vierailija
Ois pitänyt pitää listaa, mitä kaikkea muilla on ollut housuissa xD
Ois pitänyt pitää listaa, mitä kaikkea muilla on ollut housuissa xD
Kukapa ei pysähtyisi.Se Joksujen siili-tiktok oli suloinen. Kertoo niistä paljon että pysähtyvät auttamaan.
Just mietin samaa että eipä oo aikoihin tullut katsottua mut nyt kyllä täytyy.Tää varmaan Tulee hulvaton jakso, pakko kattoa ekaa kertaa vuosien jälkeen.
Eläinrakkaat kyllä mut ei kaikki varmasti, osa vaan ajais ohi. Aika moni tavallinen, eläimistä tykkäävä ihminenkään ei välttämättä siilin takia pysähdy kesken matkan. Ihana että joksut pysähtyi.Kukapa ei pysähtyisi.
siis laulaa siellä, ei tanssi. Kilpailijaparit on sitten erikseen. Ja heistä tippuu joka viikko yksiEn ole seurannut TTK koskaan, mitä tarkoittaa että K on sellä sekä esiintymässä että tuomarina? Tanssijatko siis tuomaroivat myös? Ja olin luullut että TTK on pudotuskilpailu, ei semmoinen jossa joka viikko on uudet esiintyjäy?
Mä luulisin että hän laulaa biisin ja tuomaroi, vaikka en oo siis vuosiin katsonut itsekään.En ole seurannut TTK koskaan, mitä tarkoittaa että K on sellä sekä esiintymässä että tuomarina? Tanssijatko siis tuomaroivat myös? Ja olin luullut että TTK on pudotuskilpailu, ei semmoinen jossa joka viikko on uudet esiintyjäy?
Kärtsä laulaa, ei tanssi. Ja sen lisäksi hän on vieraileva tuomari. Joka viikko joku putoaa. Oli muuten yleisössä silloin, kun Katri tanssi. Eli on ollut mukana aikaisemminkin.En ole seurannut TTK koskaan, mitä tarkoittaa että K on sellä sekä esiintymässä että tuomarina? Tanssijatko siis tuomaroivat myös? Ja olin luullut että TTK on pudotuskilpailu, ei semmoinen jossa joka viikko on uudet esiintyjäy?
Siellä on vakituisia tuomareita Jorma Uotinen, Jukka Haapalainen ja Helena Ahti-Hallberg, jotka antaa joka viikko pareille pisteet tansseista. Kaksi vähiten pisteitä saavaa paria joutuu pudotukseen ja kansa äänestää kuka saa jatkaa. Siellä on välillä joku julkisuuden henkilö vierailevana tuomarina ja esiintymässä eli esittämässä oman biisinsä väliaikanumerona. Ensi viikolla se on K.En ole seurannut TTK koskaan, mitä tarkoittaa että K on sellä sekä esiintymässä että tuomarina? Tanssijatko siis tuomaroivat myös? Ja olin luullut että TTK on pudotuskilpailu, ei semmoinen jossa joka viikko on uudet esiintyjäy?
Ja se Bojanin koiravideo lentokentältä tai missä olivatkaan sillä kohtaa. Onko teillä muuten veikkauksia minne B ja Stras lähtivät ja miksi?Se Joksujen siili-tiktok oli suloinen. Kertoo niistä paljon että pysähtyvät auttamaan.
Mä jotenkin mietin jo, millä perusteilla k antaa äänet Onko vierailijatuomareiden pisteet olleet yhtä merkittäviä kuin normituomareiden aiemmin?Siellä on vakituisia tuomareita Jorma Uotinen, Jukka Haapalainen ja Helena Ahti-Hallberg, jotka antaa joka viikko pareille pisteet tansseista. Kaksi vähiten pisteitä saavaa paria joutuu pudotukseen ja kansa äänestää kuka saa jatkaa. Siellä on välillä joku julkisuuden henkilö vierailevana tuomarina ja esiintymässä eli esittämässä oman biisinsä väliaikanumerona. Ensi viikolla se on K.
Siltä kentältä pääsee Ryanairilla vain Lontooseen eli veikkaukseni on Lontoo. Ehkä menivät tapaamaan tuttuja tai muuten vain hengaamaan.Ja se Bojanin koiravideo lentokentältä tai missä olivatkaan sillä kohtaa. Onko teillä muuten veikkauksia minne B ja Stras lähtivät ja miksi?
Tää tuli mullekin heti mieleen, kun kuulin tästä.Todennäköisesti ja flirttailee Jorma Uotisen kanssa.
Jonka jälkeen Jorma on aivan myyty niin kuin aina kaikkiTää tuli mullekin heti mieleen, kun kuulin tästä.
Kyllä. Mulla itsellä on ollut kyllä ihan hyvä fiilis siitä, että Warnerilla arvostetaan Kärtsää ja tehdään kyllä paljon. Arvelen, että K on saanut aika paljon myös sanoa siitä, mitä ja miten haluaa hoitaa tiettyjä juttuja. Esim. tämä että Warner ei olis halunnut julkaista PC jne. Ehkä eivät halunneet sinkuksi, mutta levyllä oli ok ja todnäk. olivat oikeassa siinä, kun tämän levyn kokonaisuudessa se saa syvemmän merkityksen ja levystä tuli tällainen kauden tilinpäätös.Tää eilinen keskustelu sai nyt positiivisen käänteen, ei varmaan tosiaan oo Warnerilta lähdössä. Nyt on se Forumin mainos ja tv-esiintyminen, kyllä ne tietää mihin panostaa
Uotisen rillit vaan lentelee, kun K johdattaa häntä kiihkeässä ja seksikkäässä cha cha:ssa.Tää varmaan Tulee hulvaton jakso, pakko kattoa ekaa kertaa vuosien jälkeen.
Onko hän tämän ketjun Siveys-J?Jonka jälkeen Jorma on aivan myyty niin kuin aina kaikki
Mikä parvekevideo? Se porkkanan nuoleminen oli vasta kyrpoksen jälkeen.Kyllä se nyt vaan niin oli, että se video oli kuvattu uuden asunnon parvelta ja paikalla oli Bojan. Sattumoisin tiedän tämän.
Okei, siinä tapauksessa varmaan todennäköisin vaihtoehto tuo hengailu ja ehkä kavereiden tapaaminen joo myös. Tuntuis ettei Lontoossa varmaan mitään työjuttujakaan ole, vaikka MRFY lähteekin kiertueelle lämppäämään.Siltä kentältä pääsee Ryanairilla vain Lontooseen eli veikkaukseni on Lontoo. Ehkä menivät tapaamaan tuttuja tai muuten vain hengaamaan.
Todennäköisesti luulee. Tyyppi kuvittelee olevansa joku neron tasoinen argumentoija, kun viljelee täällä sanoja urpo ja amis.Ajatteletko olevasi nokkelakin sanansäilällä sivaltelija?
Todennäköisesti luulee. Tyyppi kuvittelee olevansa joku neron tasoinen argumentoija, kun viljelee täällä sanoja urpo ja amis.