Onnenarpa ja Janne Antin

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Janne taitaa tällä palstalla kun viettää päivänsä, sängyssä löhöten ja Naturdiettiä hörppien. Joten mitäs mieltä sinä Janne olet siitä minun mielipiteestäni että.... Aika kaksinaamaista sinulta Janne mennä neuvomaan toista koiranomistajaa koiran kuplamuovileikeistä, kun itse et siedä pienintäkään neuvoa muilta... Miksi sinä saat neuvoa muita, mutta muut ei saa neuvoa sinua? Miksi sinä otat sen henkilökohtaisena hyökkäyksenä, jos joku hyvää hyvyyttään koittaa neuvoa sinua jossain? Sinä blokkaat tuon ihmisen ja teet rikosilmoituksen sen takia, että hän erehtyi neuvomaan sinua....
Joku on rakastunut Janneen. Ooh ihanaa. Koska ei se muuten kirjoittaisi miehestä noin innoissaan ja joka käänteessä. Elää mielikuvitusmaailmassa Jannen kanssa. Kirjoittelee täälläkin jo hänelle. Hyvin outo henkilö.

vierailija
Miksi sinua kiinnostaa Jannen toimet noin paljon? Mikä hänessä viehättää sinua? Olen kiinnostunut.
Ei minua viehätä Jannessa yhtään mikään. Mutta Janne on mielenkiintoinen seurattava kaksinaamaisuuteensa ja tekopyhyytensä takia. Sanoo yhtä, tekee toista. Asiat joita Janne ei siedä kohdistuvan itseensä, hän tekee niitä kuitenkin muille. Se on jokseenkin ristiriitaista, ja siksi mielenkiintoista seurattavaa.

Janne sanoo ei saa kiusata, kiusaa kuitenkin itse.

Janne sanoo minua ei saa neuvoa, neuvoo kuitenkin itse muita (pyytämättä.)

Janne irvailee vähävaraisille seuraajilleen, kun nämä Jannen sanoin kitisevät maksullisesta liveshowsta.

Tässä nyt vain jäävuoren huippu Jannen kaksinaamaisesta touhusta. Esimerkkejä olisi miljoonittain, mutta en käytä päivääni niiden kirjaamiseen. Mitä suotta, kun ette te Janne-fanit ei taas noissa esimerkeissäkään mitään väärää.

vierailija
Ei minua viehätä Jannessa yhtään mikään. Mutta Janne on mielenkiintoinen seurattava kaksinaamaisuuteensa ja tekopyhyytensä takia. Sanoo yhtä, tekee toista. Asiat joita Janne ei siedä kohdistuvan itseensä, hän tekee niitä kuitenkin muille. Se on jokseenkin ristiriitaista, ja siksi mielenkiintoista seurattavaa.

Janne irvailee vähävaraisille seuraajilleen, kun nämä Jannen sanoin kitisevät maksullisesta liveshowsta.

Tässä nyt vain jäävuoren huippu Jannen kaksinaamaisesta touhusta. Esimerkkejä olisi miljoonittain, mutta en käytä päivääni niiden kirjaamiseen. Mitä suotta, kun ette te Janne-fanit ei taas noissa esimerkeissäkään mitään väärää.
Tottakai sinua viehättää. Et muuten seuraisi kaikkea mitä hän tekee. Vai haluatko mieluummin myöntää että olet vähän pipi?

vierailija
Te olette menneet täällä jo kunnianloukkaus linjalla. Se ei ole sananvapautta vaan rikos.
Haepa kuule esimerkiksi yksi kunnianloukkaus-viesti täältä! Ja älä viitsi kiemurrella että "En jaksa selata viestejä taaksepäin..." Mä haluan nähdä yhdenkin viestin joka täyttää rikoksen tunnusmerkit!! Joten alapa etsimään, minä odottelen.

vierailija
Jannehan voisi järjestää fani tapaamisia päivällisen merkeissä kauempana asuvi,le faneilleen.
Ja nämä fanit joutuisi sitten siitäKIN maksamaan? Fanit maksaisivat siitä, että Janne tulee syömään päivällistä heidän luokseen Ivaloon? Fanit maksaisivat Jannen hurmaavasta seurasta, Jannen matkakulut ja Jannen majoituksen. Jos fanit haluavat että Janne ottaa myös kuuluisat koiransa mukaan, siitä tulee luonnollisesti myös tassulisä maksettavaksi.

