K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo siis Bojanin käsivarret Olin K:n keikalla Tavastialla kesäkuussa 2023 ja kun Bojan tuli lavalle hihattomassa paidassa, en voinu muuta ku hetken aikaa tuijottaa suu auki. En aiemmin tienny pitäväni käsivarsista.
mä muistan kans tän hetken (olin paikalla)ja olin hämmentynyt kun viisuaikana otetuissa kuvissa oli aina pitkähihainen tai vähintään t-paita päällä. Tais jossain keikoilla kyllä olla siinä hihattomassa, mut olihan se livenä eri juttu😅
 
vierailija
Jääkö joku näihin ketjuihin vai siirtyykö kaikki siihen uuteen discord kanavaan? Itseäni ei K/B shippaus kiinnosta yhtään.
Oho, mikä discord-kanava? En oo lukenu nyt muita ketjuja ku tätä, ni en tiiä mistä on kyse, jos semmosesta on siis keskusteltu jossain muualla ku täällä.

Mulla on tullu tällä viikolla mitta täyteen shippauksesta, joten jos kanava luodaan sellaseen tarkotukseen, ni en oo siirtymässä.
 
vierailija
Oho, mikä discord-kanava? En oo lukenu nyt muita ketjuja ku tätä, ni en tiiä mistä on kyse, jos semmosesta on siis keskusteltu jossain muualla ku täällä.

Mulla on tullu tällä viikolla mitta täyteen shippauksesta, joten jos kanava luodaan sellaseen tarkotukseen, ni en oo siirtymässä.
Puutarhalla suunnittelevat ja siellä on linkkikin. Itse en ole katsonut niin aivan varma en säännöistä ole muuta kuin että yksityishenkilöstä puhuminen kielletty oli ainoa sääntö mikä puutarhalla mainittiin.
 

Yhteistyössä