K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No ei, keskenään ne on touhuilleet, aika selvä homma. B seurasi vielä Suomeenkin.
Ne on YSTÄVIÄ. Jos sä menisit sun ystävän kanssa lomalle niin ei kai siihen lähtökohtaisesti sisälly mitään sänkypuuhailuja?? Oon ollut monesti ystävien kanssa reissussa ja jaettu hotellihuone ja parisönky, ja siinä sängyssä on tasan nukuttu. Ei varmasti mitään muuta ole kellekään tullut pieneen mieleenkään.
 
vierailija
Ne on YSTÄVIÄ. Jos sä menisit sun ystävän kanssa lomalle niin ei kai siihen lähtökohtaisesti sisälly mitään sänkypuuhailuja?? Oon ollut monesti ystävien kanssa reissussa ja jaettu hotellihuone ja parisönky, ja siinä sängyssä on tasan nukuttu. Ei varmasti mitään muuta ole kellekään tullut pieneen mieleenkään.
No tottakai oli enemmän, kun B persikkansa kanssa 1,5 vuotta odottanut tätä tilaisuutta!
 
vierailija
Tää on tosi surullista. Ja se , että ihmiset vastailee hänelle niin saa siitä varmasti sen tyydytyksen. Vaikka olisi ainut sosiaalinen kontakti, ei silti pidä vastata, koska hänen täytyy huomata, että apua pitää hakea muualta.
Hei voidaan sopia näin, että olen tosiaan yksinäinen ja hullu apu tarvitseva ihminen, jos teidän mieli siitä ylenee ja on ok kirjoitella tuntemattomalle ihmiselle tälläisiä. Suutuin nyt sen verran ja koin kunniaa loukkaavana, että lupaan pitää nyt hetken taukoa tästä ketjusta. Onhan se totta, että näissä ketjuissa on liikaa tullut aikaa vietettyä, kun on ollut elämässä muutoin nyt vähän vaikeampaa ja vapaata aikaa liiennyt.
 
vierailija
Hei voidaan sopia näin, että olen tosiaan yksinäinen ja hullu apu tarvitseva ihminen, jos teidän mieli siitä ylenee ja on ok kirjoitella tuntemattomalle ihmiselle tälläisiä. Suutuin nyt sen verran ja koin kunniaa loukkaavana, että lupaan pitää nyt hetken taukoa tästä ketjusta. Onhan se totta, että näissä ketjuissa on liikaa tullut aikaa vietettyä, kun on ollut elämässä muutoin nyt vähän vaikeampaa ja vapaata aikaa liiennyt.
Just tulin palstalle ja loppupäästä aloin kelaamaan tätä. En tiedä kuka oot ja mistä tässä nyt on kyse, mutta kannattaa ottaa etäisyyttä välillä, jos täällä on tullut oltua liikaa. Iso suositus. Nämä palstat on aika sikolättejä välillä. Varmasti suurin osa on ihan kivoja ihmisiä, mutta kaikenlaista ikävää keskustelua ja ilkeilyä toisia kohtaan riittää. Ei kannata ottaa henkilökohtaisesti, kun kukaan ei oikeasti voi täällä toisiaan tunnistaa, vaikka niin kuvitellaan. Tsemppiä.
 

Yhteistyössä