K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuttu Kta sokeasti palvova paikalla. Ei todellakaan Kn taidot riitä tulkitsemiseen. Jonku huumoriversion ehkä onnistuis vetämään, tosin tuskin sekään hauska olis.
Kun jotain henkilöä oikein palvotaan, niin palvonnan kohde alkaa melkein ärsyttää ihan sen palvonnan takia. En ymmärrä sitä, että ihmistä ei voi ihailla niin, että samalla näkee hänen puutteensa.
 
vierailija
Kun jotain henkilöä oikein palvotaan, niin palvonnan kohde alkaa melkein ärsyttää ihan sen palvonnan takia. En ymmärrä sitä, että ihmistä ei voi ihailla niin, että samalla näkee hänen puutteensa.
Olen eri, enkä osallistunut tuohon keskusteluun, mut ehkä tuo riippuu siitä millainen asenne kenelläkin on arvosteluun. Mä olen itse vahvasti sitä mieltä, että antaa ihmisten tehdä asiat tyylillään, ikävään sävyyn ei tarvitse puuttua toisen asioihin, ellei kyse oo jostain asiasta mistä on muille tai hänelle itselleen haittaa tai vaaraa. Tai jos se ihminen ei kohtele muita huonosti. Jos kohtelee tai puhuu muista rumasti niin on syytäkin puuttua. Tältä pohjalta ajatellen ei vaan jaksa aina ihan kaikkea valitusta K:sta tai B:stä tai jostain muusta.
 
vierailija
Kun jotain henkilöä oikein palvotaan, niin palvonnan kohde alkaa melkein ärsyttää ihan sen palvonnan takia. En ymmärrä sitä, että ihmistä ei voi ihailla niin, että samalla näkee hänen puutteensa.
halojaa nyt. Kannattaisiko lukea nyt noita usealta kirjoittajalta tulleita viestejä tähän asiaan liittyen vähän paremmin. Kukaan ei ole väittänyt, että K olis paras mahdollinen laulaja, vaan on esitetty ivastaväitteitä ja perusteluja sille, että K pärjäisi ihan hyvin tossa formaatissa. En usko, että kukaan tuohon dissaukseen vastanneista erityisesti Kärtsää palvoo, vaikka saattaa fanittaakin kovasti.
 
vierailija
Ursa on kuvannut Jania ja Krisiä jossain, molempien stooreissa on kuvat ja Ursalla lisäksi joku video missä ovat jossain pimeällä kentällä ja taustalla on valoja. Ei ihan ota selvää ketä kaikkia siinä on mutta Kris ja Jan kai ainakin.
 
vierailija
Ursa on kuvannut Jania ja Krisiä jossain, molempien stooreissa on kuvat ja Ursalla lisäksi joku video missä ovat jossain pimeällä kentällä ja taustalla on valoja. Ei ihan ota selvää ketä kaikkia siinä on mutta Kris ja Jan kai ainakin.
Just kun ollaan puhuttu, että Ursa hengaille välillä Krisin ja välillä Janin kanssa niin nyt ne hengailee kolmistaan tai ainakin jonkun porukan kanssa. Saadaankohan me lisää kuvia vielä :D Krisistä ja Janista ei hirveesti ole yhteiskuvia ollut niin kiva oli saada ainakin yksi 🥰
 
vierailija
Mä jurnutan vielä tosta Bluzan musiikkivideosta. Ärsyttää suunnattomasti se kohta videossa, kun B lähtee kävelemään lavalta kohti pöytää. Muutama askel ennen istumista, hän roikottaa päätään kummallisesti alaspäin. En tiedä mitä siinä on haettu, mutta omiin silmiini se on erinomaisen hölmön näköistä, enkä pääse siitä yli. 😅
 
