Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Elämällä on paljon muotoja mutta yksi ylitse muiden on rakkaus. Se lähentää kahta atomitäärisen pientä hiukkasta koko maailmankaikkeudessa ja saa heidät fuusioitumaan suhdeloksi.

Hyvää yötä 🌹-nainen 🩷🩵

vierailija
Laitoin kerran eräälle privaviestinä emojin, jossa oli tähti. Ajatus oli, että hän näkisi tähdenlennon ja saisi toivoo mitä vaan - tai että olisi edes kysynyt, miksi laitoin sen. Pieleen meni sekin ajatus, mutta yritys vilpitön. Kun molemminpuolista arvostusta ei ole, on ihan sama mitä toiselle laittaa. Se kaikki joko ignoorataan tai pidetään loukkauksena. Kun taas molemminpuoliset tunteet on, silloin kaikki viestit noteerataan välittömästi.

vierailija
Laitoin kerran eräälle privaviestinä emojin, jossa oli tähti. Ajatus oli, että hän näkisi tähdenlennon ja saisi toivoo mitä vaan - tai että olisi edes kysynyt, miksi laitoin sen. Pieleen meni sekin ajatus, mutta yritys vilpitön. Kun molemminpuolista arvostusta ei ole, on ihan sama mitä toiselle laittaa. Se kaikki joko ignoorataan tai pidetään loukkauksena. Kun taas molemminpuoliset tunteet on, silloin kaikki viestit noteerataan välittömästi.
En usko, että on noin yksinkertaista. Ihmiset toimivat hätäpäissään monin tavoin.

vierailija
Jep. +mulla menee hetki, jotta keksin mielestäni jotain järkevää vastausta. Eikä ihan hetkikään.

vierailija
En usko, että on noin yksinkertaista. Ihmiset toimivat hätäpäissään monin tavoin.
Tulee mieleen hetki, kun poikaystävä lähetti aikoinaan viestin ja en ottanut sitä hyvällä vaan lähetin kaverilleni viestin, jossa haukuin poikaystävääni monin tavoin. Tokihan lähetin sen poikaystävälleni, enkä kaverilleni. Jälkikäteen ajatellen ihan hyvä vain. Osoittautui mulkuksi "pojaksi".
Sivustalta.

vierailija
Itselleni tulee mieleen hetki kun luulin että ollaan vihdoinkin löydetty toisemme ja kaikki on hyvin, "alkamassa". Samalla hetkellä KABOOM!! hänen kuvansa katosi whatsappista.
Hienosti luulin.

vierailija
Itselleni tulee mieleen hetki kun luulin että ollaan vihdoinkin löydetty toisemme ja kaikki on hyvin, "alkamassa". Samalla hetkellä KABOOM!! hänen kuvansa katosi whatsappista.
Hienosti luulin.
Minä olen poistanut itseni näkymästä muille kuin niille, jotka yhteystiedoissani. Multa tippui eräs mies pois sieltä, kun yhteinen ryhmämme lakkasi hänen osaltaan. Oli lähettänyt mulle suoraa viestiäkin, mutta en ollut siihen suoraan vastannut, joten en varmaan jäänyt muistiin. Hänen takiaan en poistanut tietojani vaan muiden urkkijoiden. Tosin ei mulla omaa kuvaa siellä ollut tavallaan vaan aivan muuta. Naapurin lapset on olleet tosi kiinnostuneita mun profiilikuvasta.🤣

Yhteistyössä