K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Niitä voi kuule olla vaikka kuinka paljon enemmän kuin niitä joista tiedetään. Sua tuntuu hirveesti ahdistavan se että Boitsu on reissaillut sun tietämättä vaikka missä. Pidän hyvin todennäköisenä jopa, että on reissanut tosi paljon, kun näitä sometettuja reissujakin on tähän tahtiin.
Miksi pitäisi olettaa, että on reissannut paljon, en mä oleta. Eikä se johdu mistään ahdistuksesta tai ongelmista. Pidän vain todennäköisempänä, että laittaa niistä monesti jotain jonnekin tai asia selviää kavereitten somejen kautta. Tämä on aivan saman arvoinen olettamus kuin omasikin.

vierailija
Ite oot! Sä et tiedä sen enempää. Ja sun vibat näyttää olevan todella väärässä.
Mun vibat B:n suhteen on, että hän on se mikä on, mutta turha hänestä on bi,pan/homoa vääntää ennenkuin itse kertoo suuntautumisensa. Sitä ennen luotan hänen sanomisiinsa eli että hän tykkää naisista. En mä täällä yritä esim. Aki Samulistakaan vääntää heteroa, vaan luotan siihen, mitä hän on itsestään kertonut.

vierailija
Mun vibat B:n suhteen on, että hän on se mikä on, mutta turha hänestä on bi,pan/homoa vääntää ennenkuin itse kertoo suuntautumisensa. Sitä ennen luotan hänen sanomisiinsa eli että hän tykkää naisista. En mä täällä yritä esim. Aki Samulistakaan vääntää heteroa, vaan luotan siihen, mitä hän on itsestään kertonut.
B ei itseään heteroksi ole sanonut missään.

vierailija
Älä sinä väännä sanoja muiden suihin.

vierailija
Miksi pitäisi olettaa, että on reissannut paljon, en mä oleta. Eikä se johdu mistään ahdistuksesta tai ongelmista. Pidän vain todennäköisempänä, että laittaa niistä monesti jotain jonnekin tai asia selviää kavereitten somejen kautta. Tämä on aivan saman arvoinen olettamus kuin omasikin.
Joo mutta ei pidä yrittää väittää myöskään niin, että hän ei matkustelisi. Hyvin voi matkustella paljon tai sitten ei.

vierailija
Joo mutta ei pidä yrittää väittää myöskään niin, että hän ei matkustelisi. Hyvin voi matkustella paljon tai sitten ei.
Mutta loppukesän ja syksyn jälkeen on niin tiuhaan ollut joko omaa päivitystä tai sitten näkynyt muiden juttujen kautta hänen olinpaikkaansa, että eipä siihen juuri mitään pitkiä piilossaoloja ole mahtunut. Koittakaa nyt vaan hyväksyä se, että S on menneen talven lumia, jos edes sitäkään.

vierailija
Huoh, jos täällä valitetaan K&B shipin jatkamisesta niin kyllä jollain on Sadie pakotuskin jäänyt päälle.

Omasta puolestani kummastakin voidaan puhua, mutta onko pakko puhua asioista totuutena? Ja sit haukkua toisia kun yrittää huomauttaa tästä.

Mun mielestä on kiva pohtia asioita, vaikka että näkeekö B Lontoossa jotain kavereita, vaikka Sadieta. Mutta asian julistaminen että tietysti näkee ja rakkauden perässä Amerikkaan, on taas vähän turhan ärsyttävää.

Ja ihan kiva on pohtia sitäkin mistä Bojanin sanoitukset kumpuavat. Mutta onko taas pakko olla niin pakottavia, että tietysti se on tästä henkilöstä.

vierailija
Muuten saapa nähdä toistuuko nyt sama juttu kuin kahden edellisen julkaistun Joksujen sinkun kohdalla, jos siihen Stephanieen on tulossa jotain promohaastatteluita. (Epäilen, koska aika pian julkaistaan koko albumi). Haastatteluissa istuisi Kris ja (muut Joksut) kertomassa sinkusta ja B. olisi jossain muualla. Oikeasti onkohan tuossa jotain takana vai pelkkää sattumaa? Tosin B. on ollut kertomassa kyllä Bluza videosta, mutta silloin on voinut kertoa jotain yleisluontaista diipadaa, kun enää ei sinänsä sinkun syntyhistoria kiinnosta tarkemmin mediaa.

