K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No niin, selvästi B:tä inhoava trolli siellä on nyt aktivoitunut kun uusi levy on tulossa. Eilen hajujuttuja, nyt sitten kehiin vähän hyväksikäyttöä ja muuta B:n arvostelua. Saattepa nähdä että tuota jatkuu koko päivän.
Siis tämän päiväistä keskustelua ei edes aloitettu juuri sinun kaltaisten takia. Ihan asiallisesti siinä pyrittiin kommentoimaan, mutta kuten todettu, täällä on turha edes yrittää jutella siitä. Eikä siinä syytetty Btä, sanottiin että ihan normaalia viihdealalla. Kommentoitiin ennemminkin sitä, kuinka jotkut sokeasti ihailevat kaikkea niiden tekemisiä, että mitään mitä he tekee, ei saa kritisoida.

vierailija
Mä keskustelen siitä mistä itse olen kiinnostunut enkä varsinaisesti ole tuottamassa täällä kenellekään muulle viihdykettä. Toki vitsailujakin jatkan jne. Itseäni nyt sattuu ärsyttämään kaikista eniten nämä valitukset muiden keskusteluista.
Samaa mieltä minäkin olen. Ihan h*lvetin rasittavaa lukea sitä vänkäystä siitä, miten jonkun toisen huumoria on p*skaa. Eniten sapettaa nämä trollin metsästäjät.

vierailija
Siis tämän päiväistä keskustelua ei edes aloitettu juuri sinun kaltaisten takia. Ihan asiallisesti siinä pyrittiin kommentoimaan, mutta kuten todettu, täällä on turha edes yrittää jutella siitä. Eikä siinä syytetty Btä, sanottiin että ihan normaalia viihdealalla. Kommentoitiin ennemminkin sitä, kuinka jotkut sokeasti ihailevat kaikkea niiden tekemisiä, että mitään mitä he tekee, ei saa kritisoida.
Mä komppaan sua. Heti syytetään B:n ja Joksujen vihaajaksi ja niputetaan kommentoijat yhdeksi ja samaksi trolliksi, jos ei sokeasti ihaile B:tä. Mä tykkään tosi paljon heidän musiikistaan ja Jance on mun suosikki pari, mutta täällä torpataan heti pieninkin asiallinen ja hyvin perusteltu kritiikki.

vierailija
Mulle on siksi varmaan jäänyt käsitys osan K & H setin olevan trollausta, koska ne vaikuttaa samanlaiselta pakotukselta kuin vaikka S jutut. Et on vähän niin ku pakko keksiä koko ajan johonkin jotain ja spämmää. En ole koskaan saanut kiinni H:n hahmosta, joten sekin varmasti liittyy tähän.

vierailija
Se ensimmäinen kommentti olikin ihan asiallinen, mutta sitten alkoi tulla heti ikävämpää viestiä perään. Ei siis samalta henkilöltä varmaankaan.

Yhteistyössä