ajattelin ensin, että oliko D:n kanssa jotain, mutta kyllä se lopulta vaikutti että se oli S jos joku. Ehkä se oli D:n kanssa sellaista kevyttä flirttiä vain.
Siis pisamien takiako S?

vierailija
Kuuntele miten sitä henkilöä kuvaillaan biisin alussa. Lisäksi S oli se, jonka kanssa he matkustivat tapaamaan toisiaan pitkin kesää ja kevättä, esittelivät toisensa perheelle ja ystäville jne. Mäkin ajattelin ensin, että oliko D:n kanssa jotain, mutta kyllä se lopulta vaikutti että se oli S jos joku. Ehkä se oli D:n kanssa sellaista kevyttä flirttiä vain.
Pitkin kesää, nähneet todistetusti kaksi kertaa ja tuosta sukulaisten tapaamisesta ei kyllä ole mitään todisteita myöskään.

vierailija
Mä ajattelen edelleen että se oli D. Damon lähti silloin huhtikuun alussa yhdysvaltoihin juuri samaan aikaan kuin bojan, eri maasta vaan. Oon aivan varma että he olivat nee yorkissa yhdessä, kun D:lla oli se juhlapäivänsäkin. D kyllä vihjaili los angelesiin menosta mutta oli siellä vasta joitakin päiviä myöhemmin. Sitten se yhteys hiljeni ja D alkoi puhua niissä tiktok päiväkirjoissaan yksinäisyydestä ja miten itse aina tuhoaa ihmissuhteensa jne. Sit kesäkuussa se kävi Sloveniassa mutta ei tainnut tavata bojania. Oon kyllä ajatellut että totta kai hekin tapasivat silloin vaikkei somessa mitään nähtykään, mutta nyt kun B on Lontoossa eikä ne näytä nytkään tapaavan toisiaan niin arvelen ettei sitä tapahtunut kesälläkään. Kesällä B oli itse somesta pois ja se olisi ehkä selittänyt sen ettei damonin kanssa nähty kuin kris. Mutta nyt tällä reissulla B postaa kaiken maailman random äijät, kyllä se damoninkin kuvan laittaisi jos sen kanssa tapaisi.

vierailija
Mullekin S jäi hyvin etäiseksi, en oo oikein osannut kuvitella heille mitään. Damonin ja bojanin yhdessäoloa kuitenkin nähtiin aika paljonkin. Oon sit vaan arponut että onko se ollut vain shippausta (koska selvästikin tykkäsin katsella niitä yhdessä) vai tulkitsinko oikeasti ne niitten sylittelyt jonkinlaiseksi, ei ehkä ihan suhteeksi, mutta vähintäänkin kunnon flirttailuksi.
Kuten k ja b, b ja dkin oli musta vaan esitystä. Ei oikeita tunteita ja suhteita näytetä somessa. Siksi myös uskon, että Bn ja Sn välillä oli/ on oikeesti jotain, koska siitä ei oo näytetty mitään, tiedetään vaan lentelyt ja salakuva.

vierailija
No mä en tosta alusta saa kyllä millään mielikuvaa s:sta

Yhteistyössä