K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Uus vlogi passissa! :D Bryssel vuorossa.
Ei mainittu mitään siitä aikatauluhässäkästä, skriinien pois jääminen mainittiin vain pikaisesti. Eli joko toi on niin arkipäivää kiertueilla että ei jäänyt edes mieleen laittaa vlogiin, tai sitten on alan yleistä kohteliaisuutta keikkapaikkaa kohtaan että niiden kömmä'hdyksiä ei roudita liikaa.
 
vierailija
Jos me saadaan discord/jodel kanava aikaan tällä porukalla, niin mä ainakin kehtaan siellä kuumistella Jania ihan kybällä. Ehkä siitä lähtisi huumorikin käyntiin. Heitätte sitten pihalle, jos jutut muuttuu liian rivoiksi. Toisaalta voisi seurata ensin, että miten tässä käy K&B shipille Discordin myötä. Vauvalla taas on hyvä tunnelma nyt parasta aikaa ja kivaa keskustelua K:sta. Mä kaipaan sitä yliampuvaa huumoria asiallisen keskustelun lisäksi.
Mä en oo vielä Jodelissa. Menen sinne kuitenkin varmaan jossain vaiheessa. Miten Jodelissa menee sen kirjoittajan tunnistamisen kanssa, onko siellä sama kuin Discordissa että numerosta näkee että oot se sama? Ei se mua sinänsä haittaa kyllä.
 
vierailija
Mä en oo vielä Jodelissa. Menen sinne kuitenkin varmaan jossain vaiheessa. Miten Jodelissa menee sen kirjoittajan tunnistamisen kanssa, onko siellä sama kuin Discordissa että numerosta näkee että oot se sama? Ei se mua sinänsä haittaa kyllä.
Niin ja kuinkahan paljon noihin yleensä päätyy ulkopuolista porukkaa sit lukemaan? Discordiin varmaan vähemmän?
 
vierailija
Jos me saadaan discord/jodel kanava aikaan tällä porukalla, niin mä ainakin kehtaan siellä kuumistella Jania ihan kybällä. Ehkä siitä lähtisi huumorikin käyntiin. Heitätte sitten pihalle, jos jutut muuttuu liian rivoiksi.🤣 Toisaalta voisi seurata ensin, että miten tässä käy K&B shipille Discordin myötä. Vauvalla taas on hyvä tunnelma nyt parasta aikaa ja kivaa keskustelua K:sta. Mä kaipaan sitä yliampuvaa huumoria asiallisen keskustelun lisäksi.
Peukutan viimeistä lausetta 👍
 
vierailija
Jaaha. Mitä ihmeen holhoamista se on, että kumoaa vääriä väitteitä? Jos joku väittää, että K ei ole postaillut mitään ja todellisuudessa on, pitäiskö sitä myötäillä? Omituista touhua.
Jotenkin näillä gf metsästävillä on pakonomainen tarve saada se sinne kiertueelle mukaan, jos joku on paniikissa niin ne, mutta syitä voi vain arvailla. Ei ole kyseistä henkilöä näkynyt, voi olla, ettei ole paikalla tai sitten on vaan opittu pitämään piilossa.
 

Yhteistyössä