K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei kaikki puhu aina totta ja se, mikä sulle näyttää totuutena ei välttämättä sitä näytä muille. Se, että jos sanoo tykkäävänsä naisista ei tarkoita, ettei vois tykätä miehistäkin. Maailma ei ole niin mustavalkoinen kuin mielikuvasi on.
Usko pois, mulle on ihan se ja sama, että tykkääkö B miehistä, naisista tai vaikka poneista. Voimme toki keskustella vähemmistön oikeuksista ja nostaa niitä esille, mutta pointti on se, että jotkut tekevät täällä niin vain sen takia, että saisivat muokattua B:stä omaan homotarinaansa sopivamman. He ohittavat kaiken mitä B sanoo, vaikka väittävät puolustavansa B:tä kiusaajilta. Itse ovat niitä pahimpia kiusaajia tällä käytöksellä.
 
vierailija
Tykkään siitä, kauniisti kuvattu. Mustavalkoisuus plussaa. Mutta asetelmahan on jostain vuosikymmenten takaa, todella tunkkainen - bändin solisti bongaa kauniin naisen yleisöstä ja alkaa vikitellä häntä. Toiveissa yhteinen yö. Seuraavana päivänä edessä uusi kaupunki, uusi nainen.

En tiedä nykypäivästä, mutta tuollaistahan se oli joitain vuosikymmeniä sitten. Ja muistatte varmaan, mikä oli yksi Rekon tehtävistä, kun JO aloitti keikkailun? Pitää huoli siitä, että bändärit ei roiku takahuoneissa, eikä pojat raahaa tyttöjä mukanaan bäkkärille.
Musta tää on hassu näkemys, että kaikki tapahtuu ikäänkuin tuossa. Kun biisin sanat yhdistää videoon, niin musta on selvää, ettei ajatus ole se, että Bojanin hahmo olisi naisten vikittelijä tai peräti saalistaja, niin kuin joku sanoi vauvalla eilen. Itse ajattelin heti, että se nainen on henkilö, johon hän oli rakastunut jo ennestään ja nainen myös häneen. Tuo kohtaus oli vain se missä tapahtumat eskaloituivat.

Toisaalta voidaan myös ajatella että tuo hetki oli kuin muutamaan minuuttiin tiivistetty kertomus heidän rakkaudestaan, kohtaaminen, kiinnostuminen, rakastuminen ja ero ulkopuolisista tekijöistä johtuen. Rakkaustarina saattoi tapahtua vaikka vuoden kuluessa ja tiivistyi tuolla tavoin kertomuksen muotoon. Vähän symboliikkaa nyt peliin hei, ei kaikkea oo pakko nähdä niin suoraviivaisesti.

Musiikkivideot on niin lyhyitä, ettei kaikkea voi tietenkään kuvata kuin jossain kokopitkässä elokuvassa tai sarjassa. Heillä ei myöskään varmaan budjetti riitä sellaiseen, että kuvattaisiin paljon jotain lyhyitä hetkiä siellä täällä, mitkä kertoisivat tarinanomaisesti siitä heidän rakastumisestaan. Video on lisäksi niin lyhyt, että olisi helposti mennyt sekavaksi jos sellaisia olisi vielä lisätty tuohon, monet tuollaiset tarinanomaiset musiikkivideot ovat pidempiä. Itse olen myös sitä mieltä, että ne klipit olisi myös rikkoneet sen tunnelman, mitä tuossa videossa oli.
 
vierailija
Totta sorry unohin.
Voi kuulkaas lapsukaiset. Monella vanhemmalla fanilla saattaa olla aika pitkä fandom-tausta ja shippauskaan ei ole mikään uusi ilmiö. Ymmärrättekö, että joillakin on tosi paljon enemmän kokemusta ja tietoa näistä jutuista. Itse en ole näitä shippijuttuja jaksanut, vaikka niistä olen ollut tietoinen. Ja edelleenkin, artistit tekee musiikkia ja haluaa olla rakastettuja sen takia. K-pop juttuja en huomioi, sillä ne on niin laskelmoituja markkinointijuttuja.

muuten muistutuksena.. ikääntyminen odottaa teitäkin
 
vierailija
Mä olen bojanisti, mutta en pääse yli tosta pään asennosta. Ilme on fine, mutta pää ei. Ihan kuin hän olis menossa pää pölkylle giljotiinin tykö. Tai jos hän on miehiin päin, niin sitten ymmärrän tuon pään roikottamisen = lähestyy giljotiinia.
Ota huomioon, että hän katsoo lähestyessään silmiin naista, joka istuu, eli hänen täytyy katsoa alaspäin, koska on jo niin lähellä.

Mä tykkäsin hänen ilmeistä paljon, mutta jotkut kritisoi niitäkin, että miksi esim. ei hymyillyt. Siinä kritiikissä ei musta otettu mitenkään huomioon sitä, että hän samalla laulaa herkkää kappaletta, ei hän siinä hirveästi pysty mitään leveää hymyä ottamaan. Ei se musta olisi kyllä oikein sopinutkaan tilanteeseen. Mä tykkäsin paljon noista tunnustelevista katseista ja pienistä hymynkareista.
 
vierailija
Voi kuulkaas lapsukaiset. Monella vanhemmalla fanilla saattaa olla aika pitkä fandom-tausta ja shippauskaan ei ole mikään uusi ilmiö. Ymmärrättekö, että joillakin on tosi paljon enemmän kokemusta ja tietoa näistä jutuista. Itse en ole näitä shippijuttuja jaksanut, vaikka niistä olen ollut tietoinen. Ja edelleenkin, artistit tekee musiikkia ja haluaa olla rakastettuja sen takia. K-pop juttuja en huomioi, sillä ne on niin laskelmoituja markkinointijuttuja.

muuten muistutuksena.. ikääntyminen odottaa teitäkin
👍🏻
 
vierailija
Näin se varmaan on. Valitettavasti. Shippaajat ei tule hyväksymään Bn tulevaa kumppania, oli hän sitten nainen tai mies.
Miksi ei hyväksyisi? Ymmärrän toki, että Bodie, BoKris, BoJan ja BoJere-shippaajista osalle tuo voi olla kova pala, mutta en kyllä tiedä, miksi Jance tai DamKris-shippaajat eivät hyväksyisi. Niin, ja ymmärtääkseni täällä lurkkii myös joitakin Bosha-shippaajiakin, ja voi olla, että heillekin asiaa olisi vaikea hyväksyä, mutta ei kyllä koske ryhmänä kaikkia vaan vain muutamia kiihkeimpiä shippaajia.
 

Yhteistyössä