K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Juoruilu on kyllä inhimillistä, mutta on vaikea vetää sitä rajaa, milloin siitä tulee ilkeää.
Mä en esim. edes tiedä kuka se nainen on, ei tullut edes katsottua kuvia. Mutta en voi sietää sitä, että asiasta alkaa heti joku valittaa tai jopa arvostella tämän naisen ulkonäköä. Kun sitten näille ihmisille sanoo, että antakaa Janin tehdä valintansa rauhassa, JOS hänellä on tyttöystävä, niin hyvä hänelle, niin jonkun mielestä se on shippaamista. Noissa ilkeissä kommenteissa ei kyllä nähty mitään väärää.
 
vierailija
Ei väkisin tuoda tänne, mutta sinänsä huvittavaa, että lähes joka sivulta löytyy usein aika rumaakin shippaajien haukkumista, mutta silti monet tässä ketjussa shippaa muita kuin K&B pareja.
Juuri näin. Täällä puhutaan vaan yleisesti shippareista pahimpana sakkina ja sitten shipataan itsekin. Ei ole eritelty että vaan tietyn parin shipparit on syvältä. Ei ihme, että olen pitänyt kompostia täysin tekopyhänä paikkana.
 
vierailija
Mua häiritsee nyt tämä kommentti tuolta edellisiltä sivuilta. Tämän mukaan täällä ei arvosteta shippaajia eikä shipata mutta sitten kuitenkin viimeiset sivut ovat shippaamista täynnä. Jos ongelmana on nimenomaan tietty shippi ja kaikki muut maailman shipit käyvät, niin onhan tämä nyt aika outo kommentti tähän yhteyteen. Samaa kamaahan shippauksessa on ihan kohteesta välittämättä. Ei Jance-shippi tai BoJan-shippi pohjaudu yhtään sen realistisempaan materiaaliin vaan samalaista mielikuvitusleikkiä se on kuin mikä muu shippi tahansa.

Ja mitä nyt olen lukenut, niin osa täällä shippaa Janille naista, joka on kahdesti (?) nähty Janin kanssa joissakin mysteerisissä kuvissa, jotka ei kai ole julkisesti kierrossa ja joita ei vahingossakaan linkitetä tänne. Siis ilmeisesti riittää, että joku sattuu osumaan samaan kuvaan ja heti on valmiina suhde, kihlaus ja häät. Vähän niin kuin B ja Rivieran tyttö.

Olen JO-fani ja tämä satunnaisten naisten shippaaminen bändin pojille, muiden shippien tai ainakin sen, johon liittyy se kamala ja ällöttävä suomalainen, raivokas pilkkaaminen ja kokeminen jonkinlaiseksi uhaksi, tiukka realismin vaatiminen, vaikka samaan aikaan riittää, että osutaan sattumalta samalle kadulle, on jotenkin kamalan vastenmielistä. Missä on kivat jutut musiikista, poikien ystävyydestä, Nacen suloistakin suloisemmasta koirasta ja muusta materiaalista, jota he ihan itse innokkaasti työntävät meidän fanien nenän eteen? Miksi pitää kaivaa salapoliisityönä esiin henkilöitä, jotka eivät välttämättä mitenkään liity koko bändiin tai jos liittyykin, niin ei ole asia, jonka he haluavat jakaa faneille?

