K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä mä nyt oon jo kiltisti sängyssä ihan itseni kanssa. Istuin kyllä ensin kahvilla ja sit sen jälkeen useammallakin viinilasillisella, mutta olin kyllä kehno stalkkeri, kun en kytännyt kuin sitä tarjoilijaa.
- I.K.
Mikähän siinä muuten on, että noissa Slovenialaisissa miehissä on vaan jotain? 🤪 Miltä se paikan päällä vaikuttaa, onko siellä miesten käytöksessä vähän enemmän lämpöä ja herkkyyttä noin päälle päin nähtävissä, kuin mihin tässä meidän suomalaisessa kulttuurissa on totuttu. Vai vääristyykö tää mielikuva kun seurataan tuollaisen luovan työn tekijöitä. 😄
 
vierailija
Ei ole normaalia myöskään vimmatusti kieltää mahdollisuutta että olisi. Useimmille se on oikeasti ihan sama! Jos on tyttöystävä, kiva juttu, jos ei ole, yhtä kiva sekin. Normaalia ei ole haukkua jonkun ulkonäköä siksi että arvelee kyseessä olevan jonkun tyrtöystävä.
Siis se oli vain mielipide siitä ulkonäöstä, kenenkä puolesta nyt loukkaannut oikein.
 
vierailija
Mä olen se joka aiemmin kirjoitteli keikasta. En tiennyt että Immukin oli paikalla!!! Olisipa ollut hauska tavata täällä!
Ihana että molemmat pääsitte keikalle. Mä toivoisin että Siddharta tulis joskus vaikka festareille Suomeen mut jos eivät tule, niin kyllä kai se täytyy itse lähteä sinne keikalle. Ois Slovenia kyllä kiinnostava maa muutenkin ❤
 
vierailija
Oli mennyt toi vastauksensa ohi, mutta jokuhan oli tutkaillut sitä kahvilakuvan kahvilaa B:n loukkaamistarkoituksessa ja sanoi myös menevänsä johonkin paikkaan missä joksut on kyttäämään, saattoi olla eri henkilökin kyllä.
Voi jumalauta nyt, itsehän te tosishippaajat olette täällä pitäneet asiaa yllä ja huutaneet että kuva ei ole aito kun kahvilaa ei ole löydetty. Sitten kun joku ohimennessään löytää sen, niin aletaan arvostella häntä, koska teitä harmittaa niin kovasti että paikka olikin oikea. Ja ihanko Bojanin loukkaamistarkoituksessa? Sellaisesta ei kannata tulla huutelemaan yhtään mitään, jos itse on päättänyt jatkaa faktan ja fiktion sekoittamista, juuri sillä tavalla minkä B kertoi häntä häiritsevän.
 
vierailija
Annan kaiken siunauksen kahvilantuolien stalkkaukselle. Saattoihan siellä muuten olla vielä kolmaskin kävijä.
Eikö se kahvila löytynyt ihan vaan kun joku oli menossa sinne linnaan? Ei hirveeltä stalkkaukselta kuulosta, varsinkaan kun kyse oli vaan niitten tuolien tunnistamisesta. Niistä on jauhettu viikkotolkulla joten onko mikään ihme jos ne tunnistaa.

Mutta tosiaan helposti voi olla useampikin palstalainen siellä, kun nyt on monessa paikassa syyslomat ja moni on täälläkin kertonut suunnittelevansa matkaa Ljubljanaan.
 
vierailija
Voi jumalauta nyt, itsehän te tosishippaajat olette täällä pitäneet asiaa yllä ja huutaneet että kuva ei ole aito kun kahvilaa ei ole löydetty. Sitten kun joku ohimennessään löytää sen, niin aletaan arvostella häntä, koska teitä harmittaa niin kovasti että paikka olikin oikea. Ja ihanko Bojanin loukkaamistarkoituksessa? Sellaisesta ei kannata tulla huutelemaan yhtään mitään, jos itse on päättänyt jatkaa faktan ja fiktion sekoittamista, juuri sillä tavalla minkä B kertoi häntä häiritsevän.
Sinä olet ihan itse tulkinnut väärin minkä se B koki häiritsevän ja se oli eniten Riviera juttu ja nämä naisjuorut.
 
vierailija
En minä siihen mitään oikeuksia kysele, kunhan töksäytin oman mielipiteen ja en tietenkään, te stalkkaajaosasto olette pikkuisen eri porukkaa.
Ai me ollaan stalkkaajaosasto? Itse en edes tiedä miltä kyseinen ihminen näyttää. Sinä sen sijaan olet selvästi katsonut ne kuvat ja arvostellut sen jälkeen hänen ulkonäköään netissä. Ja kutsut muita stalkkaajaosastoksi. Katso kuule peiliin.
 
vierailija
Herranjumala lopettakaa tämä jankkaus siitä haastattelusta! Kukaan teistä ei tiedä mitä Bojan pitää häiritsevimpänä tai mitä hän tarkoitti. Joten se kannattaa nyt unohtaa niiltä osin.
 

Yhteistyössä