vierailija
Näistä kerrottiin, etteivät kerro Lontoon tuttavuuksista, ainakin Sbj:stä.Ei kai voi olla kun ainakin Krisin mukaan Bluzan sanotukset oli ollut suurimmalta osin olemassa jo tammikuun alkupuolella
Näistä kerrottiin, etteivät kerro Lontoon tuttavuuksista, ainakin Sbj:stä.Ei kai voi olla kun ainakin Krisin mukaan Bluzan sanotukset oli ollut suurimmalta osin olemassa jo tammikuun alkupuolella
Apua. Mä luin nää vasta nyt. Onko noi oikeesti kyseisen biisin lyriikat? Ei kai? Siis jos on, niin ei noi kyl jätä mitään epäröitävää, mut luoja nähköön poika, jätä englanniksi kirjoittaminen muille.Mistä nuo lyriikat muka on peräisin? Joku fani keksinyt?
No nuo Bojanin ahdistukset vähän on. Eka ruokkii shippiä ja sit ahdistaa, kun ihmiset shippaa liian tosissaan. Nyt sama Sadien kanssa, juorut paha, mut sit biisien sanat kaukorakkaudesta ja pisamapäisestä tytöstä.Mutta aivan varmasti asiasta kysytään. Vaikka ei nyt lähiaikoina mihinkään haastatteluihin menisikään, niin tämä kiinnostaa kyllä myöhemminkin. Mitähän sitten vastaa. Vieläkö sanoo olevan vaan ystäviä ja kollegoita vai kierteleekö enemmän?
Tämä käänne ihmetyttää mua kyllä suuresti. Kun sanoi tosiaan aika selvästi, että juorut ahdistaa, niin tämäkö nyt sitten jotenkin helpottaa tilannetta? Jos ne juorut oli jo pikkasen rauhoittuneet, niin nythän ne lähtee suorastaan laukalle. Täytyihän sen tajuta se. Ja kun ei nuo sanat nyt miltään suurelta mestariteokselta vaikuta, niin ei varmaan tuotos olisi yhtään siitä kärsinyt, vaikka olisi jättänyt ne pisamat pois ja muutenkin ottanut pois kaiken mikä viittaisi Sadieen. Mitä ihmettä Bojan??? Että turpiin vaan ja onnea, ei tule olemaan helppoa jos puheet ahdistaa.
Oli kenestä tahansa, noi lyriikat on ihan pikkaisen oudot eli samaa mieltä olen.Apua. Mä luin nää vasta nyt. Onko noi oikeesti kyseisen biisin lyriikat? Ei kai? Siis jos on, niin ei noi kyl jätä mitään epäröitävää, mut luoja nähköön poika, jätä englanniksi kirjoittaminen muille.
Niinpä. Mulla nyt sympatiat Bojanin suuntaan ovat kärsineet pienoisen kolauksen. Oudolta toimintansa vaikuttaa.Mutta aivan varmasti asiasta kysytään. Vaikka ei nyt lähiaikoina mihinkään haastatteluihin menisikään, niin tämä kiinnostaa kyllä myöhemminkin. Mitähän sitten vastaa. Vieläkö sanoo olevan vaan ystäviä ja kollegoita vai kierteleekö enemmän?
Tämä käänne ihmetyttää mua kyllä suuresti. Kun sanoi tosiaan aika selvästi, että juorut ahdistaa, niin tämäkö nyt sitten jotenkin helpottaa tilannetta? Jos ne juorut oli jo pikkasen rauhoittuneet, niin nythän ne lähtee suorastaan laukalle. Täytyihän sen tajuta se. Ja kun ei nuo sanat nyt miltään suurelta mestariteokselta vaikuta, niin ei varmaan tuotos olisi yhtään siitä kärsinyt, vaikka olisi jättänyt ne pisamat pois ja muutenkin ottanut pois kaiken mikä viittaisi Sadieen. Mitä ihmettä Bojan??? Että turpiin vaan ja onnea, ei tule olemaan helppoa jos puheet ahdistaa.
Uskon että sanat on noi, mutta ei tuo kylläkään mistään suhteesta kerro, nyt menee vähän mutkat suoriksi sanoisin.Onko noi siis varmistetusti sen laulun sanat, vai onko olleet vain tuossa yhdessä kuvakaappauksessa? En epäile S:n ja B:n suhdetta, mutta näiden sanojen paljastavuutta todella ihmettelen!