vierailija
halojaa nyt. Kannattaisiko lukea nyt noita usealta kirjoittajalta tulleita viestejä tähän asiaan liittyen vähän paremmin. Kukaan ei ole väittänyt, että K olis paras mahdollinen laulaja, vaan on esitetty ivastaväitteitä ja perusteluja sille, että K pärjäisi ihan hyvin tossa formaatissa. En usko, että kukaan tuohon dissaukseen vastanneista erityisesti Kärtsää palvoo, vaikka saattaa fanittaakin kovasti.
Itse en ole erityisesti edes K:n fani. Tykkään, mutta ei ole tarvetta esim. käydä joka keikalla tai katsella heti jotain insta päivityksiä. Vähän siis huvittaa se, että syytetään häntä sokeasti palvovaksi.🤣 Vain elämää sarjan konsepti on kuitenkin sellainen, että artistit tekevät tulkintoja muiden osallistuvien artistien biiseistä. En näe syytä, että miksi K ei onnistuisi sellaisessa. Ne biisit vaan sovitetaan hänen taidoilleen ja tyylilleen sopiviksi. Jokaikinen kerta netissä saa lukea Vain elämää sarjan tulkintoja kehuvien kommenttien lisäksi myös soraääniä. Ei ole artistia joka sykähdyttäisi kaikkia. Tänäänkin oli Iltapulussa juttu siitä, miten ihmiset oli puolesta ja vastaan sen suhteen, että onnistuiko Jussi esityksessään. Mä ainakin mielenkiinnolla odottaisin sitä, jos K siihen ohjelmaan joskus päätyy. Uskon, että hän valloittaisi hyvin monen ihmisen sydämen omalla persoonallaan, tarinallaan sekä tulkinnoillaan. Ei tietysti kaikkien, mutta varmasti hyvin monen.
 
vierailija
Just kun ollaan puhuttu, että Ursa hengaille välillä Krisin ja välillä Janin kanssa niin nyt ne hengailee kolmistaan tai ainakin jonkun porukan kanssa. Saadaankohan me lisää kuvia vielä Krisistä ja Janista ei hirveesti ole yhteiskuvia ollut niin kiva oli saada ainakin yksi
Jokerit on ihana esimerkki miesten välisen läheisyyden lisäksi myös siitä, että naiset ovat tiivis osa heidän kaveriporukkaa. Joskus näissä ketjuissa on syntynyt sukupuoli asetelmia siitä ja musta he ovat taas hyvä osoitus, että sä voit viihtyä niin seka kuin äijä/nais porukoissa (ja tietty kaksistaan jonkun kanssa).
 
vierailija
Mä jurnutan vielä tosta Bluzan musiikkivideosta. Ärsyttää suunnattomasti se kohta videossa, kun B lähtee kävelemään lavalta kohti pöytää. Muutama askel ennen istumista, hän roikottaa päätään kummallisesti alaspäin. En tiedä mitä siinä on haettu, mutta omiin silmiini se on erinomaisen hölmön näköistä, enkä pääse siitä yli.
Musta välillä tuntuu siltä, että sitä videota on jotkut tuijotelleet mikroskoopin kanssa ja tehty sitten sen perusteella hirveän tarkkoja ja musta vähän ylitse meneviä tulkintoja siitä, että mikä siinä on hyvää ja mikä huonoa. Toki näin saa tehdä, eikä siinä mitään väärää ole, mutta jotkut ovat suhtautuneet siihen videoon todella tunteenomaisesti ja se on itselleni vähän kummallinen ilmiö. En tarkoita sua tällä. Siis täällä on ollut myös tosi rakentavia ja hienoja analyysejä, mutta ei niitä muutamaa toisenlaista voi olla huomaamatta.
 
vierailija
Aivan kuin olisit nyt jumittanut tuohon fobian näkemiseen kaikkialla. Tuollainen epäluulo ja syyttely kääntyy vaan itseään vastaan.
Ihan ohis. Kyllä näillä palstoilla törmää useinkin homofobiaan. Valitettavasti ihmiset ovat joskus niin sokeita omalle huonolle käytökselleen, etteivät he edes huomaa omaa asenteellisuuttaan ja omaavansa virheellisiä stereotypioita. Eikä tämä koske pelkästään homofobiaa, vaan nämä palstat on selvästi joillekin ihmisille kaatopaikka, jossa he kaatavat oman pahan olonsa muiden päälle. Nettietiketti on valitettavasti monilta täysin hukassa ja jotkut luulee, että sä voit haukkua jotakin julkkista tai toista kommentoijaa ihan miten vaan haluat.
 
