K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo mut hän on niin nuori että hyvin ehtii kehittyä siinä lavaesiintymisessä. En tiedä miten hän kokee, en oo lukenut tai katsonut yhtään haastattelua, mut tuntuis että voi olla aika jännittävää nousta noin nuorena nopeasti suosituksi ja olla yhtäkkiä tosi suuren yleisön edessä esiintymässä. Varmasti kokemuksen myötä tulee rentoutta lisää.
Luin jostain et Mirella ei ollut koskaan laulanut suomeksi ennen kuin siitä alettiin tekemään tähteä. Joutui siis opettelemaan kielenkin jossain määrin kun on suomenruotsalaine .

vierailija
Ootteko te saunarekkatyypit jotain teini-ikäisiä? Ensinnäkään tuollaisista kuvista ei voi päätellä mitään. Toisekseen se ei kuulu kellekään mitenkään, joku raja noissakin jutuissa.
Todennäköisesti kirjoittajat ovat ihan aikuisia. Tuontyyppiset kirjoitukset ovat tosi törkeitä. Ihan yhtä törkeitä kuin ne arvioinnit, joita miehet kohdistaa naisten ulkonäköön. Mitään rajaa näillä tyypeillä ei ole, koska eivät edes ymmärrä mitä toisten arvostaminen on.

vierailija
Sadie on kai bongattu Meksikossa lähiaikoina, Twitter-fanin mukaan. Kyllä sieltä tietty Lontooseen lentää ja muutenkin jäi epäselväksi koska havainto oli tehty tarkalleen.
Niin koska tän palstan pakottajien mukaan jos B on Lontoossa niin totta kai Sadiekin on siellä, koska eihän niillä ole elämässä muuta kuin toisensa. Mitäs siitä, että B on itse kieltänyt tämän ja ei niistä ole yhteistä havaintoakaan loppukesän jälkeen, mut kun onhan ne yhdessä, onhan?

vierailija
Mä en usko mihinkään Sadien Lontooseen menoon ainakaan Bojanin takia, mutta ei se Boitsu tuolta heti ole kotiin menossa, veikkaan että ensi viikolla. Eivät näytä promoavan edes pe tulevaa sinkkua (tuleeko se edes..??). Ja vähän luulen että Bojan ei muutenkaan juuri tule Sloveniassa viihtymään, muutakuin pakolliset. Näyttää maa polttelevan jalkojen alla siellä.

vierailija
Mä en usko mihinkään Sadien Lontooseen menoon ainakaan Bojanin takia, mutta ei se Boitsu tuolta heti ole kotiin menossa, veikkaan että ensi viikolla. Eivät näytä promoavan edes pe tulevaa sinkkua (tuleeko se edes..??). Ja vähän luulen että Bojan ei muutenkaan juuri tule Sloveniassa viihtymään, muutakuin pakolliset. Näyttää maa polttelevan jalkojen alla siellä.
Jos miesten kesken on pistetty sänky uusiksi, niin tuskin.

vierailija
Minua naurattaa, että usein kirjoitetaan, että "Joksujen pitää harjoitella tulevaa kiertuetta varten tai niillä on muita kiireitä, ettei se B mihinkään ulkomailla ehdi tai että ulkomailla B:lla on jotain sovittuja työjuttuja". Olen kääntynyt itse kelkkaa tässä suhteessa, aika rennosti muut Joksut antaa B:n harjoittelut tms. ottavan.

vierailija
Minua naurattaa, että usein kirjoitetaan, että "Joksujen pitää harjoitella tulevaa kiertuetta varten tai niillä on muita kiireitä, ettei se B mihinkään ulkomailla ehdi tai että ulkomailla B:lla on jotain sovittuja työjuttuja". Olen kääntynyt itse kelkkaa tässä suhteessa, aika rennosti muut Joksut antaa B:n harjoittelut tms. ottavan.

Joo ei näytä stressaavan sinkkujen julkaisut tai kiertueharjoittelut, siellä se Boitsu on painanut pitkin Eurooppaa ihan koko syksyn. Mistä sitä tietää myöskään missä ne muut luuhaa, eivät vaan ilmoittele menemisistään.

vierailija
Joo, mä kanssa luulen, että ovat todenneet Bojanin toimivan parhaiten kun saa mennä vähän omia polkujaan. Ja onhan hänen vastuulla todella suuresti tuo bändin luovuus, sanoitukset ja osin sävellyksetkin.

Levottomalta kieltämättä Bojanin elämä tuntuu näin ulkopuolisesta, mutta hän varmasti itse nauttii. Ainakin toivon niin.

Yhteistyössä