K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ehdottakaa radioille Stephanieta. K fanina olen sitä mieltä, että se voisi parhaiten saada kuuntelijoita mun kaltaisista ihmisistä, jotka ei Joksuille yleisesti syty. Toki nämä on makuasioita ja voin olla väärässäkin, mutta tämä on mun tuntuma asiaan.

vierailija
Ehdottakaa radioille Stephanieta. K fanina olen sitä mieltä, että se voisi parhaiten saada kuuntelijoita mun kaltaisista ihmisistä, jotka ei Joksuille yleisesti syty. Toki nämä on makuasioita ja voin olla väärässäkin, mutta tämä on mun tuntuma asiaan.
Joo sitä tässä ollaan mietittykin ihan jo kielen avulla voi olla helpompi päästä ja just toi brittipoppi tyyli vois auttaa kans

vierailija
Mistä te päättelitte, että se mahdollinen suhde oli just S:n kanssa eikä esim. D:n tai ihan vaan jonkun randomin, josta me ei tiedetä mitään? Vai onko se oletus, että nainen ehkä potentiaalisempi vaihtoehto?
Ihan jo Stephanien sanat viittaa siihen. Samoin molempien lentely toiselle mantereelle toista tapaamaan. Mulla ei ainakaan ole sukupuolesta minkäänlaisia oletuksia tai odotuksia.

vierailija
Bojan on ollut kyllä hyväntuulisen oloinen ihan sieltä elokuulta asti, mutta suljettujen ovien takana ja sisäisesti on voinut olla murheellinen. Hän on myös ollut paljon juhlimassa ja reissussa, mikä on voinut olla tapa pitää ajatukset muualla.

Joka tapauksessa kovin kummallisesti puhunut biisistä stooreissaan eilen ja promositaatissa, jos edelleen on onnellisesti suhteessa.
Hänhän periaatteessa saa puhua biisistä millä tavalla tahansa. Taiteilijan vapaus.

vierailija
Kris varmaan kyllä käy aika usein lontoossa vaikkei siitä ilmottelekaan eikä sen menemisiä seurata niin tarkasti kuon bojanin. Sillon viime syksynäkin jossain haastattelussa bojanilta kysyttiin Lewis capaldista ja se käänsi kysymyksen krisille koska kris oli taannoin tavannut sitä lontoossa. Mä en silloin edes tiennyt että sillä on tyttöystävä siellä niin ihmettelin vaan että kas kun on sinne mennyt kesken kaiken, kun niillähän oli aika tiivis syksy kuitenkin. Jostain vanhasta krisin vanhempien haastattelusta taas luin joskus viime vuonna että kris oli käynyt usein Amsterdamissa kun ystävä opiskelee siellä, ja sekin mulle vasta myöhemmin selvisi että samasta tyttöystävästähän siinäkin oli kyse.
Ja tyttöystävä on voinut käydä Sloveniassa.

vierailija
Mä arvelen että sen iloisuus on paljolti sitä että terveysasiat lienee taas kohdallaan. Se on kuitenkin kertonut jo aiemmin että on taipumusta olla vähän luulotautinen ja pelästyä tavallisiakin sairasteluja (en nyt muista millä sanoilla kertoi mutta pointti noin kuitenkin) niin onko ihme jos kesällä on pitänyt hiljaiseloa kun on selvästi pidempään joku siinä kaulassa vaivannut.
Tää voi olla ihan totta.

vierailija
Sama täällä. Sekin oli ja meni, jos jotain edes oli. Mä en ole S juttuun päässyt mukaan oikein missään vaiheessa. T. se jonka kysymykseen vastasit
Mullekin S jäi hyvin etäiseksi, en oo oikein osannut kuvitella heille mitään. Damonin ja bojanin yhdessäoloa kuitenkin nähtiin aika paljonkin. Oon sit vaan arponut että onko se ollut vain shippausta (koska selvästikin tykkäsin katsella niitä yhdessä) vai tulkitsinko oikeasti ne niitten sylittelyt jonkinlaiseksi, ei ehkä ihan suhteeksi, mutta vähintäänkin kunnon flirttailuksi.