Sinänsä jännä sattuma, jos nyt toistuu sama kuvio. 🤔

vierailija
Mutta loppukesän ja syksyn jälkeen on niin tiuhaan ollut joko omaa päivitystä tai sitten näkynyt muiden juttujen kautta hänen olinpaikkaansa, että eipä siihen juuri mitään pitkiä piilossaoloja ole mahtunut. Koittakaa nyt vaan hyväksyä se, että S on menneen talven lumia, jos edes sitäkään.
Aah, eli sä et siis kestä ajatusta matkustavasta B:stä, koska pelkäät hänen tapailevan silloin S:ää. Mä taas en edes ajatellut tässä yhteydessä koko S juttua, vaan sitä, että B saattaa matkustella, vaikka se ei meidän tietoon tulekaan. P.s. En ole S&B jutuista täällä puhuva, joten älä oleta.

vierailija
Muuten saapa nähdä toistuuko nyt sama juttu kuin kahden edellisen julkaistun Joksujen sinkun kohdalla, jos siihen Stephanieen on tulossa jotain promohaastatteluita. (Epäilen, koska aika pian julkaistaan koko albumi). Haastatteluissa istuisi Kris ja (muut Joksut) kertomassa sinkusta ja B. olisi jossain muualla. Oikeasti onkohan tuossa jotain takana vai pelkkää sattumaa? Tosin B. on ollut kertomassa kyllä Bluza videosta, mutta silloin on voinut kertoa jotain yleisluontaista diipadaa, kun enää ei sinänsä sinkun syntyhistoria kiinnosta tarkemmin mediaa.

Tuleekohan Stephanien kohdalla erikseen promokiertuetta. Luulen, että se hoidetaan samalla kuin levyn promot. Luulen kyllä, että B on myös mukana ja jos ei ole niin Luulen, että ovat sopineet asiasta niin, että muut hoitavat enemmän promoja.

vierailija

Sinänsä jännä sattuma, jos nyt toistuu sama kuvio.
Luulen, että koko kappale ei edes kerro B:n elämästä, voi olla vaikka Krisin tyttöystävästä kertova ja Lontoon reissukin voi olla lyhyt, nyt on vasta ma eli hyvin saattaa B ehtiä itsekin mukaan promojuttuihin. Lisäksi luulen toi Lontoo ei ole pelkkä lomareissu.

vierailija
Huoh, jos täällä valitetaan K&B shipin jatkamisesta niin kyllä jollain on Sadie pakotuskin jäänyt päälle.

Omasta puolestani kummastakin voidaan puhua, mutta onko pakko puhua asioista totuutena? Ja sit haukkua toisia kun yrittää huomauttaa tästä.

Mun mielestä on kiva pohtia asioita, vaikka että näkeekö B Lontoossa jotain kavereita, vaikka Sadieta. Mutta asian julistaminen että tietysti näkee ja rakkauden perässä Amerikkaan, on taas vähän turhan ärsyttävää.

Ja ihan kiva on pohtia sitäkin mistä Bojanin sanoitukset kumpuavat. Mutta onko taas pakko olla niin pakottavia, että tietysti se on tästä henkilöstä.
Ohis. Itse en jankkaa näistä kummastakaan, mutta täällä voi puhua S juttuja, koska muissa ketjuissa niitä ei sallita. B&K juttuja voi taas puhua niin monessa muussa paikassa, joten S shippaajat/juorujat, miksi heitä sitten haluakaan nimittää, niin heidän jutut kuitenkin kuuluu tänne.

vierailija

S on edelleen eri mantereella, ei Lontoossa.

vierailija

No jos toistuu nyt niin tuskin on sattumaan. Nyt tosin kappale on jo nimeltään sellainen, että se sopii balkanilaiseen heteronormatiivisyyteen ( :D, tosin en sanoista mitään vielä tiedä), että ei ole oletettavaa että tulee mitään ns. kiusallista selitettävää.

Yhteistyössä