K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tää on kyllä mielenkiintoista, tai jollain tavalla musta erikoista, että edelleen on kuvioissa ilmeisesti tän perusteella, ja Kärtsä sydänsilmin lomalla. Ilman shipparin silmiä ne kuvat kyllä hehkui tavallista lomarentoutumista enemmän. Ja siihen avoimeen suhteeseen en kyllä usko.
no siinä mielessä erikoista ehkä joo, että en muista ihan tollasia kuvia nähdyn muilta lomilta kun kameran takana on ollut joku toinen henkilö. Mutta siinä on ehkä sitten jotain sellaista, että ei ole halunnut niissä kuvissa paljastaa mitää enempää, siis että on puolisonsa kanssa lomalla tm. Mut ehkä jatkossa nähdään sydänsilmä-Kärtsää myös NM:n kuvaamaana, kun vähän vapaampi sen suhteen ilmeisesti meno.

vierailija
no siinä mielessä erikoista ehkä joo, että en muista ihan tollasia kuvia nähdyn muilta lomilta kun kameran takana on ollut joku toinen henkilö. Mutta siinä on ehkä sitten jotain sellaista, että ei ole halunnut niissä kuvissa paljastaa mitää enempää, siis että on puolisonsa kanssa lomalla tm. Mut ehkä jatkossa nähdään sydänsilmä-Kärtsää myös NM:n kuvaamaana, kun vähän vapaampi sen suhteen ilmeisesti meno.
Muistan kun jossain lomakuvissa näkyi K lla sellainen lempeämpi ilme, kun katsoi kuvaajaa. Sellainen ilme oli päässyt lipsahtamaan kuvaan ja kyllä se kuvaaja todennäköisesti oli NM.

vierailija
Mulla on yksi ei-negatiivinen mahdollinen teoria joka voisi selittää miksi Warner ei halunnut laittaa mitään budgettia maksulliseen markkinointiin K:n levyyn (eli niitä perus katu- ja somemainoksia ja hienoja ensisoittotilaisuuksia ym)

Suomessahan levyt markkinoidaan sillä periaatteella että levy saa huomiota -> seuraavana vuonna saadaan rutkasti keikkoja ja festareita ristiin rastiin Suomea, ja sillä tienataan takaisin promorahat. Sitten studiolle ja uusiksi sama. Mutta mitä jos... ens vuodelle K yrittää mennä kesälläkin enemmän vaikka Euroopan festareille, eikä tee normaalin kokoista "Suomi-rundia". Eli leyn markkinointi Suomessa normaalilla levyjulkkaribudgetilla just nyt olisi huono hinta-hyöty-suhteeltaan jos ens vuoden keikat painottuukin ulkomaille. Ehkä on strategisesti katsottu että ne rahat voi käyttää vaikka ulkkarikeikkojen markkinointiin jossain maassa, niin nyt on Suomessa tyydytty K:n omaan someen ja sen verran haastiksia joita K jaksaa.

Jos ens kesänä on ihan normaalin verran Suomen festarikeikkoja koko kesän niin sitten en kyllä ymmärrä mikä kitupiikkikohtaus Warnerille on tullut. Oisivat voineet sentään jonkun lakanan kustantaa johonkn kadunkulmaan lol.

Mulle ainakin tuli instagramissa vastaan maksettua markkinointia, joka kyllä mun mielestä on paljon tehokkaampaa kuin joku lakana kadunkulmassa, kun pystyy tavoittamaan jengiä paljon laajemmalta alueelta ja kohdentamaan eurot sopiville kohderyhmille.

vierailija
Kompostissa juhlitaan, maa uutta voimaa saa, kun p*skat jutut jauhetaan taas sadatta kertaa. Ei kukaan jaksa ymmärtää, kun Jarmo vaan jauhaa ja Pirkkokin katsoo ihmeissään, kun Reino lähtee mukaan.

