K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eikä noi videot kerro mitään B:n suuntautumisesta. Kahden homonkin välinen kohtaus voi olla epäluonnollinen (esim. Lätkäjätkän Tuure ja Mikael), jos henkilöillä ei ole mitään mielenkiintoa toisiinsa. No Tuure taisi olla kiinnostunut Miksusta, mutta ei toisinpäin? Vaaditaan myös ammattitaitoa, että niistä kohtauksista tulee luonnollinen, mutta aina se ei onnistu, ei edes kahden heteron välillä. Mielenkiintoista vaan, että Holman Antti saa intiimit kohtaukset onnistumaan usein naistenkin kanssa, vaikka hän ei heihin tunne vetoa. Eli ammattitaito on a ja o, ei se sun suuntaus. Ehkä täällä on myös sellaista ihmisiä, jotka ei edes halua nähdä B:n suutelukohtauksen olevan hyvä, koska he haluaisivat naisen tilalle miehen. En tarkoita, että näin olisi kaikkien kohdalla, vaan jotkut ei oikeasti näe sitä kohtausta onnistuneena.
Mä pidän siitä suutelukohtauksesta kyllä, mutten siitä pään roikotuksesta ennen sitä.
 
vierailija
Tämä on omaa kuvitelmaasi, et yhtään tiedä mitä haluaa?
En tiedä en. Mutta perustan näkemykseni hänen sanomisiinsa ja siksi oletan, että hän tykkää naisista. Mulla ei ole tarvetta tehdä hänestä väkisin gayta niinkuin ei ole tarvetta myöskään väkisin vääntää hänelle suhdetta K:n tai S:n kanssa. Jos hän joskus antaa viitteitä siihen suuntaan, että hän tykkää miehistä ja haluaa miehen itselleen kumppanikseen, niin sekin on mulle täysin ok. Sitä ennen perustan näkemykseni hänen sanomisiinsa, ne on sen verran vahvasti ilmaistu. Eikä ole millään tavoin väärin täällä sanoa, että B etsii naista, koska hän on itsekin näin kertonut.
 
vierailija
En tiedä en. Mutta perustan näkemykseni hänen sanomisiinsa ja siksi oletan, että hän tykkää naisista. Mulla ei ole tarvetta tehdä hänestä väkisin gayta niinkuin ei ole tarvetta myöskään väkisin vääntää hänelle suhdetta K:n tai S:n kanssa. Jos hän joskus antaa viitteitä siihen suuntaan, että hän tykkää miehistä ja haluaa miehen itselleen kumppanikseen, niin sekin on mulle täysin ok. Sitä ennen perustan näkemykseni hänen sanomisiinsa, ne on sen verran vahvasti ilmaistu. Eikä ole millään tavoin väärin täällä sanoa, että B etsii naista, koska hän on itsekin näin kertonut.
Ei ole sanonut missään, että etsii naista, nyt kyllä vääristelet puheitaan?
 
vierailija
En tiedä en. Mutta perustan näkemykseni hänen sanomisiinsa ja siksi oletan, että hän tykkää naisista. Mulla ei ole tarvetta tehdä hänestä väkisin gayta niinkuin ei ole tarvetta myöskään väkisin vääntää hänelle suhdetta K:n tai S:n kanssa. Jos hän joskus antaa viitteitä siihen suuntaan, että hän tykkää miehistä ja haluaa miehen itselleen kumppanikseen, niin sekin on mulle täysin ok. Sitä ennen perustan näkemykseni hänen sanomisiinsa, ne on sen verran vahvasti ilmaistu. Eikä ole millään tavoin väärin täällä sanoa, että B etsii naista, koska hän on itsekin näin kertonut.
Kyllä niitä viitteitä on ollut ja paljon.
 
vierailija
Ei ole sanonut missään, että etsii naista, nyt kyllä vääristelet puheitaan?
Hohhoijaa. Kun B:n sanomiset ei palvele sun tarpeita, niin vedotaan siihen, että ne haastattelut on muka vanhoja, haastatattelijoiden kysymykset asenteellisia tai seksuaalisuus voi muuttua jne. Otatkohan nyt liian tosissasi ne kirjoitukset, joissa B:n oletetaan olevan naisen kanssa tai haluavan naisen itselleen. Ne sentään perustuu edes faktoihin, toisin kuin väittämät siitä, että B tykkää miehistä. Oli miten oli, niin mulle B:n kumppanin sukupuolella ei ole mitään väliä, pääasia että hän olisi onnellinen.
 
vierailija
Hohhoijaa. Kun B:n sanomiset ei palvele sun tarpeita, niin vedotaan siihen, että ne haastattelut on muka vanhoja, haastatattelijoiden kysymykset asenteellisia tai seksuaalisuus voi muuttua jne. Otatkohan nyt liian tosissasi ne kirjoitukset, joissa B:n oletetaan olevan naisen kanssa tai haluavan naisen itselleen. Ne sentään perustuu edes faktoihin, toisin kuin väittämät siitä, että B tykkää miehistä. Oli miten oli, niin mulle B:n kumppanin sukupuolella ei ole mitään väliä, pääasia että hän olisi onnellinen.
Kyllä sitä myös voi löytää uusia puolia itsestään ;)
 
vierailija
Ja se, että joissain vanhoissa haastatteluissa pitää lujasti kulisseista kiinni ei kerro siitä, mikä se suuntautuminen oikeasti on.
On hyvä että vähemmistöjen oikeuksista puhutaan, mutta sunkin kommentti perustuu oletuksiin. On ihan mahdollista, että B on oikeasti kiinnostunut vain naisista, eikä pidä mitään kulissia yllä. Jotenkin et vaan halua edes ajatella sitä mahdollisuutta.
 
vierailija
Ja miten se joillekin niin paniikinomainsta, jos se on mies.
Itse koen asian just toisinpäin. Kauhea haloo nousee, jos kehtaakin epäillä, että B voisi tykätä jostakin naisesta/naisista. Ei kestetä yhtään niitä näkökantoja ja siihen liittyvää keskustelua. Veikkaanpa että esim. kaikille S keskustelijoille on täysin ok se, jos B päätyykin yhteen miehen kanssa.
 
vierailija
Tällaista ei oo kyllä ollut. Mutta jos Bojan joskus alkaa seurustella naisen kanssa, se on täällä monelle pelkkä kulissisuhde, joillakin on niin kova tarve tehdä Bstä homo.
Mä jäin miettimään, että mitä jos B päätyisi yhteen jonkun miehen kanssa. Olisivatko nämä ihmiset onnellisia hänen puolestaan vai nousisiko kiukku siitä, kun kyseessä ei ole K? Vai olisiko se mies helpompi hyväksyä, kuin nainen?
 

Yhteistyössä