Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Huoh. Masentavaksi on mennyt tää touhu. Sanoin tämän jo tuolla kompostin puolella eilen, mutta pätee tännekin. Mun on vaikea uskoa, että nää yksityiselämäjankkaajat ja KB tosielämässä yhteentoivojat olisi oikeasti tosissaan. Ihan trollausmeininkiä pakko olla. Ei kai kukaan oikeasti voi olla noin harhainen ja todellisuudesta irtautunut.
Paljastat vain oman yksinkertaisuutesi ihmettelemällä, miten ihmiset voikin toivoa asioita. Koska toivominenhan on oikeaan elämään vaikuttamista, asioiden muuttamista, asioiden menemistä niin kuin toivoo ja ennen kaikkea sitä, että toivomisen jälkeen se ihminen, jos tekee, kuten olet ilmaisematta sitä toivetta hänelle suoraan halunnut, ei ole itse mitenkään voinut päätyä siihen tilanteeseen, vaan it was all because of you.
Eli se mitä yritän tässä sanoa, on, että kun toivoo, että K päätyisi yhteen Bojanin kanssa, se tarkoittaa, että toivoo, että se olisi K:n mielestä hänelle itselleen parasta elämää ja tietenkin Bojanista myös.
Ei se, vaikka se on todella epätodennäköistä tarkoita, etteikö ihminen saisi sitä toivoa.
 
vierailija
Tällä logiikalla olisi ihan ok toivoa vaikka jonkun kuolemaa. Se ei ole ok, kyllä pitää erottaa toivooko jollekin ihmiselle pahaa vai lätkäjoukkueen häviämistä.
Periaatteessa tuokin on ihan ok, jos se jotenkin esim helpottaa. Ja pysyy vain omassa päässä ja sen voi ehkä jakaa ihmisille, joilla on vähän enemmän avarakatseisuutta päässään, kuin sinulla.
 
vierailija
Huoh. Masentavaksi on mennyt tää touhu. Sanoin tämän jo tuolla kompostin puolella eilen, mutta pätee tännekin. Mun on vaikea uskoa, että nää yksityiselämäjankkaajat ja KB tosielämässä yhteentoivojat olisi oikeasti tosissaan. Ihan trollausmeininkiä pakko olla. Ei kai kukaan oikeasti voi olla noin harhainen ja todellisuudesta irtautunut.
Uskomatonta tuo minustakin on.
 
vierailija

Yhteistyössä