Olihan täällä hetken tänä iltana hyvä meno😊

vierailija
Mulla on nyt ihan hirvee tunnekrapula K:n Eurokiertueen jälkeen. Oli niin mahtava seurata miten siellä oli jengiä joka niin rakastaa K:ta, sit palataan Suomeen ja heti ainoa mistä uutisoidaan on että K on lihonnut ja että levy sai huonon arvostelun, Euroopan reiviklubien tilalla on peräkylien homeiset syömälät pönöttävine Pekkoineen, ja kaiken lisäksi K saattaa olla hieman kipeenä. Toivon että K jaksaa ottaa tän huumorilla, koska minä en osaa. Joo ei pitäisi eläytyä niin tähän menoon, viihdettähän tämä vain on eikä sillä ole väliä, mutta en osaa olla eläytymättä niin aiheutan itselleni paskan fiiliksen.

vierailija
Olisiko teillä hetki aikaa puhua Johanneksesta?
Johannes on symppis ja ihana myös. ❤ Tuo lavaveto Kärtsän kanssa oli yllättävänkin luonteva. 🔥Oon vähän odotellut että K esittelis Kuumaan pojat Joksuille, uskon että heillä synkkais koko porukalla hyvin.

vierailija
Mulla on nyt ihan hirvee tunnekrapula K:n Eurokiertueen jälkeen. Oli niin mahtava seurata miten siellä oli jengiä joka niin rakastaa K:ta, sit palataan Suomeen ja heti ainoa mistä uutisoidaan on että K on lihonnut ja että levy sai huonon arvostelun, Euroopan reiviklubien tilalla on peräkylien homeiset syömälät pönöttävine Pekkoineen, ja kaiken lisäksi K saattaa olla hieman kipeenä. Toivon että K jaksaa ottaa tän huumorilla, koska minä en osaa. Joo ei pitäisi eläytyä niin tähän menoon, viihdettähän tämä vain on eikä sillä ole väliä, mutta en osaa olla eläytymättä niin aiheutan itselleni paskan fiiliksen.
Lohdutan itseäni tähän jatkeeksi sillä että tuli twitterissä vastaan klippi K:sta tän päivän keikalta jossa K on yleisön seassa tanssimassa, Jesse vahtii. Niin kai näissä peräkylien piskuisissa homeisissa syömäläkeikoissa on se hyvä puoli että K voi tehdä tuommoista pitkästä aikaa, kun ei ole vaarana että rutistuu fanien väliin.

vierailija
Eurokiertue meni upeasti, voihan se olla aikamoinen muutos tulla kotiin ja aloittaa samantien kiertue täällä. Onneksi kotiyleisökin on kumminkin innostunutta ja ottaa K:n hyvin vastaan, vaikka niitä pönöttäjiäkin varmaan on joukossa. Ulkomaankiertueella luultavasti harvemmin eksyy keikalle ketään, joka ei ois jo valmiiksi innostunut tai ainakin kiinnostunut. Mut hyvin K varmasti homman handlaa, onneksi alkuvuodesta saa sitten levätäkin.

vierailija
Lohdutan itseäni tähän jatkeeksi sillä että tuli twitterissä vastaan klippi K:sta tän päivän keikalta jossa K on yleisön seassa tanssimassa, Jesse vahtii. Niin kai näissä peräkylien piskuisissa homeisissa syömäläkeikoissa on se hyvä puoli että K voi tehdä tuommoista pitkästä aikaa, kun ei ole vaarana että rutistuu fanien väliin.
Toinen lohduttautumisen aihe tunnekrapulaan, niin Autiomaa nappasi nyt ykkössijan Youtuben Suomen musatrendauslistalla, ja siihen lasketaan vain Suomesta tulleet kuuntelut/katselut.

vierailija
Toinen lohduttautumisen aihe tunnekrapulaan, niin Autiomaa nappasi nyt ykkössijan Youtuben Suomen musatrendauslistalla, ja siihen lasketaan vain Suomesta tulleet kuuntelut/katselut.
Laitetaas sen kunniaksi linkki videoon. Mun mielestä tuo on myös visuaalisesti kaunis video, oon katsonut jo monta kertaa, enkä oo kyllästynyt.

