K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No tämä just! Jos Janilla on tyttöystävä ja se on ihmisille ihan ok, kysehän on ihan normaalista suhtautumisesta! Eihän se ole shippaamista jos hyväksyy joidenkin parisuhteen (en nyt äkkiseltään keksi parempaa sanaa kuin tuo hyväksyminen, vaikka eihän Jan tietenkään keneltäkään mitään sellaista odota). Jos kyseessä ei ole tyttöystävä, asia on tietysti silloinkin ihan yhtä ok.
Just näin.😊
 
vierailija
Jaa täälläkin harrastetaan samaa trollien metsästystä niinkuin vauvalla.
No tämä just! Jos Janilla on tyttöystävä ja se on ihmisille ihan ok, kysehän on ihan normaalista suhtautumisesta! Eihän se ole shippaamista jos hyväksyy joidenkin parisuhteen (en nyt äkkiseltään keksi parempaa sanaa kuin tuo hyväksyminen, vaikka eihän Jan tietenkään keneltäkään mitään sellaista odota). Jos kyseessä ei ole tyttöystävä, asia on tietysti silloinkin ihan yhtä ok.
Ei ole kyllä normaalia olettaa niin parista kuvasta?
 
Thanks for explaining, once again. It can be a language thing then, not just a specific Mindset

When I was at the Siddharta concert in Cvetlicarna, the dj played Umazane misli in between the bands. Everybody was singing along, also young men. I paid attention to this because it has been discussed before, and it felt really nice. No other song got the same reaction.
Awesome! I hope you had a great time!
At the free December gig in Lju there were a lot more men than usual and Umazane misli got the most reaction then too. :)
In general I feel like that UM and maybe Gola are the big faves in Slo.
 
vierailija
Mä en tajua miks ihmiset tekee anonyymilla palstalla oletuksia, ketkä kaikki kirjottelee mihinkin. Vauvalla hiljeni kun syyslomat loppu :D Viime vuonna oli sama trollaus lisääntyi silloin.
 
vierailija
Kummallista miten hetero-oletettuja jatkuvasti saa ns. luvan kanssa parittaa kenelle tahansa, joiden seurassa onkaan, mutta jos ei halua tuoda seksuaalisuuttaa julki niin sitä kunnioitetaan eikä ympäri nettiä kommentoida kenen seurassa liikkui. Mäkin oon joskus jutellut julkkiksen kanssa kylmähyllyllä. Luoja jos ois ollut hyvät kännykkäpuhelimet silloin niin ehkä oisin ollu vähintään salarakas :D
 
vierailija
Kummallista miten hetero-oletettuja jatkuvasti saa ns. luvan kanssa parittaa kenelle tahansa, joiden seurassa onkaan, mutta jos ei halua tuoda seksuaalisuuttaa julki niin sitä kunnioitetaan eikä ympäri nettiä kommentoida kenen seurassa liikkui. Mäkin oon joskus jutellut julkkiksen kanssa kylmähyllyllä. Luoja jos ois ollut hyvät kännykkäpuhelimet silloin niin ehkä oisin ollu vähintään salarakas :D
Kamerapuhelimia tarkoitin. :D
 
vierailija
Ei ole normaalia myöskään vimmatusti kieltää mahdollisuutta että olisi. Useimmille se on oikeasti ihan sama! Jos on tyttöystävä, kiva juttu, jos ei ole, yhtä kiva sekin. Normaalia ei ole haukkua jonkun ulkonäköä siksi että arvelee kyseessä olevan jonkun tyrtöystävä.
Täysin samaa mieltä. Tuo täysi kieltäminen ja ihmisen ulkonäön arvostelu siihen perään on musta rehellisesti sanottuna kummallista käytöstä. Ei täällä kukaan ollut väittämässä että tyttöystävää olisi, vaan sanomassa että mikäpä siinä, jos joku sellainen on.
 
vierailija
Mä en tajua miks ihmiset tekee anonyymilla palstalla oletuksia, ketkä kaikki kirjottelee mihinkin. Vauvalla hiljeni kun syyslomat loppu Viime vuonna oli sama trollaus lisääntyi silloin.
Sitäpaitsi meistä moni kirjoittaa näihin kaikkiin ketjuihin. En jotenkin tajua tätä joidenkin ajatusmaailmaa, että jos shippaan täällä BoJania, niin en voisi käydä myös vauvalla shippaamassa BoJereä. Ei kaikille ole olemassa mitään yhtä oikeaa paria, vaan niitä voi olla monta. Itseasiassa en edes shippaa, vaan lähinnä fiilistelen ja kuumistelen eri komboja. Ymmärrän kuitenkin hyvin myös sellaisia ihmisiä, jotka eivät välitä shippaamisesta yhtään.
 
vierailija
Kummallista miten hetero-oletettuja jatkuvasti saa ns. luvan kanssa parittaa kenelle tahansa, joiden seurassa onkaan, mutta jos ei halua tuoda seksuaalisuuttaa julki niin sitä kunnioitetaan eikä ympäri nettiä kommentoida kenen seurassa liikkui. Mäkin oon joskus jutellut julkkiksen kanssa kylmähyllyllä. Luoja jos ois ollut hyvät kännykkäpuhelimet silloin niin ehkä oisin ollu vähintään salarakas
Mä en oikein tiedä, että miten juorulehdet toimii. Ehkä ne seuraa tiettyjä pareja pidempään ja tekevät näitä hetero/homo oletuksia sen perusteella? Mutta onhan näitä virheellisiä väittämiä suuntaan ja toiseen ollut myös lehdissä.
 

Yhteistyössä