K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mutta aivan varmasti asiasta kysytään. Vaikka ei nyt lähiaikoina mihinkään haastatteluihin menisikään, niin tämä kiinnostaa kyllä myöhemminkin. Mitähän sitten vastaa. Vieläkö sanoo olevan vaan ystäviä ja kollegoita vai kierteleekö enemmän?
Tämä käänne ihmetyttää mua kyllä suuresti. Kun sanoi tosiaan aika selvästi, että juorut ahdistaa, niin tämäkö nyt sitten jotenkin helpottaa tilannetta? Jos ne juorut oli jo pikkasen rauhoittuneet, niin nythän ne lähtee suorastaan laukalle. Täytyihän sen tajuta se. Ja kun ei nuo sanat nyt miltään suurelta mestariteokselta vaikuta, niin ei varmaan tuotos olisi yhtään siitä kärsinyt, vaikka olisi jättänyt ne pisamat pois ja muutenkin ottanut pois kaiken mikä viittaisi Sadieen. Mitä ihmettä Bojan??? Että turpiin vaan ja onnea, ei tule olemaan helppoa jos puheet ahdistaa.
No nuo Bojanin ahdistukset vähän on. Eka ruokkii shippiä ja sit ahdistaa, kun ihmiset shippaa liian tosissaan. Nyt sama Sadien kanssa, juorut paha, mut sit biisien sanat kaukorakkaudesta ja pisamapäisestä tytöstä. 🙄

vierailija
Mutta aivan varmasti asiasta kysytään. Vaikka ei nyt lähiaikoina mihinkään haastatteluihin menisikään, niin tämä kiinnostaa kyllä myöhemminkin. Mitähän sitten vastaa. Vieläkö sanoo olevan vaan ystäviä ja kollegoita vai kierteleekö enemmän?
Tämä käänne ihmetyttää mua kyllä suuresti. Kun sanoi tosiaan aika selvästi, että juorut ahdistaa, niin tämäkö nyt sitten jotenkin helpottaa tilannetta? Jos ne juorut oli jo pikkasen rauhoittuneet, niin nythän ne lähtee suorastaan laukalle. Täytyihän sen tajuta se. Ja kun ei nuo sanat nyt miltään suurelta mestariteokselta vaikuta, niin ei varmaan tuotos olisi yhtään siitä kärsinyt, vaikka olisi jättänyt ne pisamat pois ja muutenkin ottanut pois kaiken mikä viittaisi Sadieen. Mitä ihmettä Bojan??? Että turpiin vaan ja onnea, ei tule olemaan helppoa jos puheet ahdistaa.
Niinpä. Mulla nyt sympatiat Bojanin suuntaan ovat kärsineet pienoisen kolauksen. Oudolta toimintansa vaikuttaa.

vierailija
Hoksasitteko muuten että noissa sanoissa oli että hän yritti hukuttaa surujaan kun tapasi Stepahanien. Mä luulen että Bluza ainakin on eri henkilöstä, ehkä SBJ:kin. Ja sitten tapasi hänet. Mä oon ajatellut joskus mielessäni että se voisi olla juuri noin. Spekuilua toki tää kaikki, kun ei voida tietää.

vierailija
Täällä taas näemmä B:n haukkujat liikenteessä. Te itse olette tulkinneet sen kertovan Sadiesta, mutta kukaan ei voilla TÄYSIN VARMA siitä, mistä se kertoo. Turha siis omien tulkintojenne perusteella haukkua B:tä. Stephanie voi kertoa myös ihan mistä tahansa muusta. Tai vaikka kuvitteellisesta hahmosta

vierailija
En ole kyllä muualta löytänyt uuden levyn sanoituksia. Voiko nuo oikeasti olla ne sanat. Aika kököt.
no kai ne on, kun osassa maailmaa biisin on jo ulkona, niin tietäähän. Ja ihmettleen kans vähän Bojania, Bluzaa ei promonnut etukäteen yhtään ja nyt tätä Stephanieta on kovastikin instassaan promonnut, ja biisin sanat kuin suorastaan vahvistavat aiemmat juorut 😂

vierailija
Mä olen nyt aika hämmentynyt tästä eräänlaisesta kaksinaamaisuudesta Bojanin kohdalla, vaikka bojanisti olenkin.
Heistä liikkui vaikka mitä törkeitä juoruja. Tottakai B:tä haittasi ne, vaikka suhdehuhu ei olis haitannutkaan. Eikä suhteen alussa asiat oo välttämättä niin selviä. Jos on tapailuvaiheessa, ei välttämättä halua huomiota asialle.

Yhteistyössä