K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Musta välillä tuntuu siltä, että sitä videota on jotkut tuijotelleet mikroskoopin kanssa ja tehty sitten sen perusteella hirveän tarkkoja ja musta vähän ylitse meneviä tulkintoja siitä, että mikä siinä on hyvää ja mikä huonoa. Toki näin saa tehdä, eikä siinä mitään väärää ole, mutta jotkut ovat suhtautuneet siihen videoon todella tunteenomaisesti ja se on itselleni vähän kummallinen ilmiö. En tarkoita sua tällä. Siis täällä on ollut myös tosi rakentavia ja hienoja analyysejä, mutta ei niitä muutamaa toisenlaista voi olla huomaamatta.
Tykkään siitä, kauniisti kuvattu. Mustavalkoisuus plussaa. Mutta asetelmahan on jostain vuosikymmenten takaa, todella tunkkainen - bändin solisti bongaa kauniin naisen yleisöstä ja alkaa vikitellä häntä. Toiveissa yhteinen yö. Seuraavana päivänä edessä uusi kaupunki, uusi nainen.

En tiedä nykypäivästä, mutta tuollaistahan se oli joitain vuosikymmeniä sitten. Ja muistatte varmaan, mikä oli yksi Rekon tehtävistä, kun JO aloitti keikkailun? Pitää huoli siitä, että bändärit ei roiku takahuoneissa, eikä pojat raahaa tyttöjä mukanaan bäkkärille.
 
vierailija
Siellä palstalla on ihan oma ketjukin B:lle eli näyttäisi vetoavan, viimeaikoina sinne ei taida olla laitettu tosin mitään.
Jos tarkoitat sitä täällä mainittua palstaa, niin siellä B:stä on tosi vähän puhetta, ehkä 3-4 sivua. Kuolausta myös hyvin vähän. Jos tätä vertaa esim. siihen, että siellä puhutaan myös suomalaisista tubettajista ja urheilijoista paljon enemmän, vaikka he ovat maailmalla vähemmän tunnettuja kuin B.
 
vierailija
Se on se Bojanin naistenvokotteluilme, johon kuuluu pään roikotuksen lisäksi sellainen koiranpentumainen aneleva katse. Sama on nähty ainakin Flowers-videolla ja Mayan kanssa esitetyn No one -biisin videolla. Tuollainen katse mieheltä on minulle välitön turn-off, mutta ehkä se on muiden naisten kohdalla toimivaksi todettu.
Mä olen bojanisti, mutta en pääse yli tosta pään asennosta. Ilme on fine, mutta pää ei. Ihan kuin hän olis menossa pää pölkylle giljotiinin tykö. Tai jos hän on miehiin päin, niin sitten ymmärrän tuon pään roikottamisen = lähestyy giljotiinia. 🙈
 
vierailija
Janin katse silloin kun siinä on mukana vieno hymy.👌 Siinä radiohaastiksessa B:n kanssa, hän katsoo jossain kohtaa B:tä niin. Ja ääni tietysti siihen vielä päälle, niin meikäläisen polvet ei enää kantais.
 
vierailija
Mä olen bojanisti, mutta en pääse yli tosta pään asennosta. Ilme on fine, mutta pää ei. Ihan kuin hän olis menossa pää pölkylle giljotiinin tykö. Tai jos hän on miehiin päin, niin sitten ymmärrän tuon pään roikottamisen = lähestyy giljotiinia.
Eikä noi videot kerro mitään B:n suuntautumisesta. Kahden homonkin välinen kohtaus voi olla epäluonnollinen (esim. Lätkäjätkän Tuure ja Mikael), jos henkilöillä ei ole mitään mielenkiintoa toisiinsa. No Tuure taisi olla kiinnostunut Miksusta, mutta ei toisinpäin? Vaaditaan myös ammattitaitoa, että niistä kohtauksista tulee luonnollinen, mutta aina se ei onnistu, ei edes kahden heteron välillä. Mielenkiintoista vaan, että Holman Antti saa intiimit kohtaukset onnistumaan usein naistenkin kanssa, vaikka hän ei heihin tunne vetoa. Eli ammattitaito on a ja o, ei se sun suuntaus. Ehkä täällä on myös sellaista ihmisiä, jotka ei edes halua nähdä B:n suutelukohtauksen olevan hyvä, koska he haluaisivat naisen tilalle miehen. En tarkoita, että näin olisi kaikkien kohdalla, vaan jotkut ei oikeasti näe sitä kohtausta onnistuneena.
 

Yhteistyössä