vierailija
Ja nämä fanit joutuisi sitten siitäKIN maksamaan? Fanit maksaisivat siitä, että Janne tulee syömään päivällistä heidän luokseen Ivaloon? Fanit maksaisivat Jannen hurmaavasta seurasta, Jannen matkakulut ja Jannen majoituksen. Jos fanit haluavat että Janne ottaa myös kuuluisat koiransa mukaan, siitä tulee luonnollisesti myös tassulisä maksettavaksi.
Ajattelin että fanit matkustaisivat Helsinkiin ja tietenkin maksaisivat kulunsa itse ja tietenkin Jannen tekemästä päivällisestä ja seurasta..

vierailija
En ole edelleenkään saanut vastausta jannefaneilta

Miksi ilmiannatte vauvalla kaikki janneviestit

Ja miksi ette ilmianna niitä täällä ja käytätte kaiken vapaa-aikanne muiden kommentoijien haukkumiseen täällä?

Enkä tod aio selata 9000 viestiä, jos "joskus" olette vastanneet näihin kysymyksiin.

vierailija

Ja miksi ette ilmianna niitä täällä ja käytätte kaiken vapaa-aikanne muiden kommentoijien haukkumiseen täällä?

Enkä tod aio selata 9000 viestiä, jos "joskus" olette vastanneet näihin kysymyksiin.
Johan tähän vastasi ainakin kaksi ihmistä tänään.

vierailija

Samoin, ei viehätä minuakaan mutta oli mielenkiintoista kuunnella juttujaan onnenarvassa milloin mitäkin keksi, ihmettelin muutos ja osto maniaansa. Pika ostoina autoja, taloja, kesämökki ym. Nytkin 3 talon kulut.

vierailija
Nyt sitten Janne hehkuttaa vahingoniloisena kun Maikkarin tähtiarpaohjelma loppuu. Janne vittumaisesti heitti ilmoille kysymyksen että miksiköhän loppuu, eikö soittajia ole tarpeeksi... Eli selkeästi tarkoitti taas sitä että JANNEN aikana soittajia oli "miljoonia". Tuo että Janne pohti miksiköhän Tähtiarpa loppuu, kertoo taas siitä mikä täällä palstalla onkin jo tiedetty aikoja sitten. Janne ja Kana eivät ole enää väleissä. Muuten Janne olisi kuullut asiasta välittömästi Kanalta. Syitä välirikkoon voimme vain arvailla. Sellainen se herttainen Janne on, välit menee yhteen jos toiseenkin ihmiseen...

Janne myös arvosteli Tähtiarvan kusetusmeininkiä. Eikö tuo reppana oikeasti ymmärrä, että ihan tuota samaa kuraa hän juonsi pitkät 10 vuotta? Aivan yhtä lailla Janne vedätti soittajia Onnenarvassa. Tämäkin taas loistoesimerkki Jannen kaksinaamaisuudesta. Hän kritisoi Anne-Maria, Kanaa ja Katrieta kun juontavat tuollaista huijausohjelmaa. No sitä samaa teki Jannekin ja tekisi edelleenkin ellei olisi saanut potkuja. Mutta nyt Janne onkin joku ihmeen moraalinvartija joka ei koskaan suostuisi huijaamaan soittajilta rahat pois..

vierailija

En ole fani mutta älä hulluja yllytä. Ihan kiusallaan poistivat mielestäni. Poistelivat silloin kun Janne lähti onnenarvasta.

vierailija
Haepa kuule esimerkiksi yksi kunnianloukkaus-viesti täältä! Ja älä viitsi kiemurrella että "En jaksa selata viestejä taaksepäin..." Mä haluan nähdä yhdenkin viestin joka täyttää rikoksen tunnusmerkit!! Joten alapa etsimään, minä odottelen.
Vai että kuvittelet täällä on vaan yksi kommentti?

