vierailija
tietenkin rakastaa ja on onnellinen. En tajua miten edes voisi muuhun lopputulemaan tulla.Tai sitten hän rakastaa nykyistä kumppaniaan ja on onnellinen hänen kanssaan.
tietenkin rakastaa ja on onnellinen. En tajua miten edes voisi muuhun lopputulemaan tulla.Tai sitten hän rakastaa nykyistä kumppaniaan ja on onnellinen hänen kanssaan.
no ei niissä biiseissä nyt tolla tavalla ole sanottu, haloo. Kyllä se tyhjä olo tuli siitä kaikesta kodin ulkopuolisesta, tollaisessa tilanteessa ei se hyvä parisuhdekaan välttämättä auta, kun oot ihan loppu. Itse samantapaista kokenut, eri syistä kylläkin.En mä ole nähnyt kyllä Krisin ilmeissä kuin ihan normaalia hyväntuulisuutta kun katsoo Boitsua, samoin Janin. K sen sijaan katsoi varmaan koko sen loman rakastuneesti Boitsua, sillä on siinä ihan eri ilme kuin muille kavereilleen.
Mahtaa olla kivaa olla kotona naispuolisena kumppanina, jota ei välttämättä tuolla ilmeellä katsotakaan ja biiseissäkin kerrotaan, miten kanssasi on vain tyhjä olo.
Ei K biiseissään laula puolisosta vaan muusta elämästään.En mä ole nähnyt kyllä Krisin ilmeissä kuin ihan normaalia hyväntuulisuutta kun katsoo Boitsua, samoin Janin. K sen sijaan katsoi varmaan koko sen loman rakastuneesti Boitsua, sillä on siinä ihan eri ilme kuin muille kavereilleen.
Mahtaa olla kivaa olla kotona naispuolisena kumppanina, jota ei välttämättä tuolla ilmeellä katsotakaan ja biiseissäkin kerrotaan, miten kanssasi on vain tyhjä olo.
Kyllä mä ainakin tarkkailisin.no ei niissä biiseissä nyt tolla tavalla ole sanottu, haloo. Kyllä se tyhjä olo tuli siitä kaikesta kodin ulkopuolisesta, tollaisessa tilanteessa ei se hyvä parisuhdekaan välttämättä auta, kun oot ihan loppu. Itse samantapaista kokenut, eri syistä kylläkin.
Ja kuvat olivat pieni hetki lomasta, ei tiedetä mitä siellä muuten tapahtui.
tällaisia puhutaan vain siksi, että heistä on tehty joku mielikuvitusrakkaustarina. Jos kärtsä ois mennyt lomalle jonkun muun miespuolisen ystävönsä kanssa (joka saattaa tapahtua any day), ei kellekään olisi tullut edes mieleen tarkkailla jotain kuvien ilmeitä. Vaikka ne ois ollut ihan samanlaiset
On laulanut, miten on panostanut suhteeseen, muttei sekään ole hänelle voiman lähde.Ei K biiseissään laula puolisosta vaan muusta elämästään.
Kyllä mä ainakin tarkkailisin.
Samaa mieltä. Klla on paljon läheisiä ystäviä, joista Tomi on varmaan yksi tärkeimmistä. Heidän todellista ystävyyttä ilman huumorihahmoja olisi mielenkiintoista päästä seuraamaan, koska ihan varmasti sielläkin näkyisi niitä ns rakastuneita ilmeitä.no ei niissä biiseissä nyt tolla tavalla ole sanottu, haloo. Kyllä se tyhjä olo tuli siitä kaikesta kodin ulkopuolisesta, tollaisessa tilanteessa ei se hyvä parisuhdekaan välttämättä auta, kun oot ihan loppu. Itse samantapaista kokenut, eri syistä kylläkin.
Ja kuvat olivat pieni hetki lomasta, ei tiedetä mitä siellä muuten tapahtui.
tällaisia puhutaan vain siksi, että heistä on tehty joku mielikuvitusrakkaustarina. Jos kärtsä ois mennyt lomalle jonkun muun miespuolisen ystävönsä kanssa (joka saattaa tapahtua any day), ei kellekään olisi tullut edes mieleen tarkkailla jotain kuvien ilmeitä. Vaikka ne ois ollut ihan samanlaiset
Suhteeseen itseensä.On laulanut, miten on panostanut suhteeseen, muttei sekään ole hänelle voiman lähde.
Tottakai katsoo avokkiaan rakastuneella ilmeellä. Tämä on hyvä esimerkki siitä, että sitä näkee, mitä haluaa. Niinkuin jo kirjoitin, niin olen kyllä nähnyt sen pehmeän ilmeen kun K katsoo avokkia tämän kuvatessa.En mä ole nähnyt kyllä Krisin ilmeissä kuin ihan normaalia hyväntuulisuutta kun katsoo Boitsua, samoin Janin. K sen sijaan katsoi varmaan koko sen loman rakastuneesti Boitsua, sillä on siinä ihan eri ilme kuin muille kavereilleen.
