Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ahdistavaa kitumista ja lähes jokapäiväistä huonoa oloahan tämä on. Parissa vuodessa ei juuri muutosta, vaikket enää ole elämässäni laisinkaan. Aiemmin kirjoitin menetyksen kivustani. Nykyään olen vaipunut enimmäkseen hiljaisuuteen. Käymään läpi tätä päivääni murmelina day in day out. Jäytävyys ei silti ole kadonnut mihinkään. Joku sielullinen shokki tämä on. En tiedä miksi muuksikaan sitä kuvata. Kyllähän sitä puuhailee kaikenlaista, käy vähän töissä, matkoillakin ja tapaa ystäviäkin, juttelee niitä näitä ja ihastelee luontoa, mutta se särkevä ydin on ihan samalla tolalla kuin jouluna 22.
 
vierailija
Näin sinut ohimennen naisen kanssa tuossa taannoin S-marketissa. Näytit vihaiselta, mutta ehkä se on kulmasi. Toisaalta taas saatoit haluta ignoorata minut. Se on ok, tikkuun asti siinä mentiin ihan viimeiseksi, niin.. joo. Se pieni nainen oli söpö, toivottavasti olet onnellinen hänen kanssaan tai ilman ja toivottavasti mekin näkisimme ehkä joskus. Oikeasti viha on aika turha tunne, eihän siihen ole edes enää mitään aihetta. Kaikkea hyvää.
 
vierailija
Ahdistavaa kitumista ja lähes jokapäiväistä huonoa oloahan tämä on. Parissa vuodessa ei juuri muutosta, vaikket enää ole elämässäni laisinkaan. Aiemmin kirjoitin menetyksen kivustani. Nykyään olen vaipunut enimmäkseen hiljaisuuteen. Käymään läpi tätä päivääni murmelina day in day out. Jäytävyys ei silti ole kadonnut mihinkään. Joku sielullinen shokki tämä on. En tiedä miksi muuksikaan sitä kuvata. Kyllähän sitä puuhailee kaikenlaista, käy vähän töissä, matkoillakin ja tapaa ystäviäkin, juttelee niitä näitä ja ihastelee luontoa, mutta se särkevä ydin on ihan samalla tolalla kuin jouluna 22.
Alapa tehdä asioille jotain niin ehkä ääni kellossa muuttuu.
 
vierailija
Heheh noita vauvan juttuja. Miehet purnaa kuinka naiset ovat vain kosteaa reikää lihaa tissii pintaa. Miksi minä karismaattista kaivattuani niin suuresti ihailen on tuo hengen ja ruumiillisen poikkeava kokonaisuus. Miten voi olla kaikki tuo veitsenterävä järki, viisaus, naisen hoivaavuus, tietty hänestä huojuva parantava hengellinen rauha, empatiakyky, kodintekijän ja kokkaajan taidot, huumori plus vielä filmitähden ulkonäkö ja tytön sorja kroppa kaikki tämä samassa naisessa. Salaa lapsesta päiväunelmissa haaveillut olen.
Olisi se aikamoinen paketti noilla aineksilla. Meidän yhteinen rakkauden hedelmä.
 
vierailija
Alapa tehdä asioille jotain niin ehkä ääni kellossa muuttuu.
En tiedä varmasti sanoa trollaako joku pilallaan kaivattuani mutta varmaa on että tämä tai viime yön masistelut itsetuhoset kommentit vauvalla rai täällä eivät ole minun kaivattuni tekstiä. Hän säteilevänä hehkuu eikä ole masentunut synkistelijä luonnoltaan edes vaikeimpina aikoina.
 

Yhteistyössä