Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt mä oon oikeesti jo sanaton. Mä olen kyllä tiennyt että Janne faneineen on lievästi sanottuna tyhmää sakkia. Mutta että näin tyhmää!! En ois kyllä ikinä uskonut. Kaikki mitä Janne tekee, uppoaa faneihin kuin veitsi sulaan voihin. Huh huh. Luulin jo nähneeni kaiken, vaan kuinka väärässä olinkaan.
Älä enää ihmettele. Onko sinun kasvot nyt ihan tulipunaiset, kun raivoat siellä yksinäsi ihmisistä ja heidän tavoistaan käyttää omat rahansa? Hmmm. Jopas on.
 
vierailija
Nyt mä oon oikeesti jo sanaton. Mä olen kyllä tiennyt että Janne faneineen on lievästi sanottuna tyhmää sakkia. Mutta että näin tyhmää!! En ois kyllä ikinä uskonut. Kaikki mitä Janne tekee, uppoaa faneihin kuin veitsi sulaan voihin. Huh huh. Luulin jo nähneeni kaiken, vaan kuinka väärässä olinkaan.
Ethän ollut sanaton kun kirjoitit tuon. Ois ollut parempi olla sanaton.
 
vierailija
Miksei Janne voisi mennä oikeisiin töihin? Siivoamaan pääsisi varmasti tai puhelinmyyjäksi. Nuo epäonnistuvat bisnesviritykset on kyllä surullisen naurettavia. Joo kovasti herra kyllä yrittää, mutta kun ei siitä yrittämisestä tule yhtään mitään.
Miten voi siivoojaksi alkaa? Ottaako lemmikit aina mukaansa? Antaa Jn yrittää ja tehdä mitä haluaa. Ei se meiltä ole pois.
 
vierailija
Nyt mä oon oikeesti jo sanaton. Mä olen kyllä tiennyt että Janne faneineen on lievästi sanottuna tyhmää sakkia. Mutta että näin tyhmää!! En ois kyllä ikinä uskonut. Kaikki mitä Janne tekee, uppoaa faneihin kuin veitsi sulaan voihin. Huh huh. Luulin jo nähneeni kaiken, vaan kuinka väärässä olinkaan.
Mikä sinua vaivaa tässä? Että ihmiset päättävät omasta elämästään ja teoistaan?
 
vierailija
Jannen kommenttikentässä näyte millaisia nämä "iltasadut" tulee olemaan. Erittäin unettavalla, laiskalla äänellä kertoilee kuinka joku pikkupoika keksi Tapanilassa tehdä jollekin kadulle halloween-kadun. Jannekin kävi siellä, ja joulupukki.

Jep. Tuollaisesta sonnasta sitten jotkut aivopestyt fanit menee vielä maksamaan 😂
 
vierailija
Jannen kommenttikentässä näyte millaisia nämä "iltasadut" tulee olemaan. Erittäin unettavalla, laiskalla äänellä kertoilee kuinka joku pikkupoika keksi Tapanilassa tehdä jollekin kadulle halloween-kadun. Jannekin kävi siellä, ja joulupukki.

Jep. Tuollaisesta sonnasta sitten jotkut aivopestyt fanit menee vielä maksamaan
Jep. Antaa heidän maksaa. Ei kuulu sulle eikä muuta sun elämää huonompaan eikä parempaan. Vai muuttaako? Ois aika hurjaa jos muuttaisi.
 
vierailija
Jannen kommenttikentässä näyte millaisia nämä "iltasadut" tulee olemaan. Erittäin unettavalla, laiskalla äänellä kertoilee kuinka joku pikkupoika keksi Tapanilassa tehdä jollekin kadulle halloween-kadun. Jannekin kävi siellä, ja joulupukki.

