vierailija
Minä olen nainen ja sanon suoraan että kunnioitan miestä joka näkee tekopaskan läpi voihan ne painaa ja sönköttää rakkaudesta pidempään tai sitten ihan vaan pikainen pussien tyhjennys
Tekotissit kiinnostaa kaikkia miehiä. ai tissimies,tuutko panee mulla on aidot isot-siis todella isot
Riina Palanderin silikonit olivat hajonneet palasiksi, kun hän oli kolaroinut hevostensa kanssa. Jos joku mies ihailee valtavia hinkkejä, kannattaa vierailla tai katsoa näytöltä, kun lehmää lypsetään. Palstan Siementäjä ottakoon viestistäni vinkin ja hoidelkoon seuraavan stondiksensa uudella kikalla.Tekotissit kiinnostaa kaikkia miehiä.
Älä puhu kaikista, kun et tiedä. Ei kaikkia kiinnosta luonnottomuus. Minusta kaunein on meikitön nainen saunanraikkaana. Enkä kaipaa silikoneja.Tekotissit kiinnostaa kaikkia miehiä.
En enää välitä saunomisesta. Sain siitä aikoinaan tarpeeksi. Saunani toimii varastona, ja samalla säästän sähköä.Älä puhu kaikista, kun et tiedä. Ei kaikkia kiinnosta luonnottomuus. Minusta kaunein on meikitön nainen saunanraikkaana. Enkä kaipaa silikoneja.
Eivät kiinnosta.Tekotissit kiinnostaa kaikkia miehiä.
Kruuttiksen vaimo on luultavasti poistattanut alimmat kylkiluunsa ukkonsa takia. Rintaliivien kokonumeroista palstan ikiaikainen miesoletettu on pihalla kuin muovilumiukko.isot 715517 ja /ce + kapea vyötärö
Voisit hyvin lähteä kanssani Kiinanreissulle. Meille ei varmaankaan syntyisi eturistiriitoja. Tässä Echo Yue - tarkoittako @Echo kaikkialla isoja tìssejä?isot 715517 ja /ce + kapea vyötärö
Kysy pikemminkin, montako litraa muovia on noihin pumpattu.Voisit hyvin lähteä kanssani Kiinanreissulle. Meille ei varmaankaan syntyisi eturistiriitoja. Tässä Echo Yue - tarkoittako @Echo kaikkialla isoja tìssejä?
Toivottavasti tuo ei ollut viittaus johonkin sinulle tapahtuneeseen....Kysy pikemminkin, montako litraa muovia on noihin pumpattu.