K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä jäin miettimään, että mitä jos B päätyisi yhteen jonkun miehen kanssa. Olisivatko nämä ihmiset onnellisia hänen puolestaan vai nousisiko kiukku siitä, kun kyseessä ei ole K? Vai olisiko se mies helpompi hyväksyä, kuin nainen?
Mä ainakin voin sanoa, että en tietenkään niin onnellinen kuin jos päätyisi yhteen K:n kanssa, mutta ehdottomasti se ois mulle ok ja helpompi niellä kuin suhde naisen kanssa. Koska voisin silloin ajatella, että näin oikein ja myös, että ei saanut K:ta koska tämä haluaa jatkaa naisen kanssa. Se ois paha jos K:kin päätyisi tahollaan eri miehen kanssa suhteeseen! 😆
Mutta muuten voisi ajatella, että näin oikein, B oli rakastunut K:hon mutta ei vain saanut tätä.
Enkä nyt siis väitä, että näen oikein. En tiedä.
 
vierailija
Joo todellakin ihmiset näkee asioita eri tavalla. Parin frendin kanssa pidetään leffapäiviä ja oon huomannut, että hyvinkin usein ollaan eri mieltä parien kemoista. Mun mielestä on kemiaa ja toisen mielestä ei yhtään. Eli varmasti tässäkin kaikki tulkitsee miten tulkitsee.
 
vierailija
Mä ainakin voin sanoa, että en tietenkään niin onnellinen kuin jos päätyisi yhteen K:n kanssa, mutta ehdottomasti se ois mulle ok ja helpompi niellä kuin suhde naisen kanssa. Koska voisin silloin ajatella, että näin oikein ja myös, että ei saanut K:ta koska tämä haluaa jatkaa naisen kanssa. Se ois paha jos K:kin päätyisi tahollaan eri miehen kanssa suhteeseen!
Mutta muuten voisi ajatella, että näin oikein, B oli rakastunut K:hon mutta ei vain saanut tätä.
Enkä nyt siis väitä, että näen oikein. En tiedä.
Mitä sillä on väliä näitkö oikein vai et, etkö pysty muuttamaan sitä näkökantaa? B:n elämähän se on.
 
vierailija
Bluzan työnimi ennen Bluzaa tarkotti Muusaa. Sori en nyt muista yhtään miten se kirjotettiin serbiaksi/sloveeniksi.
Tais olla musavideokin päässä valmiina tuossa vaiheessa, ja nimi vaihdettin ettei se olisi niin ilmiselvän yksi yhteen musavideon konseptin kanssa. Tyyliin biisin nimi on Muusa ja kappas, videolla on se muusa. Nyt oli kiinnostavampi kombo.
 
vierailija
Näkeminen ja näkökanta ovat eri asioita.
Tarkoitan sitä koko perspektiiviä, mistä käsin tarkastelet asioita. Jos joku asia osoittaisi ne perusteet virheellisiksi, etkö pysty siirtymään eteenpäin ja muuttamaan niitä? Kysyn tosissani, koska itse kyllä pyrin tekemään niin, että tarkastelen asioita uudelleen ja muutan mielipiteitäni, jos huomaan etteivät ne asiat, mihin olen aiemmat mielipiteeni perustanut, pidä paikkaansa.
 
vierailija
Tarkoitan sitä koko perspektiiviä, mistä käsin tarkastelet asioita. Jos joku asia osoittaisi ne perusteet virheellisiksi, etkö pysty siirtymään eteenpäin ja muuttamaan niitä? Kysyn tosissani, koska itse kyllä pyrin tekemään niin, että tarkastelen asioita uudelleen ja muutan mielipiteitäni, jos huomaan etteivät ne asiat, mihin olen aiemmat mielipiteeni perustanut, pidä paikkaansa.
No, ne samat seikat pätee (esim vähän kaapissa olleisiin) homoihin kyllä. Että vähän vaikea muuttaa.
 
vierailija
Tais olla musavideokin päässä valmiina tuossa vaiheessa, ja nimi vaihdettin ettei se olisi niin ilmiselvän yksi yhteen musavideon konseptin kanssa. Tyyliin biisin nimi on Muusa ja kappas, videolla on se muusa. Nyt oli kiinnostavampi kombo.
Häh? Biisissä lauletaan tänä iltana olet muusani. Eli kyllä se siellä on se muusa. Kai kuulijat nyt miettii kenelle tässä lauletaan, muusalleni.
Ei naiselleni, vaan miehelleni 🎵
 
vierailija
Passin livestä oli puhe minusta.
Joo, munkn mielestä K sanoisen niin että siinä viitattiin toiseen passiliveen, ei yleiseen insta-liveen. Tilanne oli se että K:n livetyaika oli loppumassa (piti mennä lepäämään) ja K scrollasi että onkohan passichatissä vielä paljon kysymyksiä joihin ei ehtinyt vastata, ja huomasi että niitä kysymyksiä oli paaaaljon, ja siitä K sitten heitti Mikelle että pitäiskö pitää vielä yksi live kiertueen jälkeen. Eli tarkoituksena jatkaa sitä q&a:ta ja vastata useampiin kysymyksiin jotka tuli sinne chattiin.

Itse luulen että levy-julkkarille tulee myös ihan perinteinen live instaan kuten se on tähänkin asti tehnyt. Ja toi q&a formaatti on juttu joka toteutetaan sit lisäksi passin puolella. On varmaan muutenkin kivempi tehdä q&a vähän pienemmässä kontrolloidussa tilanteessa kuin suoraan julkisessa instassa...
 

Yhteistyössä