En siis mitenkään yritä estää keskustelua mahdollisista tyttöystäväehdokkaista, mutta kaipa toivoisin ettei niitä vedettäisi ihan näin harhaisesti esiin kuin nyt Janin ja aiemmin Bojanin suhteen on tehty. En itse shippaa mutta olen kyllä kohtuullisen suvaitsevainen shippaajia kohtaan niin kauan, kun se pysyy mielikuvitusleikkinä eikä sellaisena, jota hierotaan kohteiden naamalle. Riski siitä, että nämä naishuhut tulevat Janin korviin, on aika suuri, kun slovenialainen lehdistö tuntuu innolla ottavan heterosuhteista kaiken mahdollisen irti. Ja ehkä ärsyttää myös tämä ajatus, että on parempaa shippaamista, kun siihen ei sotke Käärijää, vaikka täsmälleen samastahan noissa kaikissa shipeissä on kyse. Ja aivan samalla tavalla tuntuu osa ottavan ne shipit enemmän tosissaan kuin toiset.
Se että hyväksyy Janin tai jonkun muun joksun seurustelevan ei ole vielä shippaamista. Shippiä on lähinnä just noi mielikuvitusleikit jancen tai bo(jan)in (tai immun ja janin 😁) välillä Jonkun todennäköisen tai edes mahdollisen suhteen mainitseminen ei ole shippiä nähnytkään.
 
vierailija
Ei väkisin tuoda tänne, mutta sinänsä huvittavaa, että lähes joka sivulta löytyy usein aika rumaakin shippaajien haukkumista, mutta silti monet tässä ketjussa shippaa muita kuin K&B pareja.
Ei täällä kyllä mitenkään yleisesti shippaajia haukuta. Ainoastaan ne muutaman ”tosishippaajan” älyvapaat jankkaukset saa yleensä aikaiseksi pilkallisia reaktioita. Olen aivan varma, että jos joku menisi vastaavasti vaikka vauvan k/b- shippiketjuun kirjoittamaan totena, että Bojan ja Jan ovat rakastuneita ja avoimessa suhteessa, niin vastaanotto ei olisi kovin myönteinen.
 
vierailija
Juuri näin. Täällä puhutaan vaan yleisesti shippareista pahimpana sakkina ja sitten shipataan itsekin. Ei ole eritelty että vaan tietyn parin shipparit on syvältä. Ei ihme, että olen pitänyt kompostia täysin tekopyhänä paikkana.
Heko Heko. Jos lukisit ketjua, niin tietäisit, että kyse on siitä, että eräs tosishippaaja yrittää kaikin keinoin saada torpedoitua tämän ketjun keskustelun. Mielenkiintoista että sun kaltaisia vääristelijöitä ilmestyy tänne aina silloin, kun täällä on kivaa keskustelua mm. Joksujen välisistä kemioista. No trollihan sä oletkin.
 
vierailija
Ei täällä kyllä mitenkään yleisesti shippaajia haukuta. Ainoastaan ne muutaman ”tosishippaajan” älyvapaat jankkaukset saa yleensä aikaiseksi pilkallisia reaktioita. Olen aivan varma, että jos joku menisi vastaavasti vaikka vauvan k/b- shippiketjuun kirjoittamaan totena, että Bojan ja Jan ovat rakastuneita ja avoimessa suhteessa, niin vastaanotto ei olisi kovin myönteinen.
Siellähän haukutaan kompostia jatkuvasti, jopa ne jotka sanoo ettei oo koskaan käyneet täällä kutsuu tätä ties miksi sontakasaksi. Tuossa hyvä esimerkki, että siellä on yleisesti käytetty paljon rumempaa kieltä kompostista kuin täällä shippiketjuista.
 
vierailija
Juuri näin. Täällä puhutaan vaan yleisesti shippareista pahimpana sakkina ja sitten shipataan itsekin. Ei ole eritelty että vaan tietyn parin shipparit on syvältä. Ei ihme, että olen pitänyt kompostia täysin tekopyhänä paikkana.
Mutta silti itsekin kirjoittelet tänne eli olet kompostilainen, mutta et tunnu sitä itse tajuavan. Eli kukakohan se tässä on tekopyhä?
 
