K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos eilen puhuttiin sisäistetystä homofobiasta, niin jotain sisäistettyä ahdasmielisyyttä varmasti sekin on, ettei voi ymmärtää naisen ja miehen olevan vain ystäviä. En tietenkään kiellä etteikö heillä olisi voinut olla jotain. Kaikenlaisia tapailuja ja virityksiä voi olla, jotka ei lopulta etene mihinkään. Ei ole meille tilivelvollinen mistään. Kuvahan joka tapauksessa on loppukesältä? Aika pitkä aika siitäkin alkaa olemaan. Ei ole kai mitään uusia havaintoja sen jälkeen mediassa tai muualla ollut.
Aina ei ole kyse misogyniasta, homofobiasta tai sukupuolesta. Joskus vaan se joku tietty kuvioihin sopiva henkilö sattuu olemaan jotakin tiettyä sukupuolta.
 
vierailija
Ehkä ei. Onko siis Sadie tutustunut enemmän vain Bojaniin, olihan siellä Lontoossa muutkin joksut. Tapaamisia näyttäisi olevan kuitenkin vain näillä kahdella.
En ihmettelisi. Krisillä oli Lontoossa Oma tyttöystävänsä, Jan, Nace ja Jure ovat selvästi vähän introvertimpia. Varmaan siis ovat kaikki tutustuneet toisiinsa, mutta B on just se joka varmasti herkimmin pitää yhteyttä uuden tuttavuuden kanssa jne.
 
vierailija
Eli jatkaisit vielä B:n kiusaamista ja häirintää? Ihme porukkaa.
Ei pitäis shippaajilla olla tuohon mitään sanottavaa, sen jälkeen miten itse on jatkaneet juttua. Oon samaa mieltä kanssasi että ihan mahdollista sekin, että jotain on mut toisaalta voi olla ystävyyttäkin. Mäkin päätin sen haastattelun jälkeen etten spekuile enempiä, voin kommentoida jotain positiivista toki, jos jotain oikeasti tapahtuu heidän välillään.
 
vierailija
Tänään on kuulemma ollut jotkut pitsifestarit Ljubljanassa ja karlo kirri on ollut siellä myös joksuvaatteiden kanssa. Kävitkö, slovenian agentti, kurkkaamassa niitä?
No tällanen on kyllä jäänyt väliin 😲 Ois ollut kyllä siistiä nähdä niitä vaatteita lähempääkin. Täytyypä tutkia onko sillä joku pitempikin näyttely vai oliko festivaalit vaan viikonloppuna.
 
vierailija
No mä en pidä outona. Mitään varmaan tietoa mulla ei ole asiasta, mutta mahdollistahan tuo on. Olishan se nyt ainutlaatuista nähdä oma poika esiintymässä ulkomailla ja fiilistellä eri keikkapaikkojen tunnelmia. Olettaisin, että moni vanhempi lähtisi reissuun tässä kohtaan, jos siihen on tilaisuus?
Mamma oli siellä vuosi sittenkin, eli ei olis ainutlaatuista. Outoa se olis ravata 3-kymppisen pojan synttäreille ulkomaille joka vuosi. Varsinkin jos sinne on gf menossa, niin voisi anoppi antaa miniän viettää laatuaikaa eikä tunkea sinne.
 
vierailija
Mamma oli siellä vuosi sittenkin, eli ei olis ainutlaatuista. Outoa se olis ravata 3-kymppisen pojan synttäreille ulkomaille joka vuosi. Varsinkin jos sinne on gf menossa, niin voisi anoppi antaa miniän viettää laatuaikaa eikä tunkea sinne.
Öhh. Kuulostaa samalta setiltä jota oli yhdessä tubettajien ketjussa, jossa jankattiin kuinka väärin on, että äiti auttaa poikansa perhettä ja leikkaa entisenä parturina tukkaa jne.
 
vierailija
Mamma oli siellä vuosi sittenkin, eli ei olis ainutlaatuista. Outoa se olis ravata 3-kymppisen pojan synttäreille ulkomaille joka vuosi. Varsinkin jos sinne on gf menossa, niin voisi anoppi antaa miniän viettää laatuaikaa eikä tunkea sinne.
toisaalta eiks ens vkl oo useempi päivä vapaata, et ehkä silloin menevät Suomesta gf ja perheet yms. Eiks se Miken avokkikin haaveillu ens vkl ja viineistä instassaan, jospa jättää muksut mummulaan ja lähtevät naisporukalla Lontooseen🤔
 
vierailija
Mamma oli siellä vuosi sittenkin, eli ei olis ainutlaatuista. Outoa se olis ravata 3-kymppisen pojan synttäreille ulkomaille joka vuosi. Varsinkin jos sinne on gf menossa, niin voisi anoppi antaa miniän viettää laatuaikaa eikä tunkea sinne.
Ei K sentään niin paljon ole ulkomailla vetänyt kiertueita, etteikö vanhempia varmasti kiinnostaisi nähdä niitä keikkoja paikanpäälläkin. Ei aavistusta ovatko siellä vai ei, mut mä en ymmärrä mitä ihmeellistä siinä olisi ja miksi asiasta ylipäätään tarvii väitellä?
 

Yhteistyössä