vierailija
Kauniilta naiselta välimatkan päässä.
H U O M.
_________
*Mikään yllä olev.
kommenteista
E I O L E minulta
>>> E Og - naiselta
/ 08.-09.11
päivä & ilta-yö.
P E A C E • O U T
Kauniilta naiselta välimatkan päässä.
_____Nyt on tullut selväksi ettet halua mun kanssa mitään
Ei E - naiselta.Laitan viestiä, vaikka oon vieläkin sekaisin, mutta en tänä vkl sattuneesta syystä. Hyvää yötä!
Ei E.Minä suren, että menetin sut Henna, sun ystävyyden. Suren kovasti.
Miksi? Ketä kaipaat? Kelle laitat terveisiä? Yritä levätä. Siunausta sinulle ja varjelusta
____Toivottavasti selviät sokeri/diabetes-ongelmastasi ja peliaddiktiostasi, yritä levätä, syö hyvin ja ulkoile.
en tiedä kenelle tämä oli, mutta olisi voinut olla mulle tai minulta hänelle.Kukaan ei ymmärtäisi meitä. Ei kukaan.
Näinpä, et olekkaan tyyppiäni! Onnekseni löytyy muita hyvinkin läheltäJokainen on oma täällä oma itsensä ja ilmentää sitä omalla tavallaan.
Ole siis sinäkin ylpeä omasta lapsellisuudestasi. Juhli kypsymättömyyttäsi. Juhli sitä, että olet vielä kaikenlaisia ennakkoluuloja täynnä oleva vesa.
Tunnisteellisista viesteisttä selvisi.Kuinka niin? Kelle tämä kommentti?
Tunnisteellisista viesteistä selvisi.Kuinka niin? Kelle tämä kommentti?
Ei E.Palauta H mut sun IG kamuihin, lupaan olla ihmisiksi.
Löytyykö sieltä mielesi hahmokavalkaadista useitakin ihmisiä? Onko huomenna kuvitteellisen työpaikkasi toimiston Reija huomenna kollega Raisa? Luulitko tosissasi jotenkin loukkaavasi näillä kommenteillasi joitain?Näinpä, et olekkaan tyyppiäni! Onnekseni löytyy muita hyvinkin läheltä
hyvä ideaJos tulee asiaa. Tipauta inboxiin. Osote sama. Tänne huutelut menee ohiksee.
Reija Raisa? Kuulostaa 1940 syntyneelleLöytyykö sieltä mielesi hahmokavalkaadista useitakin ihmisiä? Onko huomenna kuvitteellisen työpaikkasi toimiston Reija huomenna kollega Raisa? Luulitko tosissasi jotenkin loukkaavasi näillä kommenteillasi joitain?
Nämä sanailutSe on kaikki niin pyhää ja arvokasta. Niin hirmuisen suloista. Tämän maailman sormet ja varpaat ja nauru, kirkkaat katseet ja hymyt. Jopa ne maailman tuskat ja joutuvat kyyneleet. Voi että mikä on se hellyys ja vaalinta millä niitä tulisi koskea ja kohdella. Niin tuskaista kuin joskus onkin ollut ja on, niin vähän kuin ihmisistä pidän, niin paljon kuin tämän helahoidon raadollisuus tekee kipeää, niin olen alkanut toisinaan ajatella elämää rakkauskirjeenä maailmalle ja maailmaa elämän rakkauskirjeeksi.
Siis kaikkea hyvää merileville, iseille ja lapsille. Olette kovasti arvokkaita ja varsin ainutlaatuisia ja erityisiä. Sillä lailla että kaiken valo loistaa teistä. Ehkä klisee ja kamalan siirappista, mutta niin sen kuitenkin koen. Se kaikki maailman ollut aika säihkyy. Ne salaisuudet ja ihmeet mitä ihmiset miettivät ovat maailman kaiken kokoontumia, leviä, isejä ja lapsia. Koko maailma levässä, isässä ja lapsessa. Ja miten niitä kuuluu kohdella? Silittää tietenkin. Kehua. Olla ihan että vau ja sniisk. Sekä sanoa että voi ällö miten yhtä ihmeellisiä te olette kuin kissatkin ja voi hyvä ihme miten kävi tämmöinen onni ja että jos uskoisin luojaan niin on siinä ukonketaleella ollut kyllä taiteellista silmää. Enhän ihan vieläkään meinaa uskoa sitä että olen samassa ajassa kuin tiikeritkin.
Mummot ja papat yksinäisiä niin ei tuo mikään ihmeEläkeläiset täällä vissiin enempi lukeekin ku nuoremmat kaipaajat.
Raija tosiaan kuulostaisi mun isoisomummilta.
Huomenta rakas.Huomenta nallukka rakas.