vierailija
Anna heidän vauhkota. Voihan B:llä olla tyttöystävä, mutta itse en Sadieen usko.Musta tuntuu että tää palsta on ainoa, jossa S:sta vielä vauhkotaan
Anna heidän vauhkota. Voihan B:llä olla tyttöystävä, mutta itse en Sadieen usko.Musta tuntuu että tää palsta on ainoa, jossa S:sta vielä vauhkotaan
B:hän on koko ajan nyt promonnut tuolla Balkanilla, ilmeisesti keikkoja (ja Suomea vissiin kans vähän kun on joka haastattelussa tullut mainittua...). Eli tuskin on tollaisia sovittu.Tuleekohan Stephanien kohdalla erikseen promokiertuetta. Luulen, että se hoidetaan samalla kuin levyn promot. Luulen kyllä, että B on myös mukana ja jos ei ole niin Luulen, että ovat sopineet asiasta niin, että muut hoitavat enemmän promoja.
Mä olen joskus miettinyt, että miksi näissä ketjuissa jotkut reagoi aivan valtavalla tunteella kaikkeen mikä viittaa heteronormatiivisuuteen? Ei niitä kappaleita tai videoita voi aina tehdä niin, että kaikki maailman vähemmistöt otettaisiin huomioon. Ei se homma vaan toimi niin.No jos toistuu nyt niin tuskin on sattumaan. Nyt tosin kappale on jo nimeltään sellainen, että se sopii balkanilaiseen heteronormatiivisyyteen ( , tosin en sanoista mitään vielä tiedä), että ei ole oletettavaa että tulee mitään ns. kiusallista selitettävää.
No eihän ole. Lomaili K:n kanssa ja jatkoi vielä Suomeen ja Portugaliin, kun vihdoin sai vähän lomaa.Anna heidän vauhkota. Voihan B:llä olla tyttöystävä, mutta itse en Sadieen usko.
Minä ainakin puutun joka kerta, on B:tä loukkaavaa.Anna heidän vauhkota. Voihan B:llä olla tyttöystävä, mutta itse en Sadieen usko.
Sä et edelleen tiedä B:n yksityiselämästä yhtään mitään.No eihän ole. Lomaili K:n kanssa ja jatkoi vielä Suomeen ja Portugaliin, kun vihdoin sai vähän lomaa.
Keksityt matkat paljon tyhmempi juttu, koita nyt tajuta.Joo mutta ei pidä yrittää väittää myöskään niin, että hän ei matkustelisi. Hyvin voi matkustella paljon tai sitten ei.
No eihän se estä sitä, etteikö B:llä voisi olla tyttöystävää tai etteikö hän tapailisi jotakuta.No eihän ole. Lomaili K:n kanssa ja jatkoi vielä Suomeen ja Portugaliin, kun vihdoin sai vähän lomaa.
ei kukaan ole mitään matkoja keksinyt vaan sanonut että on hyvin mahdollista että on matkustellutKeksityt matkat paljon tyhmempi juttu, koita nyt tajuta.
Mitkä ihmeen keksityt. Sä horiset ihan outoja.Keksityt matkat paljon tyhmempi juttu, koita nyt tajuta.
Mitä ihmeen keksittyjä. Puhuttiin mahdollisista matkoista.Keksityt matkat paljon tyhmempi juttu, koita nyt tajuta.
Mikä on B:tä loukkaava, se että kirjoitetaan että B:llä voisi olla tyttöystävä? Mutta se ei sitten ole, että oletetaan että hänellä on kiihkeä suhde hyvän ystävänsä kanssa? Kaksinaismoralismi rules.Minä ainakin puutun joka kerta, on B:tä loukkaavaa.
Tai poikaystävää, ei me tiedetä.No eihän se estä sitä, etteikö B:llä voisi olla tyttöystävää tai etteikö hän tapailisi jotakuta.
Ei tiedetä ei, mutta niinkuin kirjoitin, niin B on kertonut tykkäävänsä naisista. Luotan hänen sanomisiinsa ja käytän sanaa tyttöystävä, jos ei B sitten ilmoita toisin.Tai poikaystävää, ei me tiedetä.
Ei oo sanonut ja niinhän moni varmaan tuolla päin vielä sanois. Kyllähän sen suuntautuminen näkyy kilometrien päähän.Ei tiedetä ei, mutta niinkuin kirjoitin, niin B on kertonut tykkäävänsä naisista. Luotan hänen sanomisiinsa ja käytän sanaa tyttöystävä, jos ei B sitten ilmoita toisin.
Tiedän tuon perusteella, että hänellä ei ole tyttöystävää, eikä muutakaan parisuhdetta Sloveniassa.Sä et edelleen tiedä B:n yksityiselämästä yhtään mitään.
Näkyy mistä? Jotain rajaa nyt.Ei oo sanonut ja niinhän moni varmaan tuolla päin vielä sanois. Kyllähän sen suuntautuminen näkyy kilometrien päähän.
Kyllä se kertoo siitä, ettei ole.No eihän se estä sitä, etteikö B:llä voisi olla tyttöystävää tai etteikö hän tapailisi jotakuta.
Nyt lähti sun jutut vähän laukalle.Ei oo sanonut ja niinhän moni varmaan tuolla päin vielä sanois. Kyllähän sen suuntautuminen näkyy kilometrien päähän.
Tää on kyl uskomatonta. Ihminen ei voi nähdä kavereita tai matkustaa heidän kanssaan silloin, jos on parisuhteessa. JustKyllä se kertoo siitä, ettei ole.
Jos joku loukkaa B:tä niin tällainen.Ei oo sanonut ja niinhän moni varmaan tuolla päin vielä sanois. Kyllähän sen suuntautuminen näkyy kilometrien päähän.
Ei ole sanonut siinä yhteydessä, ettei tykkää myös miehistä, vedät vähän mutkia suoriksi.Ei tiedetä ei, mutta niinkuin kirjoitin, niin B on kertonut tykkäävänsä naisista. Luotan hänen sanomisiinsa ja käytän sanaa tyttöystävä, jos ei B sitten ilmoita toisin.
Tämä. Ihan sairasta käytöstä.Jos joku loukkaa B:tä niin tällainen.
Eikä lähtenyt, ei taida sulla olla kaikki muumit ihan laaksossaNyt lähti sun jutut vähän laukalle.
En minäkään usko, että on.Tiedän tuon perusteella, että hänellä ei ole tyttöystävää, eikä muutakaan parisuhdetta Sloveniassa.