Mitä teet tänään?

Kuhan duunista päästään kämpillä, läästään päähäni cassiaa ja laitan saunan lämpeämään.


Mun pää ei tykkää suomen talvesta eikä edes syksystä näemmä. Kun on pakko alkaa käyttää kypärän alla ohutta pipoa niin päänahka alkaa oitis keljuilemaan. Cassia saa hoitaa. :)
 
vierailija
Kiitos!!!

t: kalervo
Toivottavasti kalsarit istuvat hyvin.
Ihmettelin äsken CM:ssä miten paljon kenkiä tuodaan Kiinasta.
Sitten muistelin ulkomaanmatkaani, jossa talvikenkäni kärki osui koholla olevaan katulaattaan, ja kaaduin paksussa toppatakissa vatsalleni. Tunne oli kuin olisin mätkähtänyt ilmapatjalle.
Olisi ihana kävellä tyylikkäillä kengillä, mutta minulla on surkea historia oikean jalkani takia. Olen kuin ex-urheilija, jolla on pitkä seliselihistoria.
Tykkään mainoksista. Ne ovat tämän palstan paras anti. Tiedän, että algoritmit ovat asialla. Ehkä koodareilla on ollut huono päivä, kun Black Horse tai hauska Danish-firma ei tullut ketjuun mainoksineen.
Kaupassa oli valtava määrä erilaisia joulukalentereita. Toisessa kaupassa moni pysähtyi ihailemaan kimaltavia termospulloja.
Oulunkylän jää on tänä talvena remontissa. Ehkä joskus menemme sinne, ja vedän vanhat kaunokkaat kinttuihini. Kahvit tai kuumat mehut kimaltavasta termospullosta siellä olisi ihanaa.
Seuraavaksi alan katsoa A-studion metsäkeskustelua.
 
Nooh. Eilen sain päälle 800 sivuisen kirjan luettua mun mielestä se olisi ollut hyvä päätös kirjasarjalle. Mut sit tulikin et on jatkoa viellä noh käppäilin kirjastoon ja lainasin seuraavan osan mut se on joku 300 sivunen vaan ja sitä tänään lukenut. Siivosin kunnolla koko kämpän huomiselle jäi luutuuminen. Tyttö tulee mun luo huomen yökylään ja mennään varmaan leffaan. Ostin jo ruuat valmiiksi. Ainiin kun pitkäst aikaa olin prismas ni ostin marskin ruislimpun on hyvää 😊😋 nyt kattelen instagramin videoita ja nauranut muutamille jutuille. Ainiin ja moikkasin frendii ku näin sen kylillä ja saadaan sen näytelmään tytön kaa liput ni ois teaterii enskuussa. Tytöllä teatteri harrastus 2 kertaa viikos.
 
Ajatuksena oli mennä töihin tulla kotiin, tehdä lenkki koiran kaa.
Päivä alkoi yhteenotolla työnjohdon kanssa mistä lähdin ovet paukkuen,en tietenkään kotiin vaan työni tekemään. kova päivä, eka tauko kun 6.30 aloitti oli klo 13. kotiinkin pääsi jo 16.30. normipäivä pituudeltaan. Vihaan uutta ylimielistä johtoa joka ei kuuntele niitä jotka töitä on tehneet kauan.
Onneksi taas tulee viikonloppu ja saa lähteä telttailleen haukun kanssa.
 
vierailija
Ajatuksena oli mennä töihin tulla kotiin, tehdä lenkki koiran kaa.
Päivä alkoi yhteenotolla työnjohdon kanssa mistä lähdin ovet paukkuen,en tietenkään kotiin vaan työni tekemään. kova päivä, eka tauko kun 6.30 aloitti oli klo 13. kotiinkin pääsi jo 16.30. normipäivä pituudeltaan. Vihaan uutta ylimielistä johtoa joka ei kuuntele niitä jotka töitä on tehneet kauan.
Onneksi taas tulee viikonloppu ja saa lähteä telttailleen haukun kanssa.
Pomo ei ole aina oikeassa, mutta pomo on aina pomo.
 

Yhteistyössä