K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Musta tää ketju on mennyt pilalle tuon tosishippauksen takia, täähän on nyt täynnä sitä. Eivät edes muiden shippaajien ketjuissa kehtaa kirjoitella noita juttujaan, niin tulevat sitten tänne. En tiedä mitä tuohon keksis? Olis kiva jutella asiallisesti ja myös huumorilla kaikkea laidasta laitaan, niin kuin parhaimmillaan. Toki voidaan yrittää ignoorata nuo jutut, jodel olis alustana varmaan tuohon kyllä parempi, kun vois porukalla miinustaa asiattomat jutut ja muita arvostelevat kommentit.
 
vierailija
Musta tää ketju on mennyt pilalle tuon tosishippauksen takia, täähän on nyt täynnä sitä. Eivät edes muiden shippaajien ketjuissa kehtaa kirjoitella noita juttujaan, niin tulevat sitten tänne. En tiedä mitä tuohon keksis? Olis kiva jutella asiallisesti ja myös huumorilla kaikkea laidasta laitaan, niin kuin parhaimmillaan. Toki voidaan yrittää ignoorata nuo jutut, jodel olis alustana varmaan tuohon kyllä parempi, kun vois porukalla miinustaa asiattomat jutut ja muita arvostelevat kommentit.
Jodelissa on ihmeen hyvä tunnelma. Jotenkin viaton. Minkähän ikäistä porukkaa siellä on. Olen seurannut sitä böörija kanavaa.
 
vierailija
Musta tää ketju on mennyt pilalle tuon tosishippauksen takia, täähän on nyt täynnä sitä. Eivät edes muiden shippaajien ketjuissa kehtaa kirjoitella noita juttujaan, niin tulevat sitten tänne. En tiedä mitä tuohon keksis? Olis kiva jutella asiallisesti ja myös huumorilla kaikkea laidasta laitaan, niin kuin parhaimmillaan. Toki voidaan yrittää ignoorata nuo jutut, jodel olis alustana varmaan tuohon kyllä parempi, kun vois porukalla miinustaa asiattomat jutut ja muita arvostelevat kommentit.
Mä en jaksa enää oikein kirjoittaa tai vitsailla mitään. Tälle ketjulle on käynyt vähän niinkuin vauvalle, ne hulvattomat jutut yritetään löydä alas ja torpata. Kun vähänkin alkaa jonkunlainen hepuli, niin siihen tulee vastaukseksi sellainen lyhyt, tyly ja tosikkomainen vastaus. Joka ketjua myös vaivaa trollaus. Trollaus voi olla parhaimmillaan hyvää viihdettä ja trollien heitoista voi jäädä elämään monta hyvää sekä napakkaa iskulausetta, mutta valitettavasti se negatiivinen trollaus on vallannut ketjut niiden oivaltavien trollien sijaan. Ketjut on vallanneet tosikkomaiset tosi shippaajat ja trollikerhon tarkkisluokka.
 
vierailija
Mä en jaksa enää oikein kirjoittaa tai vitsailla mitään. Tälle ketjulle on käynyt vähän niinkuin vauvalle, ne hulvattomat jutut yritetään löydä alas ja torpata. Kun vähänkin alkaa jonkunlainen hepuli, niin siihen tulee vastaukseksi sellainen lyhyt, tyly ja tosikkomainen vastaus. Joka ketjua myös vaivaa trollaus. Trollaus voi olla parhaimmillaan hyvää viihdettä ja trollien heitoista voi jäädä elämään monta hyvää sekä napakkaa iskulausetta, mutta valitettavasti se negatiivinen trollaus on vallannut ketjut niiden oivaltavien trollien sijaan. Ketjut on vallanneet tosikkomaiset tosi shippaajat ja trollikerhon tarkkisluokka.
Tämä! Lueskelen kyllä edelleen tätä ketjua, mutta ei oo oikeen kiinnostanut pahemmin kirjoitella viime aikoina. Oon kyllä harkinnut siirtymistä jodeliin Joksujen kanavalle...
 
vierailija
Kirjoitin äsken aiheesta pitkän kirjoituksen, mutta akku loppui yllättäen puhelimesta ja se kommentti katosi. Kraah….

Itse tykkään sellaisesta hyväntuulisesta ja hyväntahtoisesta keskustelusta, ripaus uteliaisuutta saa olla mukana ja runsaasti huumoria mielellään. En kuitenkaan ikinä haluaisi olla mukana keskustelussa, missä dissataan jotain keskustelun kohteena olevaa henkilöä, tai mikä ahdistaa häntä.

Tykkään kaikista musakeskusteluista ja on mukava keskustella esim. uusista haastatteluista ym. Minusta on ollut myös ihan ok pohdiskella tuoreita tapahtumia, esim. tietoa että S oli Sloveniassa kesällä, jos keskustelu on soljunut, mitään omia uskomuksia ei ole esitetty totena, eikä niihin ole jääty jumimaan. Edelleenkään itseäni ei muiden tuontyyppinen hyväntahtoinen keskustelu häiritse, itse aion olla tosin erityisen tarkka sanomisistani, koska haluan ottaa B:n ajatukset huomioon. Mutta jos jotain selkeää ja kivaa tapahtuu, ihan hatusta repäistynä esimerkkinä vaikkapa B olisi S:n luona käymässä, niin toki voin jotain asiasta keskustella.

Tosishippauksessa häiritsee sen totisuus ja jopa painostavuus. Puhun tietysti kirjoituksista täällä, en siitä jos joku shippaa omassa mielessään, koska sehän ei kantaudu tänne asti. Muussa shippauksessa taas häiritsee se, että kun toisten huumori ja toisten tosishippaus sekoittuu keskustelussa, niistä asioista tulee vähän kuin puolitosia. Sitten ne jutut kuitenkin menee aika pitkälle hipsutteluineen sun muineen. Se on musta ihan hyvä, että ainakin osa porukkaa siirtyi Discordiin, se on varmasti parempi ja rauhallisempi alusta sille.

Ehkä tää kuulostaa jonkun korvaan jotenkin tiukalta mut tosiasiassa oon kuitenkin aika rento ja tykkään hervottomastakin huumorista. Samaan aikaan haluan kuitenkin kohdella muita hyvin. Jokainen näkee varmaan asiat omalla tavallaan, hyvä jos ainakin jokainen miettii rehellisesti, mikä omalla kohdalla olisi ok. Mun rajat on suunnilleen tuossa.
 

Yhteistyössä