Jep. Tuollaisesta sonnasta sitten jotkut aivopestyt fanit menee vielä maksamaan
Mikä sinua vaivaa siinä, että ihmiset käyttävät rahansa mihin haluavat? En ymmärrä miten tämä suututtaa sinua niin paljon. Onko siellä sinun mummu ja pappa maksamassa? Vai joku muu jonka tunnet? Koska jos ei ole, niin ei vaikuta sinuun. Ihan turhaan huudat tästä. Ja vieläpä näin kovaa.
 
vierailija
Mikä sinua vaivaa siinä, että ihmiset käyttävät rahansa mihin haluavat? En ymmärrä miten tämä suututtaa sinua niin paljon. Onko siellä sinun mummu ja pappa maksamassa? Vai joku muu jonka tunnet? Koska jos ei ole, niin ei vaikuta sinuun. Ihan turhaan huudat tästä. Ja vieläpä näin kovaa.
Sitä ärsyttää, että hän itse ei nyt pääse stalkkaamaan niitä tarinoita 😊. Muuten ei riehuisi noin.
 
vierailija
Eikä ole pystynyt selittämään miksi toisten elämä saa hänet vihaiseksi.
Nämä muiden elämän tuijottajat ovat rasittavia siinä, että tuijottavat jotain josta eivät edes pidä ja sitten kertovat siitä tosi suureen ääneen. Mitä järkeä siinä on? Mutta siis joo takuulla tuota tyyppiä rietoo, että nuo on maksun takana ja nyt häneltä jää paljon Jannen elämästä uupumaan. Voi voi.
 
vierailija
Sitä ärsyttää, että hän itse ei nyt pääse stalkkaamaan niitä tarinoita . Muuten ei riehuisi noin.
Voi hellanlettas. Janne tulee nuo tasan samat lätinät länkyttämään facesivuillaan tai liveshowssaan. Se porkkana tässä on nyt se, että maksamalla kuulet nuo scheisset ENSIMMÄISENÄ. Jep. Mitään sellaisia salaisuuksia et tule kuulemaan, mitä et kuulisi seuraamalla Jannen MAKSUTONTA sivua. Ja sitten heitän oman veikkaukseni kehiin. Se on max. 2 viikkoa ja "iltasadut" on mystisesti kadonneet Jannen palvelutarjonnasta. Ei asiakkaita, ei iltasatuja.

"-SINÄ kuulet näistä ensimmäisenä, hintaan 29€ / viikko! 😉"
 
vierailija
Voi hellanlettas. Janne tulee nuo tasan samat lätinät länkyttämään facesivuillaan tai liveshowssaan. Se porkkana tässä on nyt se, että maksamalla kuulet nuo scheisset ENSIMMÄISENÄ. Jep. Mitään sellaisia salaisuuksia et tule kuulemaan, mitä et kuulisi seuraamalla Jannen MAKSUTONTA sivua. Ja sitten heitän oman veikkaukseni kehiin. Se on max. 2 viikkoa ja "iltasadut" on mystisesti kadonneet Jannen palvelutarjonnasta. Ei asiakkaita, ei iltasatuja.

"-SINÄ kuulet näistä ensimmäisenä, hintaan 29€ / viikko! "
Mitä sitten? Mikä sua vaivaa tässä?
 
vierailija
Voi hellanlettas. Janne tulee nuo tasan samat lätinät länkyttämään facesivuillaan tai liveshowssaan. Se porkkana tässä on nyt se, että maksamalla kuulet nuo scheisset ENSIMMÄISENÄ. Jep. Mitään sellaisia salaisuuksia et tule kuulemaan, mitä et kuulisi seuraamalla Jannen MAKSUTONTA sivua. Ja sitten heitän oman veikkaukseni kehiin. Se on max. 2 viikkoa ja "iltasadut" on mystisesti kadonneet Jannen palvelutarjonnasta. Ei asiakkaita, ei iltasatuja.

"-SINÄ kuulet näistä ensimmäisenä, hintaan 29€ / viikko! "
Ok. Ehkä ne katoaa ja ehkä ei. Kyllä osaat raivota pienestä asiasta.
 
vierailija
Voi hellanlettas. Janne tulee nuo tasan samat lätinät länkyttämään facesivuillaan tai liveshowssaan. Se porkkana tässä on nyt se, että maksamalla kuulet nuo scheisset ENSIMMÄISENÄ. Jep. Mitään sellaisia salaisuuksia et tule kuulemaan, mitä et kuulisi seuraamalla Jannen MAKSUTONTA sivua. Ja sitten heitän oman veikkaukseni kehiin. Se on max. 2 viikkoa ja "iltasadut" on mystisesti kadonneet Jannen palvelutarjonnasta. Ei asiakkaita, ei iltasatuja.