vierailija
Heko Heko. Jos lukisit ketjua, niin tietäisit, että kyse on siitä, että eräs tosishippaaja yrittää kaikin keinoin saada torpedoitua tämän ketjun keskustelun. Mielenkiintoista että sun kaltaisia vääristelijöitä ilmestyy tänne aina silloin, kun täällä on kivaa keskustelua mm. Joksujen välisistä kemioista. No trollihan sä oletkin.
Joo, ja kerralla vaikuttaa tulevan aina useampi, tai sitten yksi kirjoittaa tekstiä näppäimet sauhuten.
 
vierailija
Ohittakaa toi yksi kirjoittelija. Hän ei vaan kestä sitä, kun täällä ihastellaan muiden kuin K&B:n välejä. Sama kuvio toistuu aina, kun puhe menee Janin & Bojanin väliseen kuumuuteen.
 
vierailija
Mä en esim. edes tiedä kuka se nainen on, ei tullut edes katsottua kuvia. Mutta en voi sietää sitä, että asiasta alkaa heti joku valittaa tai jopa arvostella tämän naisen ulkonäköä. Kun sitten näille ihmisille sanoo, että antakaa Janin tehdä valintansa rauhassa, JOS hänellä on tyttöystävä, niin hyvä hänelle, niin jonkun mielestä se on shippaamista. Noissa ilkeissä kommenteissa ei kyllä nähty mitään väärää.
No tämä just! Jos Janilla on tyttöystävä ja se on ihmisille ihan ok, kysehän on ihan normaalista suhtautumisesta! Eihän se ole shippaamista jos hyväksyy joidenkin parisuhteen (en nyt äkkiseltään keksi parempaa sanaa kuin tuo hyväksyminen, vaikka eihän Jan tietenkään keneltäkään mitään sellaista odota). Jos kyseessä ei ole tyttöystävä, asia on tietysti silloinkin ihan yhtä ok.
 
vierailija
Siellähän haukutaan kompostia jatkuvasti, jopa ne jotka sanoo ettei oo koskaan käyneet täällä kutsuu tätä ties miksi sontakasaksi. Tuossa hyvä esimerkki, että siellä on yleisesti käytetty paljon rumempaa kieltä kompostista kuin täällä shippiketjuista.
Höpö höpö ei ole tästä ketjusta edes puhuttu moneen päivään, silloinkin sen tuo joku trolli.
 
vierailija
No tämä just! Jos Janilla on tyttöystävä ja se on ihmisille ihan ok, kysehän on ihan normaalista suhtautumisesta! Eihän se ole shippaamista jos hyväksyy joidenkin parisuhteen (en nyt äkkiseltään keksi parempaa sanaa kuin tuo hyväksyminen, vaikka eihän Jan tietenkään keneltäkään mitään sellaista odota). Jos kyseessä ei ole tyttöystävä, asia on tietysti silloinkin ihan yhtä ok.
❤
 
vierailija
Juuri näin. Täällä puhutaan vaan yleisesti shippareista pahimpana sakkina ja sitten shipataan itsekin. Ei ole eritelty että vaan tietyn parin shipparit on syvältä. Ei ihme, että olen pitänyt kompostia täysin tekopyhänä paikkana.
🥱 Kai sä tajuat sen, että tässä ketjussa kirjoittelee useampi K&B shippari. Kyse on siitä, että me osataan pitää se shippi sille kuuluvissa paikoissa, eikä sen paikka ole tämä. Täällä kirjoittelemme sen takia, että seilaamme miten sattuu, emmekä ota liian tunteenomaisesti K&B shippiä, vaan pystymme ihastelemaan myös muita komboja.
 
vierailija
🥱 Kai sä tajuat sen, että tässä ketjussa kirjoittelee useampi K&B shippari. Kyse on siitä, että me osataan pitää se shippi sille kuuluvissa paikoissa, eikä sen paikka ole tämä. Täällä kirjoittelemme sen takia, että seilaamme miten sattuu, emmekä ota liian tunteenomaisesti K&B shippiä, vaan pystymme ihastelemaan myös muita komboja.
👍
 

Yhteistyössä