vierailija
Mullekin S jäi hyvin etäiseksi, en oo oikein osannut kuvitella heille mitään. Damonin ja bojanin yhdessäoloa kuitenkin nähtiin aika paljonkin. Oon sit vaan arponut että onko se ollut vain shippausta (koska selvästikin tykkäsin katsella niitä yhdessä) vai tulkitsinko oikeasti ne niitten sylittelyt jonkinlaiseksi, ei ehkä ihan suhteeksi, mutta vähintäänkin kunnon flirttailuksi.
Täähän se on. Niinkuin Antti Tuisku sanoi, niin ihmiset näkevät sitä mitä haluavat. Myönnän, että mun D ja B näkemys voi olla pelkkää kuvitelmaa. Silti näitä on kiva pohtia muiden samalla tavalla näkevien kanssa. Mä vaan tykkään niin kovasti D:stä kaikin tavoin.

vierailija
Siis miten sanat viittaa siihen? Siinähän nimenomaan ei synny suhdetta, se toinenhan lähtee pois ennen kuin mitään edes alkaa.
Musta se näyttää että S siinä on ollut inspiraationa. Kyllähän he paljon näkivät toisiaan Lontoon jälkeen, joten eiköhän se suhde kariutunut myöhemmin vasta. Ei sanoja kirjoiteta aina juuri niin kuin kaikki tapahtui, vaikka ne olisi tehty joku ihminen mielessä. B sanoi että se oli kirjoitettu ensin rakkauslauluksi mutta kävikin niin ettei rakkaus ollut häntä varten ja biisistä tuli surullinen.

vierailija
Musta se näyttää että S siinä on ollut inspiraationa. Kyllähän he paljon näkivät toisiaan Lontoon jälkeen, joten eiköhän se suhde kariutunut myöhemmin vasta. Ei sanoja kirjoiteta aina juuri niin kuin kaikki tapahtui, vaikka ne olisi tehty joku ihminen mielessä. B sanoi että se oli kirjoitettu ensin rakkauslauluksi mutta kävikin niin ettei rakkaus ollut häntä varten ja biisistä tuli surullinen.
Mutta miksi juuri S?

vierailija
Täähän se on. Niinkuin Antti Tuisku sanoi, niin ihmiset näkevät sitä mitä haluavat. Myönnän, että mun D ja B näkemys voi olla pelkkää kuvitelmaa. Silti näitä on kiva pohtia muiden samalla tavalla näkevien kanssa. Mä vaan tykkään niin kovasti D:stä kaikin tavoin.
Toisaalta sillä ei ole niin väliä onko kyse vain mun kehittelemästä shippauksesta shippauksesta vai siitä että aattelin niillä oikeasti olevan jotain, koska en tietty ikinä saa selville totuutta niistä. Toki siis kaikki mitä nyt tässä vaiheessa niistä kuvittelen on ihan vaan ronskia shippiä 😁 Olipa niillä oikeasti ollut sitten kaunista ystävyyttä tai silkkaa himoa, se on nyt samantekevää koska mitä ilmeisimmin juuri mitään ei enää ole. Mutta siihen kyllä sopisi just se miten D purkautui touko-kesäkuussa paljon siitä kuinka ajaa rakkaita ihmisiä luotaan.

vierailija
Mutta miksi juuri S?
Kuuntele miten sitä henkilöä kuvaillaan biisin alussa. Lisäksi S oli se, jonka kanssa he matkustivat tapaamaan toisiaan pitkin kesää ja kevättä, esittelivät toisensa perheelle ja ystäville jne. Mäkin ajattelin ensin, että oliko D:n kanssa jotain, mutta kyllä se lopulta vaikutti että se oli S jos joku. Ehkä se oli D:n kanssa sellaista kevyttä flirttiä vain.

Yhteistyössä