K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ai hitto nää ois kiinnostaneet minua. Miksi kuvittelin, että maan ainoa pitsitapahtuma on kesällä Idrijassa!? 😅
Mä koitin lukea noista Ljubljanan festareista mutta en löytänyt mistään tietoa että karlo kirri olisi ollut siellä 🤔 En siis epäile asiaa, mutta pidän vähän tyhmänä ettei sillä mainosteta, kun todennäköisesti yleisöä tulisi enemmänkin ja osa saattaisi kiinnostua siinä sivussa muustakin kuin joksujen vaatteista.
 
vierailija
Hmmm täällä kuolataan aika paljon Bojania, Jania ja Krisiä. Onko Juren tai Nacen ihailijoita ketjussa? Mun mielestä vielä vuosi sitten Nace oli monen mielestä hot.
On näilläkin ihailijansa. Nacea mun mielestä kuolataan ihan huolella ja sen peniksen koko vaikuttaa olevan ihan yleinen puheenaihe tumpussa (tän kyllä Bojan on aloittanut niillä useilla puheillaan Nacen koosta 😆). Jurella on vakkarifaninsa mutta ei taida olla sellaista suurta kollektiivia. Esim mun parikymppinen tyttö tykkää eniten just siitä, mutta se ei oo missään fanialustoilla.
 
vierailija
Mä koitin lukea noista Ljubljanan festareista mutta en löytänyt mistään tietoa että karlo kirri olisi ollut siellä 🤔 En siis epäile asiaa, mutta pidän vähän tyhmänä ettei sillä mainosteta, kun todennäköisesti yleisöä tulisi enemmänkin ja osa saattaisi kiinnostua siinä sivussa muustakin kuin joksujen vaatteista.
Mä näin Tumpussa siitä. Fanit oli päässeet sovittamaan niitä takkeja.
 
vierailija
Täällä ollaan! Tänään bongasin sen kuppilan jota joku epäili tekoälyn luomukseksi eli siis sen jossa B ja S istuivat kavereitten kanssa. Tunnistin tuolit jo kaukaa Vastapäätä oli myös se graffititöhry, mutta koska oli jo pimeää ja se oli aika ahdas kohta niin en jäänyt kuvaamaan mitään todistusaineistoa. Paikka on nimeltään Ferdinand.
Hyvää työtä! Se olikin mapsissa näköjään bar eikä cafe niin ilmankos ei löytynyt. Kaikki penteleen kahvilat katsoin ja osan ravintoloista ja baareistakin mutta en tietenkään niin tarkasti. Ja hauskaa loppumatkaa!
 
vierailija
Minä käsitin, että se kaveri vaan. Oli vain yksi mitalikin siinä.
Ei kai kaikki juoksijat mitalia saa kuitenkaan? Kaveri näytti tulleen toiseksi? Tai en tiedä mut ainakin mitali näytti hopeiselta. Mut mäkin taivun sille kannalle, et B ei oo itse juossut, ei tosiaan olis varmasti yöllä päivitellyt instaa, jos olis aamulla ollut maratonille osallistumassa. 😄
 
vierailija
On näilläkin ihailijansa. Nacea mun mielestä kuolataan ihan huolella ja sen peniksen koko vaikuttaa olevan ihan yleinen puheenaihe tumpussa (tän kyllä Bojan on aloittanut niillä useilla puheillaan Nacen koosta ). Jurella on vakkarifaninsa mutta ei taida olla sellaista suurta kollektiivia. Esim mun parikymppinen tyttö tykkää eniten just siitä, mutta se ei oo missään fanialustoilla.
Eli oot vähintään 40 v.
Siinä ei oo mitään vikaa mutta jos ite kuolaat alle 30 kymppisten penisten kokoa niin siinä on jo jotain vikaa.
 
vierailija
Ei kai kaikki juoksijat mitalia saa kuitenkaan? Kaveri näytti tulleen toiseksi? Tai en tiedä mut ainakin mitali näytti hopeiselta. Mut mäkin taivun sille kannalle, et B ei oo itse juossut, ei tosiaan olis varmasti yöllä päivitellyt instaa, jos olis aamulla ollut maratonille osallistumassa.
Paitsi että päivittikö se viime yönä sitä instaa, vai sitä edellisenä? Ei se viime yö tainnut olla, ei näy stooreissakaan mitään. No ehkä se oli kuitenkin vaan vitsi, että ois itse juossut. 😄
 
vierailija
Paitsi että päivittikö se viime yönä sitä instaa, vai sitä edellisenä? Ei se viime yö tainnut olla, ei näy stooreissakaan mitään. No ehkä se oli kuitenkin vaan vitsi, että ois itse juossut.
Mitäpä jos mammat opettelis käyttämään vaikka Google kääntäjää, niin selviäisi aika helposti, että kaveri oli juossut, ei B. Ei ihme, että täällä uskotaan vaikka mitä tarinoita milloin minkäkin vilahduksen perusteella, jos osaaminen ja tietämys on näin hataralla tasolla
 

Yhteistyössä