vierailija
Milleköhän se tuntuu kun kumppani on viikon lomalla hotin hyvännäköisen Boitsun kanssa, jota katselee silmiin uppoutuneen rakastuneesti?
Aisankannattajan roolissa nuo naapurin eukot on vahvoja. Ainakin niin kauan kuin rahaa on käytettävissä. Tiedän useita tapauksia, joissa mikään ei hätkähdytä, kyyneleet pyyhitään kunhan taloudellinen asema on hyvä.

vierailija
Tää on kyllä mielenkiintoista, tai jollain tavalla musta erikoista, että edelleen on kuvioissa ilmeisesti tän perusteella, ja Kärtsä sydänsilmin lomalla. Ilman shipparin silmiä ne kuvat kyllä hehkui tavallista lomarentoutumista enemmän. Ja siihen avoimeen suhteeseen en kyllä usko.
Tyypillinen vaaka, ei pysty päätöksiin. Mieluummin pysyy tutussa ja turvallisessa kuin lähtee tuntematonta kohti.

vierailija
Mä en kyllä tajua tätä että oma kumppani ei saisi ketään katsoa. Ihmiset ihastuu, ei sille minkään mahda. Ja joku bojan on tosi upea, kyllä sitä mielikseen katselee aika monikin, ja varmasti näkyy naamasta mitä ajattelee sitä katsellessa. Mutta jos jokainen ois aina valmis pettämään heti kun näkee jonkun upean tyypin, niin eihän bojankaan voisi tehdä ikinä mitään kenenkään kanssa. Aika rakastuneesti sitä tuijottaa myös esim Kris ja välillä suorastaan himoiten sitä katsoo Jan, ja vissiin niittenkin parisuhteet on ihan kasassa vaikka Bojan häiritsee olemassaolollaan heitäkin hyvin intiimeissä olosuhteissa.

vierailija
En voinut olla nauramatta sun kommentille, sulla on tilannekomiikka niin hyvin hallussa. Kuulostaahan tuo pahalta, mutta itse jotenkin näen asian valoisammin. Kriitikoiden arvioit on usein sellaisia, että ne voi pistää toisesta korvasta ulos. Se on todistettu jo miljoonia kertoja, että kriitikot lyttää ja kansa tykkää. Nyt on käynnistymässä pukkujoulukausi ja K otetaan taatusti hyvin vastaan. Se on tämä suomalaisten kyyninen asenne, mikä on saanut vallan tässäkin kohtaan. Ei osata arvostaa tarpeeksi niitä kotimaan keikkapaikkoja ”hienojen eurooppalaisten” jälkeen. Mä jotenkin ajattelen, että K ei ajattele noin.

vierailija
Mä en kyllä tajua tätä että oma kumppani ei saisi ketään katsoa. Ihmiset ihastuu, ei sille minkään mahda. Ja joku bojan on tosi upea, kyllä sitä mielikseen katselee aika monikin, ja varmasti näkyy naamasta mitä ajattelee sitä katsellessa. Mutta jos jokainen ois aina valmis pettämään heti kun näkee jonkun upean tyypin, niin eihän bojankaan voisi tehdä ikinä mitään kenenkään kanssa. Aika rakastuneesti sitä tuijottaa myös esim Kris ja välillä suorastaan himoiten sitä katsoo Jan, ja vissiin niittenkin parisuhteet on ihan kasassa vaikka Bojan häiritsee olemassaolollaan heitäkin hyvin intiimeissä olosuhteissa.
Pakko lisätä sun kommenttiin sellainen, että myös B katsoo näitä kaikkia rakastuneesti. Se taitaa olla hänen peruskatseensa; lämmin, sosiaalinen, tunteellinen jne. Jokerit vaan osaa sen puolen hyvin ja siksi me heistä tykätäänkin.❤

vierailija
En mä ole nähnyt kyllä Krisin ilmeissä kuin ihan normaalia hyväntuulisuutta kun katsoo Boitsua, samoin Janin. K sen sijaan katsoi varmaan koko sen loman rakastuneesti Boitsua, sillä on siinä ihan eri ilme kuin muille kavereilleen.
Mahtaa olla kivaa olla kotona naispuolisena kumppanina, jota ei välttämättä tuolla ilmeellä katsotakaan ja biiseissäkin kerrotaan, miten kanssasi on vain tyhjä olo.

Yhteistyössä