"-SINÄ kuulet näistä ensimmäisenä, hintaan 29€ / viikko! "
Ootko somessa? Ja siis olet kun näet Jn sivun. Sinun pitäisi sitten tietää että tämä on ihan yleistä nykyään. Ei iso juttu.
 
vierailija
Ootko somessa? Ja siis olet kun näet Jn sivun. Sinun pitäisi sitten tietää että tämä on ihan yleistä nykyään. Ei iso juttu.
Mä en ole niin säälittävä että maksaisin kenellekään jostain somesisällöstä. Varsinkaan jollekin kaksinaamaiselle pikkujulkkikselle, joka kertoilee kuinka se ja se kissa saapui tänään hotlaan. Ooh! 😱 Ja sitten Janne leipaisi omenapiirakan! 😱 Joo kiitos mutta ei kiitos. Pystyn kyllä elämään ilman tuollaisia satuja. Mieluummin laitan sen 29€ sitten vaikka elöintensuojeluun tai ostan sillä rahalla vähävaraisen perheen lapselle joululahjan. Janne ei mun rahoja tule saamaan!
 
vierailija
Voi hellanlettas. Janne tulee nuo tasan samat lätinät länkyttämään facesivuillaan tai liveshowssaan. Se porkkana tässä on nyt se, että maksamalla kuulet nuo scheisset ENSIMMÄISENÄ. Jep. Mitään sellaisia salaisuuksia et tule kuulemaan, mitä et kuulisi seuraamalla Jannen MAKSUTONTA sivua. Ja sitten heitän oman veikkaukseni kehiin. Se on max. 2 viikkoa ja "iltasadut" on mystisesti kadonneet Jannen palvelutarjonnasta. Ei asiakkaita, ei iltasatuja.

"-SINÄ kuulet näistä ensimmäisenä, hintaan 29€ / viikko! "
Huudatko sä ihmisille jotka menee ravintolaan syömään, jos et itse sitä tekisi? Tämä menee ihan samaan kategoriaan, että ei kuulu sulle miten ihmiset rahansa käyttää.
 
vierailija
Mä en ole niin säälittävä että maksaisin kenellekään jostain somesisällöstä. Varsinkaan jollekin kaksinaamaiselle pikkujulkkikselle, joka kertoilee kuinka se ja se kissa saapui tänään hotlaan. Ooh! Ja sitten Janne leipaisi omenapiirakan! Joo kiitos mutta ei kiitos. Pystyn kyllä elämään ilman tuollaisia satuja. Mieluummin laitan sen 29€ sitten vaikka elöintensuojeluun tai ostan sillä rahalla vähävaraisen perheen lapselle joululahjan. Janne ei mun rahoja tule saamaan!
Ok tee se sitten mutta anna toisten myös tehdä mitä haluavat.
 
vierailija
Mä en ole niin säälittävä että maksaisin kenellekään jostain somesisällöstä. Varsinkaan jollekin kaksinaamaiselle pikkujulkkikselle, joka kertoilee kuinka se ja se kissa saapui tänään hotlaan. Ooh! Ja sitten Janne leipaisi omenapiirakan! Joo kiitos mutta ei kiitos. Pystyn kyllä elämään ilman tuollaisia satuja. Mieluummin laitan sen 29€ sitten vaikka elöintensuojeluun tai ostan sillä rahalla vähävaraisen perheen lapselle joululahjan. Janne ei mun rahoja tule saamaan!
Jos pystyt elämään ilman niitä, miksi olet joka päivä Jannen sivulla lukemassa mitä hän tekee? Vähän ristiriidassa tuo siun lause.
 
vierailija
Jos pystyt elämään ilman niitä, miksi olet joka päivä Jannen sivulla lukemassa mitä hän tekee? Vähän ristiriidassa tuo siun lause.
Se luetun ymmärtäminen, se luetun ymmärtäminen 🤦🤦🤦 Kyse oli nyt siitä MAKSANKO minä jonkun somesisällöstä vai en! Jos ymmärtäisit lukemasi, olisit tajunnut että minä kyllä seuraan eri julkkisten sometilejä, MUTTA maksuttomia sellaisia! Sellaista julkkista ei ole maan päällä, jonka MAKSULLISESTA sisällöstä menisin maksamaan. En EDES Janne Jumala Antinin sisällöstä.
 

Yhteistyössä