Kunnianloukkauksesta säädetään rikoslain 24 luvun 9 §:ssä. Pykälän mukaan kunnianloukkaukseen syyllistyy se, joka esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, taikka muuten halventaa toista.

vierailija
Janne se vasta varsinainen stalkkeri onkin 🤣 Esittää olevansa kiireinen yrittäjä, mutta kummasti vain on joka päivä aikaa tapittaa maikkarin ja nelosen arpaohjelmia 🤣 Janne ei hyväksy noiden ohjelmien vedätysmeininkiä, silti katselee päivittäin niitä 🤣 Jannella on sama juttu kuin Janne-stalkkaajilla. Mekään emme pidä Jannesta, silti seuraamme hänen tekemisiään. Sitä samaa tekee Jannekin tv-ohjelmien suhteeen.

PS. Kun Janne HAUKKUI Tähtiarpaa, eikös olisi nyt tuotannolla aika tehdä Jannesta rikosilmoitus?? Kunnianloukkauksesta ja maineen lokaamisesta....

vierailija
Nyt sitten Janne hehkuttaa vahingoniloisena kun Maikkarin tähtiarpaohjelma loppuu. Janne vittumaisesti heitti ilmoille kysymyksen että miksiköhän loppuu, eikö soittajia ole tarpeeksi... Eli selkeästi tarkoitti taas sitä että JANNEN aikana soittajia oli "miljoonia". Tuo että Janne pohti miksiköhän Tähtiarpa loppuu, kertoo taas siitä mikä täällä palstalla onkin jo tiedetty aikoja sitten. Janne ja Kana eivät ole enää väleissä. Muuten Janne olisi kuullut asiasta välittömästi Kanalta. Syitä välirikkoon voimme vain arvailla. Sellainen se herttainen Janne on, välit menee yhteen jos toiseenkin ihmiseen...

Janne myös arvosteli Tähtiarvan kusetusmeininkiä. Eikö tuo reppana oikeasti ymmärrä, että ihan tuota samaa kuraa hän juonsi pitkät 10 vuotta? Aivan yhtä lailla Janne vedätti soittajia Onnenarvassa. Tämäkin taas loistoesimerkki Jannen kaksinaamaisuudesta. Hän kritisoi Anne-Maria, Kanaa ja Katrieta kun juontavat tuollaista huijausohjelmaa. No sitä samaa teki Jannekin ja tekisi edelleenkin ellei olisi saanut potkuja. Mutta nyt Janne onkin joku ihmeen moraalinvartija joka ei koskaan suostuisi huijaamaan soittajilta rahat pois..
Eikä tarkoittanut. Taas keksit omiasi. Ihme tyyppi olet ettet vaan osaa kertoa asioita totuudenmukaisesti. Onko se niin vaikeaa sinulle?

”Eli selkeästi tarkoitti taas sitä että JANNEN aikana soittajia oli "miljoonia".

vierailija
Vai että kuvittelet täällä on vaan yksi kommentti?

Kunnianloukkauksesta säädetään rikoslain 24 luvun 9 §:ssä. Pykälän mukaan kunnianloukkaukseen syyllistyy se, joka esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, taikka muuten halventaa toista.
LÄSSYN LÄSSYN LÄÄ! Ja nyt niitä esimerkkejä kehiin!!!!!!! Ei tässä mitään lakipykäliä tarvita vaan niitä ESIMERKKEJÄ!!!!!!!!

vierailija

Valehtelit viimeeksikin Jannen ja Kanan välirikosta mitä ei ollut. Ja taas valehtelet samasta asiasta. Mikä mielisairaus sulla on?

vierailija
Ja sinulle joka tuon lakipykälän tänne kopsasit.... Kai sinä tiedät että kunnianloukkaus ei täyt
Valehtelit viimeeksikin Jannen ja Kanan välirikosta mitä ei ollut. Ja taas valehtelet samasta asiasta. Mikä mielisairaus sulla on?
Miksi Janne sitten kyselee facessa että miksiköhän Tähtiarpa loppuu.... Miksei kysy YSTÄVÄLTÄÄN Kanalta??????????

Yhteistyössä