No on se Serbiassa, johon ne nyt on tunkemassa.Täh B julkaisee koko ajan kaverikuvia instassa myös ihan nobodyjen kanssa, ja onko Luke Black muka isokin julkkis.
Alkaa huhtikuussa. Olisko maaliskuussakin jo ollut jotain. Toki harjoitukset on varmasti ennen sitä.Mut eikö Sadiella ala joku iso Broadway produktio keväällä?
En ole kyllä muualta löytänyt uuden levyn sanoituksia. Voiko nuo oikeasti olla ne sanat. Aika kököt.Apua. Mä luin nää vasta nyt. Onko noi oikeesti kyseisen biisin lyriikat? Ei kai? Siis jos on, niin ei noi kyl jätä mitään epäröitävää, mut luoja nähköön poika, jätä englanniksi kirjoittaminen muille.
Mäkään en usko et välttämättä suhteesta, mutta tapaamisesta kyllä hyvinkin voivat kertoa.Uskon että sanat on noi, mutta ei tuo kylläkään mistään suhteesta kerro, nyt menee vähän mutkat suoriksi sanoisin.
Useat B:n kaverit on julkkiksia tai ainakin jotain taiteilijoita, ja toisaalta ne ketkä on täysin yksityishenkilöitä ei välttämättä edes halua pärstäänsä someen.No on se Serbiassa, johon ne nyt on tunkemassa.
no kai ne on, kun osassa maailmaa biisin on jo ulkona, niin tietäähän. Ja ihmettleen kans vähän Bojania, Bluzaa ei promonnut etukäteen yhtään ja nyt tätä Stephanieta on kovastikin instassaan promonnut, ja biisin sanat kuin suorastaan vahvistavat aiemmat juorutEn ole kyllä muualta löytänyt uuden levyn sanoituksia. Voiko nuo oikeasti olla ne sanat. Aika kököt.
Ja missä kertsi her name is Stephanie?En ole kyllä muualta löytänyt uuden levyn sanoituksia. Voiko nuo oikeasti olla ne sanat. Aika kököt.
Heistä liikkui vaikka mitä törkeitä juoruja. Tottakai B:tä haittasi ne, vaikka suhdehuhu ei olis haitannutkaan. Eikä suhteen alussa asiat oo välttämättä niin selviä. Jos on tapailuvaiheessa, ei välttämättä halua huomiota asialle.Mä olen nyt aika hämmentynyt tästä eräänlaisesta kaksinaamaisuudesta Bojanin kohdalla, vaikka bojanisti olenkin.
Täällä taas näemmä B:n haukkujat liikenteessä. Te itse olette tulkinneet sen kertovan Sadiesta, mutta kukaan ei voilla TÄYSIN VARMA siitä, mistä se kertoo. Turha siis omien tulkintojenne perusteella haukkua B:tä. Stephanie voi kertoa myös ihan mistä tahansa muusta. Tai vaikka kuvitteellisesta hahmosta
Kuka sanoi sen olevan kertsi? Sehän on toi biisin alku.Ja missä kertsi her name is Stephanie?
Missä muka olisi nähtävissä julkaisemattomien kappaleiden sanat? Julkaistujen sanat löysin.Apua. Mä luin nää vasta nyt. Onko noi oikeesti kyseisen biisin lyriikat? Ei kai? Siis jos on, niin ei noi kyl jätä mitään epäröitävää, mut luoja nähköön poika, jätä englanniksi kirjoittaminen muille.
Minäkin rupesin epäilemään onko varmasti oikeat sanat, eikä jonkun sepittämää.Missä muka olisi nähtävissä julkaisemattomien kappaleiden sanat? Julkaistujen sanat löysin.
Stephanie on julki joissain maissaMissä muka olisi nähtävissä julkaisemattomien kappaleiden sanat? Julkaistujen sanat löysin.
fanit on ne kirjoittaneet ylös koska biisi on jo ulkona osassa maailmaa (kuten joksutkin ystävällisesti muistuttavat stoorissaan)Missä muka olisi nähtävissä julkaisemattomien kappaleiden sanat? Julkaistujen sanat löysin.