Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se luetun ymmärtäminen, se luetun ymmärtäminen Kyse oli nyt siitä MAKSANKO minä jonkun somesisällöstä vai en! Jos ymmärtäisit lukemasi, olisit tajunnut että minä kyllä seuraan eri julkkisten sometilejä, MUTTA maksuttomia sellaisia! Sellaista julkkista ei ole maan päällä, jonka MAKSULLISESTA sisällöstä menisin maksamaan. En EDES Janne Jumala Antinin sisällöstä.
No hienoa. Eli sun ei kannata nostattaa sun sykettä enää. Kato kun oli helppoa. Eikä sun tarvitse huutaa.
 
vierailija
Nyt olen saanut yliannostuksen typeristä Janne-faneista tältä päivää. En enää jaksa vängätä teidän kanssa tänään, pelkään että muutun vielä yhtä tyhmiksi kuin tekin olette. Joten oikein antoisaa illanjatkoa teille rakkauspakkauksille 😘 Koittakaa pärjätä vaikka ette pääsekään tältä erää enää haastamaan riitaa. Voimia ja jaxuhalit 😘
 
vierailija
Se luetun ymmärtäminen, se luetun ymmärtäminen Kyse oli nyt siitä MAKSANKO minä jonkun somesisällöstä vai en! Jos ymmärtäisit lukemasi, olisit tajunnut että minä kyllä seuraan eri julkkisten sometilejä, MUTTA maksuttomia sellaisia! Sellaista julkkista ei ole maan päällä, jonka MAKSULLISESTA sisällöstä menisin maksamaan. En EDES Janne Jumala Antinin sisällöstä.
Ja sitten toiset maksaa. Antaa heidän maksaa. Ei tule rahat sinun tililtä. Kuka päätti että juuri sinun tyylisi on se oikea?
 
vierailija
Nyt olen saanut yliannostuksen typeristä Janne-faneista tältä päivää. En enää jaksa vängätä teidän kanssa tänään, pelkään että muutun vielä yhtä tyhmiksi kuin tekin olette. Joten oikein antoisaa illanjatkoa teille rakkauspakkauksille Koittakaa pärjätä vaikka ette pääsekään tältä erää enää haastamaan riitaa. Voimia ja jaxuhalit
Luulin että olisit lähtenyt aikoja sitten, niin sitä uhosit. Yritä nyt sitten pitää sanasi.
 
vierailija
Marraskuun tarjous!
Nyt sinulla on mahdollista kuulla Jannen "iltasadut" omassa kodissasi (minun erillisessä ja yksityisessä fb-ryhmässä) kun se Sinulle parhaiten sopii. Sadut koostuvat minun oikeasta elämästäni, menneisyydestä, nykyajasta tai tulevaisuuden suunnitelmista.
-SINÄ kuulet näistä ensimmäisenä, hintaan 29€ / viikko! 😉
-Viikko kerralla ja jokaiselle viikonpäivälle uusi "satu".
Laita osallistumispyyntö yv:nä ja saat linkin ryhmään.
Tervetuloa! ❤
ps. Kommentti kentässä on erittäin lyhyt näyte (huom vain näyte) mitä voit odottaa. 🙂
#iltasatu #janneantin
 
vierailija
Marraskuun tarjous!
Nyt sinulla on mahdollista kuulla Jannen "iltasadut" omassa kodissasi (minun erillisessä ja yksityisessä fb-ryhmässä) kun se Sinulle parhaiten sopii. Sadut koostuvat minun oikeasta elämästäni, menneisyydestä, nykyajasta tai tulevaisuuden suunnitelmista.
-SINÄ kuulet näistä ensimmäisenä, hintaan 29€ / viikko!
-Viikko kerralla ja jokaiselle viikonpäivälle uusi "satu".
Laita osallistumispyyntö yv:nä ja saat linkin ryhmään.
Tervetuloa!
ps. Kommentti kentässä on erittäin lyhyt näyte (huom vain näyte) mitä voit odottaa.
#iltasatu #janneantin
Kuulostaa kivalta. Jos on varaa ja halua, mikä ettei.
 
vierailija
Nää Jannen bisnesideat menee kyllä aina vaan naurettavammiksi Ensin oli se tassuterapia 70€/1.5h. FAIL! Sitten koitettiin kaupustella yksityistä päivällistä tai illallista Jannen luona 69€/2h. FAIL! Ja nyt sitten tämäkin vielä!!!
Tuolla rahalla saa kunnon ravintolasta illallisen , on kotiruoalle kova hinta jonka saa tehtyä edullisimmin 3e / vuoka.
 
vierailija
Nyt olen saanut yliannostuksen typeristä Janne-faneista tältä päivää. En enää jaksa vängätä teidän kanssa tänään, pelkään että muutun vielä yhtä tyhmiksi kuin tekin olette. Joten oikein antoisaa illanjatkoa teille rakkauspakkauksille Koittakaa pärjätä vaikka ette pääsekään tältä erää enää haastamaan riitaa. Voimia ja jaxuhalit
Juu, fanien käytävä kuuntelee Jannen iltasatuja.
 
vierailija
Voi hellanlettas. Janne tulee nuo tasan samat lätinät länkyttämään facesivuillaan tai liveshowssaan. Se porkkana tässä on nyt se, että maksamalla kuulet nuo scheisset ENSIMMÄISENÄ. Jep. Mitään sellaisia salaisuuksia et tule kuulemaan, mitä et kuulisi seuraamalla Jannen MAKSUTONTA sivua. Ja sitten heitän oman veikkaukseni kehiin. Se on max. 2 viikkoa ja "iltasadut" on mystisesti kadonneet Jannen palvelutarjonnasta. Ei asiakkaita, ei iltasatuja.

"-SINÄ kuulet näistä ensimmäisenä, hintaan 29€ / viikko! "
Jannen elämän tarinat kuultu jo onnenarpaa juontaessaan. On erikoisia jotkut palvelunsa.
 

Yhteistyössä