Ai nyt pitää keksiä, että joo, Kärtsä varmaan tuijottaa rakastuneena muitakin ystäviään, vaikkei semmoista ole näiden ottamissa kuvissa ikinä nähty!Samaa mieltä. Klla on paljon läheisiä ystäviä, joista Tomi on varmaan yksi tärkeimmistä. Heidän todellista ystävyyttä ilman huumorihahmoja olisi mielenkiintoista päästä seuraamaan, koska ihan varmasti sielläkin näkyisi niitä ns rakastuneita ilmeitä.
Ei vaan parisuhteeseen.Suhteeseen itseensä.
Luulitko taas kerran, että K ois eronnut ja vaihtanut lennosta Boitsuun? Ja kun näin ei olekaan niin pitää päästä sanomaan ilkeästi Kn tyttiksestä?En mä ole nähnyt kyllä Krisin ilmeissä kuin ihan normaalia hyväntuulisuutta kun katsoo Boitsua, samoin Janin. K sen sijaan katsoi varmaan koko sen loman rakastuneesti Boitsua, sillä on siinä ihan eri ilme kuin muille kavereilleen.
Missä otoksessa?Tottakai katsoo avokkiaan rakastuneella ilmeellä. Tämä on hyvä esimerkki siitä, että sitä näkee, mitä haluaa. Niinkuin jo kirjoitin, niin olen kyllä nähnyt sen pehmeän ilmeen kun K katsoo avokkia tämän kuvatessa.
Voguen lehtijutun paljastus video, joka oli tehty kotisohvalla, on tästä erinomainen esimerkki.Tottakai katsoo avokkiaan rakastuneella ilmeellä. Tämä on hyvä esimerkki siitä, että sitä näkee, mitä haluaa. Niinkuin jo kirjoitin, niin olen kyllä nähnyt sen pehmeän ilmeen kun K katsoo avokkia tämän kuvatessa.
"Mä oon ottanu itеlleni aikaa ja satsannu suhteeseen". Panostanut suhteeseen itsensä kanssa.Ei vaan parisuhteeseen.
Tätä en muista, oisko kuvattu selfienä? Oisko sitä tallella jollain?Voguen lehtijutun paljastus video, joka oli tehty kotisohvalla, on tästä erinomainen esimerkki.
Ei vaan kaksi asiaa. Satsannut itseensä ja parisuhteeseensa."Mä oon ottanu itеlleni aikaa ja satsannu suhteeseen". Panostanut suhteeseen itsensä kanssa.
Tätä en muista, oisko kuvattu selfienä? Oisko sitä tallella jollain?
Ai tässä on samanlainen ilme kuin siinä illallisvideopätkässä tai kissakuvassa. Nyt täytyy sanoa ilman mitään shippausnäkökulmaa että ei kyllä tosiaankaan. Muita voi olla esim lomilta, mutta ei tässäVogue Scandinavia on Instagram: "#Finnish sensation @paidatonriehuja unboxing issue 14 - out now! 💚 Tap the link bio to read our exclusive print story with #Käärijä"
15K likes, 177 comments - voguescandinavia on November 9, 2023: "#Finnish sensation @paidatonriehuja unboxing issue 14 - out now! 💚 Tap the link bio to read our exclusive print story with #Käärijä".www.instagram.com
Juu kyllä siinä parisuhteesta puhutaanEi vaan kaksi asiaa. Satsannut itseensä ja parisuhteeseensa.
On tossa siinä kohtaa, kun kääntää päätä ja katsoo kameran ohi suoraan kuvaajaa.Ai tässä on samanlainen ilme kuin siinä illallisvideopätkässä tai kissakuvassa. Nyt täytyy sanoa ilman mitään shippausnäkökulmaa että ei kyllä tosiaankaan. Muita voi olla esim lomilta, mutta ei tässä
No mä en kyllä näe vaikka kuinka tiiraan. Mutta mitäs sen on väliä. Ja en mä nyt sitten tiedä kuinka moni muutenkaan kattoo koko ajan rakastuneesti sitä kotona asuvaa ihmistä.On tossa siinä kohtaa, kun kääntää päätä ja katsoo kameran ohi suoraan kuvaajaa.
Joo, ei. Eniten hän tuossa tuntuu hymyilevän ja olevan rakastunut aiheeseen, että on itse siinä lehdessä (niin mäkin olisin!)Vogue Scandinavia on Instagram: "#Finnish sensation @paidatonriehuja unboxing issue 14 - out now! 💚 Tap the link bio to read our exclusive print story with #Käärijä"
15K likes, 177 comments - voguescandinavia on November 9, 2023: "#Finnish sensation @paidatonriehuja unboxing issue 14 - out now! 💚 Tap the link bio to read our exclusive print story with #Käärijä".www.instagram.com
Se ilme on päällä siitä ilosta kun on siellä lehdessä. Se ei synny katsoessa kuvaajaa, toisin kuin Kyproksen kuvissa.On tossa siinä kohtaa, kun kääntää päätä ja katsoo kameran ohi suoraan kuvaajaa.
Se oli varmaan joku lomavideoista, jossa muistaakseni olivat uima-altaassa ja oletus oli, että todennäköisesti NM kuvaa. Mukana oli muitakin ihmisiä ja K vilkaisi välillä kuvaajaa. Muistan vain, kun ajattelin, että tuo ihastunut ilme kohdistuu siis myös avokkiin. Tästähän ei ole todistetta, että NM kuvasi, vain oletus, mutta ei siellä ainakaan B ollut.Missä otoksessa?