vierailija
Musta välillä tuntuu siltä, että sitä videota on jotkut tuijotelleet mikroskoopin kanssa ja tehty sitten sen perusteella hirveän tarkkoja ja musta vähän ylitse meneviä tulkintoja siitä, että mikä siinä on hyvää ja mikä huonoa. Toki näin saa tehdä, eikä siinä mitään väärää ole, mutta jotkut ovat suhtautuneet siihen videoon todella tunteenomaisesti ja se on itselleni vähän kummallinen ilmiö. En tarkoita sua tällä. Siis täällä on ollut myös tosi rakentavia ja hienoja analyysejä, mutta ei niitä muutamaa toisenlaista voi olla huomaamatta.
No enemmän siellä tykkäävien puolella on ollut näitä kommentteja, että "minä kyllä pidän videosta" ja that's it. Ei mitään analyysiä ja perusteluja. Paljon analyyttisempää keskustelua on ollut siellä kriittisellä puolella.
 
vierailija
No enemmän siellä tykkäävien puolella on ollut näitä kommentteja, että "minä kyllä pidän videosta" ja that's it. Ei mitään analyysiä ja perusteluja. Paljon analyyttisempää keskustelua on ollut siellä kriittisellä puolella.
Kyse ei ole siitä, että kuka tekee analyyttisimmat tulkinnat. Niitä on molemmissa leireissä. Kirjoitin, että itseäni kummaksuttaa ne ihmiset, jotka ottavat videon todella tunteenomaisesti, ihan kuin se olisi joku henkilökohtainen loukkaus heitä kohtaan. Niistä kommenteista on analyyttisyys ja rakentava kritiikki kaukana.
 
vierailija
Mä jurnutan vielä tosta Bluzan musiikkivideosta. Ärsyttää suunnattomasti se kohta videossa, kun B lähtee kävelemään lavalta kohti pöytää. Muutama askel ennen istumista, hän roikottaa päätään kummallisesti alaspäin. En tiedä mitä siinä on haettu, mutta omiin silmiini se on erinomaisen hölmön näköistä, enkä pääse siitä yli. 😅
Se on se Bojanin naistenvokotteluilme, johon kuuluu pään roikotuksen lisäksi sellainen koiranpentumainen aneleva katse. Sama on nähty ainakin Flowers-videolla ja Mayan kanssa esitetyn No one -biisin videolla. Tuollainen katse mieheltä on minulle välitön turn-off, mutta ehkä se on muiden naisten kohdalla toimivaksi todettu. 😅
 
vierailija
Se on se Bojanin naistenvokotteluilme, johon kuuluu pään roikotuksen lisäksi sellainen koiranpentumainen aneleva katse. Sama on nähty ainakin Flowers-videolla ja Mayan kanssa esitetyn No one -biisin videolla. Tuollainen katse mieheltä on minulle välitön turn-off, mutta ehkä se on muiden naisten kohdalla toimivaksi todettu.
Naurattaa tämä ”Bojanin naistenvokotteluilme”.🤣 Hyvin se aneleva katse on vedonnut osaan tämänkin ketjun kirjoittajista.
 
vierailija
Se on se Bojanin naistenvokotteluilme, johon kuuluu pään roikotuksen lisäksi sellainen koiranpentumainen aneleva katse. Sama on nähty ainakin Flowers-videolla ja Mayan kanssa esitetyn No one -biisin videolla. Tuollainen katse mieheltä on minulle välitön turn-off, mutta ehkä se on muiden naisten kohdalla toimivaksi todettu.
Miestenvokotteluilmettä tarkoittanet.
 

Yhteistyössä