K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En mä ole nähnyt kyllä Krisin ilmeissä kuin ihan normaalia hyväntuulisuutta kun katsoo Boitsua, samoin Janin. K sen sijaan katsoi varmaan koko sen loman rakastuneesti Boitsua, sillä on siinä ihan eri ilme kuin muille kavereilleen.
Mahtaa olla kivaa olla kotona naispuolisena kumppanina, jota ei välttämättä tuolla ilmeellä katsotakaan ja biiseissäkin kerrotaan, miten kanssasi on vain tyhjä olo.
no ei niissä biiseissä nyt tolla tavalla ole sanottu, haloo. Kyllä se tyhjä olo tuli siitä kaikesta kodin ulkopuolisesta, tollaisessa tilanteessa ei se hyvä parisuhdekaan välttämättä auta, kun oot ihan loppu. Itse samantapaista kokenut, eri syistä kylläkin.
Ja kuvat olivat pieni hetki lomasta, ei tiedetä mitä siellä muuten tapahtui.

tällaisia puhutaan vain siksi, että heistä on tehty joku mielikuvitusrakkaustarina. Jos kärtsä ois mennyt lomalle jonkun muun miespuolisen ystävönsä kanssa (joka saattaa tapahtua any day), ei kellekään olisi tullut edes mieleen tarkkailla jotain kuvien ilmeitä. Vaikka ne ois ollut ihan samanlaiset

vierailija
En mä ole nähnyt kyllä Krisin ilmeissä kuin ihan normaalia hyväntuulisuutta kun katsoo Boitsua, samoin Janin. K sen sijaan katsoi varmaan koko sen loman rakastuneesti Boitsua, sillä on siinä ihan eri ilme kuin muille kavereilleen.
Mahtaa olla kivaa olla kotona naispuolisena kumppanina, jota ei välttämättä tuolla ilmeellä katsotakaan ja biiseissäkin kerrotaan, miten kanssasi on vain tyhjä olo.
Ei K biiseissään laula puolisosta vaan muusta elämästään.

vierailija
no ei niissä biiseissä nyt tolla tavalla ole sanottu, haloo. Kyllä se tyhjä olo tuli siitä kaikesta kodin ulkopuolisesta, tollaisessa tilanteessa ei se hyvä parisuhdekaan välttämättä auta, kun oot ihan loppu. Itse samantapaista kokenut, eri syistä kylläkin.

tällaisia puhutaan vain siksi, että heistä on tehty joku mielikuvitusrakkaustarina. Jos kärtsä ois mennyt lomalle jonkun muun miespuolisen ystävönsä kanssa (joka saattaa tapahtua any day), ei kellekään olisi tullut edes mieleen tarkkailla jotain kuvien ilmeitä. Vaikka ne ois ollut ihan samanlaiset
Kyllä mä ainakin tarkkailisin.

vierailija
Kyllä mä ainakin tarkkailisin.

Samaa mieltä. Klla on paljon läheisiä ystäviä, joista Tomi on varmaan yksi tärkeimmistä. Heidän todellista ystävyyttä ilman huumorihahmoja olisi mielenkiintoista päästä seuraamaan, koska ihan varmasti sielläkin näkyisi niitä ns rakastuneita ilmeitä.

vierailija
Aika noloa miten joku Discordissa haukkuu, ettei yle aamu tv:n juontaja muka ollut valmistautunut hyvin K:n haastatteluun, vaikka minä kyllä kuulin, että oli seurannut kyllä K:n uraa viisujen jälkeen ja minusta oli ihan hyvä haastattelu.
Tosin vertailuna paremmaksi mainittua Suomipopin haastattelua en ole kuullut. Viimeksi kun kuuntelin se oli niin karseaa paskaa 15 sekunnin mitään sanomattomilla pätkillään ennen kuin tuli aina biisi.

vierailija
Tottakai katsoo avokkiaan rakastuneella ilmeellä. Tämä on hyvä esimerkki siitä, että sitä näkee, mitä haluaa. Niinkuin jo kirjoitin, niin olen kyllä nähnyt sen pehmeän ilmeen kun K katsoo avokkia tämän kuvatessa.

vierailija
Samaa mieltä. Klla on paljon läheisiä ystäviä, joista Tomi on varmaan yksi tärkeimmistä. Heidän todellista ystävyyttä ilman huumorihahmoja olisi mielenkiintoista päästä seuraamaan, koska ihan varmasti sielläkin näkyisi niitä ns rakastuneita ilmeitä.
Ai nyt pitää keksiä, että joo, Kärtsä varmaan tuijottaa rakastuneena muitakin ystäviään, vaikkei semmoista ole näiden ottamissa kuvissa ikinä nähty! 🤣

vierailija
Luulitko taas kerran, että K ois eronnut ja vaihtanut lennosta Boitsuun? Ja kun näin ei olekaan niin pitää päästä sanomaan ilkeästi Kn tyttiksestä?

vierailija
Tätä en muista, oisko kuvattu selfienä? Oisko sitä tallella jollain?

vierailija
Ai tässä on samanlainen ilme kuin siinä illallisvideopätkässä tai kissakuvassa😅. Nyt täytyy sanoa ilman mitään shippausnäkökulmaa että ei kyllä tosiaankaan. Muita voi olla esim lomilta, mutta ei tässä

vierailija
Joo, ei. Eniten hän tuossa tuntuu hymyilevän ja olevan rakastunut aiheeseen, että on itse siinä lehdessä (niin mäkin olisin!)

vierailija
Missä otoksessa?
Se oli varmaan joku lomavideoista, jossa muistaakseni olivat uima-altaassa ja oletus oli, että todennäköisesti NM kuvaa. Mukana oli muitakin ihmisiä ja K vilkaisi välillä kuvaajaa. Muistan vain, kun ajattelin, että tuo ihastunut ilme kohdistuu siis myös avokkiin. Tästähän ei ole todistetta, että NM kuvasi, vain oletus, mutta ei siellä ainakaan B ollut.

Yhteistyössä